Het ZX6R topic Deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen aangezien we weer richting de 50 pagina's is het misschien mogelijk om een 3e deel open te gooien. Wat mij erg leuk lijkt is om het topic te openen alla de R 6'en (het bericht hier boven gaf me het leuke idee ;) .

Dat wil zeggen een foto van je motor (of meerdere) met je nickname er bij en met je accesoires er bij vermeld. Dan kan een ieder ook eens kijken tegen wie die het heeft. Velen van ons zullen het nu wel zo'n beetje weten, maar zeker voor de nieuwkomers is dit denk erg leuk.

Ik wil de verzorging van de 1e post wel voor mn rekening nemen. Graag verneem ik dan wel of het jullie een leuk idee lijkt en zou ik graag per mail van een ieder de genoemde info ontvangen. Foto's kunnen dan nog gefotoshopt worden indien nodig (voor de nummerborden)...

Ik hoor het van jullie! *O*
 
Mensen aangezien we weer richting de 50 pagina's is het misschien mogelijk om een 3e deel open te gooien. Wat mij erg leuk lijkt is om het topic te openen alla de R 6'en (het bericht hier boven gaf me het leuke idee ;) .

Dat wil zeggen een foto van je motor (of meerdere) met je nickname er bij en met je accesoires er bij vermeld. Dan kan een ieder ook eens kijken tegen wie die het heeft. Velen van ons zullen het nu wel zo'n beetje weten, maar zeker voor de nieuwkomers is dit denk erg leuk.

Ik wil de verzorging van de 1e post wel voor mn rekening nemen. Graag verneem ik dan wel of het jullie een leuk idee lijkt en zou ik graag per mail van een ieder de genoemde info ontvangen. Foto's kunnen dan nog gefotoshopt worden indien nodig (voor de nummerborden)...

Ik hoor het van jullie! *O*

Met mijn pagina instellingen, mogen we nog wel t/m pagina 125 hoor ;)
Mja, idee is op zich leuk hoor.
Maar aangezien iedereen idd altijd loopt te miepen over kentekens e.d., heb ik het vermoeden dat ze ook niet met al te veel andere info op internet willen :?

Mijn zege heb je iig hoor ;)
Hoor het wel als er foto's en/of info nodig is :)
 
verbeter me als k t fout heb, maar tis toch gebruikelijk om bij 2500 posts een nieuw deeltje te openen :?
[me]MacReal vind het idee wel super *O* [/me]
 
Met mijn pagina instellingen, mogen we nog wel t/m pagina 125 hoor ;)
Mja, idee is op zich leuk hoor.
Maar aangezien iedereen idd altijd loopt te miepen over kentekens e.d., heb ik het vermoeden dat ze ook niet met al te veel andere info op internet willen :?

Mijn zege heb je iig hoor ;)
Hoor het wel als er foto's en/of info nodig is :)


idd goed idee maar als je dan zelf ff je kenteken weg shopt is er nix aan de hand lijkt me, en anders post je lekker geen fotot :+
 
Ik heb nog maar 10 pagina's B|

Maar idee kan nu ook al uitgevoerd worden hoor, editten gebeurd nog steeds :? :)
 
Ok ik zal een nieuw topic openen. Foto's gaarne zelf fotoshoppen en nog in dit topic er bij zetten + de assecoires dan zal ik die aan het andere topic toevoegen. Mocht je er zelf niet uitkomen dan kun je ook de info + foto aan mij mailen dan zorg ik er voor dat nummerplaaten weg geshopt worden.

Ik zou zeggen op naar een 3e deel waar wel 2500 posts in komen te staan :W

Eerste test staat er van H8TER, de rest zal aangevuld gaan worden de komende avonden :Y
 
full

ik dus :+
 
Nice, 8-)

Die band is toevallig van mij en ik heb ook dat stomme gekrul met die stickers |( al die tip met die plastic ringen wel even bekijken. Dat bandenwit kun je gewoon het goedkoopst bij de hallfords halen. Even daar vragen naar een bandenstift :Y

De ene keer werkt het alleen klote en de andere keer gaat het perfect -O-


Thnx voor de tip, niet alleen van jou, maar ook over het plastic ringen. Ga dat zeker doen. (dit heeft overigens mijn onderhouds monteur gedaan). Hoop dat ik het nog strak krijg.

Ik ga vanmiddag ff kijken of ik zo'n stift kan fixen, dan kan ik daarna rustig gaan beginnen op de laatste mooie dagen van het jaar :)

Wingman5
 
Mensen aangezien we weer richting de 50 pagina's is het misschien mogelijk om een 3e deel open te gooien. Wat mij erg leuk lijkt is om het topic te openen alla de R 6'en (het bericht hier boven gaf me het leuke idee ;) .

Dat wil zeggen een foto van je motor (of meerdere) met je nickname er bij en met je accesoires er bij vermeld. Dan kan een ieder ook eens kijken tegen wie die het heeft. Velen van ons zullen het nu wel zo'n beetje weten, maar zeker voor de nieuwkomers is dit denk erg leuk.

Ik wil de verzorging van de 1e post wel voor mn rekening nemen. Graag verneem ik dan wel of het jullie een leuk idee lijkt en zou ik graag per mail van een ieder de genoemde info ontvangen. Foto's kunnen dan nog gefotoshopt worden indien nodig (voor de nummerborden)...

Ik hoor het van jullie! *O*


Lijkt mij een super idee, het kan mij niet zoveel boeien als jullie mijn gegevens weten enzo. Als je mij op straat tegen komen dan weet je ook mijn gegevens en kenteken enz. enz.

Wingman5
 
Mogguh :+

@ Phatzak: ik vertrek zo dadelijk richting Rotterdam, om daar na een bak koffie :Y richting Brabant af te zakken.

De toer zal zich voornamelijk afspelen in de omgeving van Zundert en omgeving Breda, maar er staat niets vast. Aangezien we de wegen nemen die er leuk uitzien, kunnen we practisch overal in Brabant zitten!

Ik ga als een speer m'n motorpak aantrekken, anders red ik het niet om op tijd in Rotterdam te zijn :N

Spreek je later! Groeten, David

Edit: als andere mensen zin hebben om aan te haken, kunnen ze natuurlijk ook ff een belletje geven :Y
 
Laatst bewerkt:
achter.jpg


mods;
double bubble ruitje paars
race steppies
undertail
led achterlicht met knippers geintegreerd
led knippers voor
nikko demper
seatcover
dynojetkitje
ringsticker :+
 
Ha zal zo ff paar picca's posten, maar eerst ff jullie mening hoe dit staat

full


dus gele striping en een Bos Superbike demper?
 
Bij deze dan de foto voor deeltje 3 :}

full


Specs:

* Zwart hoog MRA kuipruitje
* K&N filter
* PCIII
* Ingekorte (26cm) Bos GP1 demper
* LeoVince SBK demper
* Duo cover
* Kawasaki MotoGP 2005 stickerset ( is een try out)
* Zwart / grijze zxr harris handvaten
* Led pinkers voor
* Intergreerde pinkers in de Led unit achter
* Andere knipperlicht relais geplaatst
* Andere kentekenplaat houder
* Achterkant opgehoogd voor meer grondspeling

To Do

* Stuurdemper
* Bos Superbike demper
* Rimstriping
* Andere voetsteun
* Rem / schakelsetje
* Andere kuipenset
* RVS remleidingen voor en achter
* Gearindicator
* Xenon inbouw 8-)
* En nog veel meer maar anders wordt het lijstje te lang :X

op aandringen van KS toch maar een fotootje :X
254855
 
Laatst bewerkt:
full

Kawa zx-6r 2003(duh :P )
Accesoires:
- Yoshimura TRS titanium :Y
- iridium bougies
- pro-bolts(goudkleurig)
- mudguard in kleur gespoten
- pinkers voor op de plaats van de stadslichtjes
- kleine pinkers achter
- kleine kentekenplaathouder

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan