Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.919
- 530
Niet specifiek. Maat van me heeft een zx6r staan maar staat al een tijdje stil. Wil hem ff helemaal van onder tot boven nalopen, beurtje geven en klaar maken voor de weg.
Heb een wphb digitaal in het Engels. Nederlands was gewoon iets makkelijker geweest.
Nog een vraag over hetzelfde model! Ik lees op het internet dat het 2005/06 model in 3 kleuren komt, blauw, groen en metallic titanium. Klopt het dan dat er origineel gezien geen zwarte modellen bestaan, dus dat deze gespoten zijn?
Daarnaast valt me op dat de R op het kontje alleen bij het titanium model in het rood is en bij de andere geel, zou dit in dat geval een overgespoten titanium variant zijn? Of klopt hier allemaal niets van, ik vraag hiernaar omdat ik graag een originele koop.
BVD
Bekijk bijlage 1428169
Oke dus deze kleur zou wel origineel kunnen zijn? Want dat de decals wit/rood zijn vind ik nog een beetje opvallend als ik vergelijk meet andere exemplaren.In 2005 zijn ze in het plasma blue, groen en raw flat titanium gekomen.
In 2006 in het groen en zwart.
Hoeveel km heeft deze km gereden?
De banden die er op zitten lijken nog oudere bridgestones zijn.
Even km de gaten houden dat die niet te oud zijn.
Dankjewel! Dit zijn gouden tips.
Komen beide inderdaad uit 2006.
Wiellagers e.d. kan ik wel mee leven, mooie klusjes voor in de winter. De keerringen in de brandstoffilter heb ik dan weer geen ervaring mee. Is dit een flinke?
En hoe merk je dit, gaat hij dan lekken?
Ja dat kentekenplaatje viel mij ook op, hij heeft gelukkig wel de originele uitlaat en kentekenplaathouder bij. Maar deze fiets moet ik nog eens in het echt gaan bekijken.
Bedankt voor je feedback!
Banden ben ik inderdaad van plan direct te doen, besef me net dat er twee verschillende types op lagen dus in ieder geval 1 is relatief snel gewisseld.
Is er ergens terug te vinden met welke banden deze motor uit de fabriek komt rollen? Google werkt niet echt mee
Is dit een kwestie van de ECU laten flashen, zoals hier wordt aangeboden?Tweede wat je over de uitlaat moet afvragen, zo te zien zit de katalysator er niet tussen icm open demper. Heeft hij de motor hier op laten afstellen? Of alleen uitlaat veranderd en hopen dat hij niet te arm of te rijk staat.
Weet je zeker dat de fout melding door de verwijderde exup klep komt?
Op mijn zelfde bouwjaar zit de motor die de klep aandrijft er nog wel. Alleen mijn klep in de uitlaat is er ook uit. En dan geeft hij normaal gesproken geen foutmelding namelijk.
Tweede wat je over de uitlaat moet afvragen, zo te zien zit de katalysator er niet tussen icm open demper. Heeft hij de motor hier op laten afstellen? Of alleen uitlaat veranderd en hopen dat hijniet te arm of te rijk staat.
Geeft wel een lekker geluidje, maar xonder test bqnk uitdraai weet je niet of de motor nog goed staat afgesteld.
Als daarnaast kwa onderhoud ook niks meer is gedaan, zou ik persoonlijk bij het geheel wel even goed nadenken.
Misschien ben ik te achterdochtig, maar toch.
Zit er geen 'half maantje' op het motortje?
Dat doen ze namelijk bij het 2005 model om de storing weg te krijgen.
Dat is wel zoiets inderdaad, alleen doen hun het doormiddel van dat je zelf je ecu moet opsturen volgends mij.Is dit een kwestie van de ECU laten flashen, zoals hier wordt aangeboden?
Deze kosten zijn nog te overzien, al is het niet ideaal ben ik met je eens.
Deze heb ik gewoon nog onder het zadel zitten, kabels eraf en alleen andere e keur eindemper geplaatst.
Thanks :DMooi geworden.