Het ZX-6R topic deeltje 85, tijd om gas te geven!

Status
Niet open voor verdere reacties.


de kwaak komt in de buurt van de 24000 km en ik zag in het boek dat die dan een onderhoudsbeurtje nodig had. het liefst doe ik het zelf maar wat moet ik me allemaal moet doen. olie verversen, nieuw oliefilter, nieuwe knetters voor in het blok, luchtfilter schoonmaken maar verder?
sorry hoor, maar als je een dergelijke onderhoudsbeurt gaat uitvoeren dan pak je toch de WPHB erbij
dat is niet iets wat ik zou doen op basis van info uit dit topic :X

tijdje geleden dus de motor in de sloot gereden wat ik hier had gepost (had hem net 3 dagen)
hij zag er eerst zo uit
toen die in de sloot had gelegen zo
en nu ziet hij er zo uit
wat vinden jullie er van?
een serieuze verbetering :Y
 
Laatst bewerkt:
Die heb ook al doorgenomen maar misschien hebben mensen hier nog wat kleine dingen wat slim is om na te kijken of ook wel tips and trics genoemd.
mooie foto btw hoe doe je dat als vragen mag?
 
Laatst bewerkt:
Mm dus zo een ketting met een schakel is ook goed voor een zx6r?
Vriend van me met een R1 vertelde dat zulke kettingen niet zo goed waren voor krachtigere motoren.

Daar heb je het al, een R1 Johnny. :+
Vette krachtige bike jonguh...

:')


Je moet inderdaad niet met een visje gaan werken.
Maar gewon een klinkschakel er tussen zetten kan makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Haha oke toppie jongens!
Dan laat ik deze ketting nog wel even zitten en ga ik zo een ketting halen met een klinkschakel.
Zal hem eens een trap geven haha })
 
Mm dus zo een ketting met een schakel is ook goed voor een zx6r?
Vriend van me met een R1 vertelde dat zulke kettingen niet zo goed waren voor krachtigere motoren.

Hahahhahahahahhahahahhaahhahaha

You just made my day!

Mogen we naam en (email)adres van deze zogenaamde vriend? Kan ik hem even persoonlijk vertellen wat voor flapdrol die wel niet is _O-
 
Haha oke toppie jongens!
Dan laat ik deze ketting nog wel even zitten en ga ik zo een ketting halen met een klinkschakel.
Zal hem eens een trap geven haha })

Je kan die oneindige ketting ook openmaken met die klinktool :) en dan gewoon een schakel kopen kan je hem weer dicht maken.
 
Je kunt ook een schakel in tweeën slijpen, de ketting erom leggen en de schakel weer aan elkaar lassen. Doen ze bij meerdere krachtige motoren, vertelde een vriend van me :Y
 
Een gouden ketting uiteraard :+
natuurlijk niet, goud is niet strek genoeg. Kan alleen op 25 kw motoren. Lijken ze wel sneller van.

of anders ducktape
Ook niet, hecht niet goed vanwege het kettingvet wat de eerste honderd kilometer nog uit de schakels komt....

Ik zou zo'n ankerketting van een olietanker erop leggen, kan heel wat hebben!
Die lopen niet zo mooi door het voortandwielafdekkapje. Helaas kun je dat kapje niet achterwege laten, want daar zit de snelheidssensor in. Dan kun je niet meer posen met je zx6r die op top 296 km/u doet :')
 
Je kunt ook een schakel in tweeën slijpen, de ketting erom leggen en de schakel weer aan elkaar lassen. Doen ze bij meerdere krachtige motoren, vertelde een vriend van me :Y

Je kunt ze ook weer aan elkaar trekken door middel van tyrips, maar let op alleen zwarte tyrips gebruiken is mij verteld :Y

Die lopen niet zo mooi door het voortandwielafdekkapje. Helaas kun je dat kapje niet achterwege laten, want daar zit de snelheidssensor in. Dan kun je niet meer posen met je zx6r die op top 296 km/u doet :')

Helaas halen wij dat sowieso nooit '( '(
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ze ook weer aan elkaar trekken door middel van tyrips, maar let op alleen zwarte tyrips gebruiken is mij verteld :Y
echt niet, die zwarte tyrips zijn veel te hard. Kost je je tanden van je kettingwiel!!! Niet doen dus :N

Helaas halen wij dat sowieso nooit '( '(
Waarschijnlijk niet, weet niet eens wat mijn rc8 op top doet.
 
echt niet, die zwarte tyrips zijn veel te hard. Kost je je tanden van je kettingwiel!!! Niet doen dus :N
Maar onze motoren zijn zó krachtig dat hebben wij wel nodig :Y

Waarschijnlijk niet, weet niet eens wat mijn rc8 op top doet.

Mijn top ('98) op testbank was 265 km/h
Tel daar nog eens windweerstand bij op...

Maar mijn analoge teller is gelukkig behoorlijk positief *D :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan