Sjiefke
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie foto.
Wat hoeveelheid herrie betreft is deze net goed.
[afbeelding]
Jouw kenteken plaat staat trouwens net iets schuiner dan die van mij, dat staat een stuk beter.
ProbleemloosGeen problemen gehad met de 6 afgelopen winter?
Dag mensen,
Ik bezit een zx6r van het jaar 2003. Tijdens het remmen schokt hij lichtelijk met lage snelheden. Waarschijnlijk zijn de remmen dus krom. Op het techniekgedeelte had ik al gevraagd naar alternatieven voor het vervangen van mijn schijven, het lieft heb ik OEM Kawasaki, maar dat schijnt tweedehands (hier in Nederland), niet aan te slepen zijn.
Iemand hier misschien nog tips?
Hoor het graag,
-Mourice
vind deze M4 anders primaGoedenavond allemaal,
Mijn eerste keer op het forum, dus bij deze aangenaam .
Ik heb meteen een vraag/voorstel voor alle zx6r liefhebbers.
Deze week heb ik een mooie uitlaat/slip-on, m4GP, aangeschaft (vanuit Amerika ) en gemonteerd en wat een mooie gp geluid zeg!!! Er is 1 maar, voor mij is de uitlaat echt te luid.
Ik heb de uitlaat/slip-on voor 400 (inclusief invoerkosten) aangeschaft. Is er wellicht iemand die de uitlaat van mij zou willen overnemen? Doe een mooi aanbod en we komen er wel uit.
Groetjes, Ur
[afbeelding]
Je kunt ze laten richten. En weet je zeker dat het de schijven zijn en niet bijvoorbeeld de balhoofdlager?
heb de GP nooit gehoord, maar je kunt volgens mij op internet ergens de vergelijkingsfilmpjes vinden. (van wat ik begreep is die van mij minder luid, logisch ook, als je kijkt naar de lengte).@Die Wilnisser
Very nice !!! Hoe klinkt deze als ik vragen mag en is het qua sound te vergelijken met de m4 GP?
heb de GP nooit gehoord, maar je kunt volgens mij op internet ergens de vergelijkingsfilmpjes vinden. (van wat ik begreep is die van mij minder luid, logisch ook, als je kijkt naar de lengte).
Wat vet man!!! Nog een mede M4 GP Lover als ik haha. ... ik ben inderdaad bekend met de stage 2 Silencer, alleen weet ik niet of de motor daarmee nog te luid is, Ben je er Al een keer mee staande gehouden/ gecontroleerd door meneer in blauw? Hoe zit het verder met je vermogen met de stage 2 Silencer??
Ik ben nog nooit aangehouden en ik rij ook soms door Rotterdam centrum (waar ze aardig streng zijn). Ik ben ook op vakantie gegaan naar o.a. Duitsland met deze uitlaad met stage 2 en toen ben ik ook niet aangehouden.
Qua vermogen vind ik moeilijk te zeggen, ik merk het in ieder geval niet of ik ben eraan gewend geraakt.
Kijk aan dit antwoord heb ik nog wat. Super bedankt! Ik heb vandaag de stage 2 silencer besteld, ook uit Amerika, en zal deze dan erop plaatsen. Ik moet eerlijk zijn dat ik nu wel heel nieuwsgierig ben naar de sound. We wachten het af. Hoe lang ben jij er al een trotse bezitter van?
Bijna een jaar en heb er 8.000 km mee gereden.
Bijna een jaar en heb er 8.000 km mee gereden.
Zo dat gaat wel snel ja. Heb je er een mooie foto van? #curious
Bijgaand een vergelijking tussen de stage 1 en de stage 2.
Hier een filmje voor vergelijking: https://photos.app.goo.gl/icURb02TmULIAcGv1
Aan het begin hoor je op de achtergrond een BMW R1200, dan komt er een R6 met Termignoni, dan een Aprilia en een KTM Duke. Dan kom ik heel even in beeld en achter mij rijdt een GSX750R met Leovince. Volgensmij heeft alleen de KTM Duke geen db-killer en de rest wel.[afbeelding]
Uit onderzoek blijkt dat aangepaste elastomere vorkkeerringen langer meegaan dan OEM keerringen. In vergelijking met OEM keerringen hebben ze een drie- tot vijfmaal langere levensduur
De wrijvingscoëfficient is 1/3 tot 1/2 minder dan bij een OEM keerring, hierdoor reageert de vork gelijkmatiger
Minder wrijving betekent een langere levensduur! Het wordt echt niet beter dan dit!
Ook de enige complete lijn van stofkeerringen! Deze stofkeerringen dienen gelijktijdig met de voorvork keerringen vernieuwd te worden. Hierdoor ben je verzekerd van topprestaties