Het Zx-6R Topic deeltje 64! Rossi op z'n kop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+ nou echt hard ging het niet hoor, erg vroeg remmen en laat op het gas. En het hele stuk vanaf duikerssloot tot GT reden we in zijn 4 :') Maar het ging ook niet om de tijden bij groep 1.:^

Haha ik dacht dat wel toen, mja ik wil ook weer op assen dan hoop ik m'n 2:08 te verbeteren wat ik makkelijk zou moeten kunnen

:W

Ik ben weg voor 3 weken, hou hem heel allemaal hier!

:W

fijne vakantie :W
 
Ha eindelijk me uitlaat binnen!! *O*

Gelijk gemonteerd en gereden, met db killer zit er mooi geluid in maar zonder *D
Dan begint het feest echt pas!!
Na een stuk te hebben gereden even gestopt en toen rookte hij aardig ,daarna weer verder gereden en toen was het over.

Kortom zeer tervreden over het uitlaatje O-)

P140710_1348.jpg

P140710_1351.jpg

P140710_1606.jpg
 
Mooi spul hoor, komt zeker uit Amerika? *D Ga je die duostepjes ook nog eraf halen, of heb je regelmatig iemand achterop? :P
 
ziet er goed uit :)

pff..geven ze een weer alarm uit voor limburg, voor die 5 minuten dat het ff hard regent -O-

morgen dan maar fijn paintballen met de klas *O*
 
Hier regent het nu al een tijdje :o In het begin waren er nog een paar onweersklappen te horen :P Morgen denk fijn rijden, waarschijnlijk niet zo heet :)
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit :)

pff..geven ze een weer alarm uit voor limburg, voor die 5 minuten dat het ff hard regent -O-

morgen dan maar fijn paintballen met de klas *O*

:^ hier (Bingen, Duitsland) niets anders...
eerst stralend zonnetje 38 graden... :r (veels te warm B| )
toen stak er een windje op, trok het dicht,
Voor anker liggend schip dat "te berg"drijft door de wind en tegen gehouden wordt door zn eigen anker _O-
grotere golfslag en toen voeren we een gordijn van regen in...
zicht: minder dan 20 meter... (lengte schip 86 meter :') )
horen we dat er net achter ons een jachtje omgeslagen is wegens de wind... -O-
gelukkig niemand gewond, maar wel nat :X

en nu weer stralend zonnetje :] *O*

raar weer... :?
 
Mooi spul hoor, komt zeker uit Amerika? *D Ga je die duostepjes ook nog eraf halen, of heb je regelmatig iemand achterop? :P


Komt uit duitsland. ik ga de duo stepjes er nog niet afhalen omdat er idd wel eens iemand achterop gaat.

Ik ga na me vakantie ook maar eens een afdek kapje bestellen, weet iemand als je hem in kleur besteld dat dan het ook wel echt de kleur is ipv donkerder ofzo?
 
Komt uit duitsland. ik ga de duo stepjes er nog niet afhalen omdat er idd wel eens iemand achterop gaat.

Ik ga na me vakantie ook maar eens een afdek kapje bestellen, weet iemand als je hem in kleur besteld dat dan het ook wel echt de kleur is ipv donkerder ofzo?


kheb dezelfde alleen gewoon bij Appie gehaald :Y

dsc1178be.jpg
 
Zo, net ff lekker bezig geweest in de garage :z

remblokkies + vloeistof vernieuwd

mooie rooie 8-)

p1080719.jpg



hier (noord-Holland) viel het allemaal reuze mee, alleen veel regen...

navond!
 
Ha eindelijk me uitlaat binnen!! *O*

Gelijk gemonteerd en gereden, met db killer zit er mooi geluid in maar zonder *D
Dan begint het feest echt pas!!
Na een stuk te hebben gereden even gestopt en toen rookte hij aardig ,daarna weer verder gereden en toen was het over.

Kortom zeer tervreden over het uitlaatje O-)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

strak piepke hoor!! :9~
Ben blij dat je toch voor de MIVV gegaan bent, uniek geluidje en staat zeker op de '03 erg mooi! :Y


kheb dezelfde alleen gewoon bij Appie gehaald :Y

[afbeelding]

Held :}
Had 'm nog niet zo gezien man, vewwy naais! :)
 
Vraagje voor de kenners.

Wat zijn fijne remblokjes en waar kan ik ze het goedkoopst krijgen? :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan