Het ZX6R topic Deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo mijn eigen hier ook weer ff melden in deel 2 kan ik het steeds makkelijker terug vinden
ben zelf niet zo goed in fotoos maar gelukkig heeft hier iemand al ene foto gepost waar ikook goed opsta
dat is die foto met die 3 636tjes in 3 verschillende kleuren
hoef natuurlijk niet te zgegen welke kleur die van mij is
O-)

maar die zwarte gele hier is ook erg mooi vooral met die buddy enzo :) *O*
 
Belgom alu, ik gebruik het ook inderdaad...

Ben er nog druk aan bezig en heb nog niks gemonteerd dus nu is die nog standaard. Enkel de groene kuipdelen erop die ik moet aftekenen maar die gaan er zondag ook weer af om te spuiten en dan komen de grijze( originele ) delen er weer op.

@svijf:

zal wel keer webpagina maken ofzo want heb onwijs veel andere en vervangingsonderdelen en om dat nou hier te gaan posten.....

Even een kleine preview,



*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen, even melden hierzo :W

Wil graag mee rijden, maar de vorige keer kon ik mijn belofte ook niet waar maken. Als ik kan zal ik komen en wil ik graag een fototje met alle andere 1998 rijders (de groene uiteraard ;) ) :+

Filmpje _O-

Klikbare foto ;)

(Afbeelding)

Momenteel staat ie stil omdat achter het rubber letterlijk op is. O-) Zie wat canvasdraden '(

(Afbeelding)

Alleen de uitlaat krijg ik niet echt schoon, zit goedkoop schoenzoolrubber op gesmolten -O-:}
ik heb het ook gehad en als het koud is kan je het gewoon met je nagel eraf krabben :) succes :P
 
Belgom alu, ik gebruik het ook inderdaad...

Ben er nog druk aan bezig en heb nog niks gemonteerd dus nu is die nog standaard. Enkel de groene kuipdelen erop die ik moet aftekenen maar die gaan er zondag ook weer af om te spuiten en dan komen de grijze( originele ) delen er weer op.

@svijf:

zal wel keer webpagina maken ofzo want heb onwijs veel andere en vervangingsonderdelen en om dat nou hier te gaan posten.....

Even een kleine preview,

(Afbeelding)

*O* *O* *O*

Ehm, oke :?
Wat ben ik vergeten? :+
 
Heb eerst Philips blue visions er in gehad. Nu heb ik nieuwe er in zitten. Zie foto.
Zijn te bestellen bij www.conrad.nl (naam: BLUE LASER LIGHT H7/12V 55W PA)

(Afbeelding)
zijn die van osram ???
ik had er piaa lampies in zitten erg mooi licht.
moet wel zeggen dat die lampies een fortuin kosten.
ook wil ik die diadeem lampies van osram bestellen (blauwe lampies die oranje knipperen) bijna 20 euro :?
ook bij conrad te bestellen ...
 
Ik meld mij ook even.

Even een vraag over die bagster, ik heb op de site gekeken maar ik zie geen prijzen, wat koste zo'n hoes ?

2090G.jpg


Ik heb een zx6r maar wel heel erg standaard, ik vind de assosiores ook redelijk prijzig. Wat nog op het to-do verlanglijstje staat.

Undertail = 160 euri
Hugger = 140 euri
Ruitje = 70 - die komt er straks ook als eerst op. Welke kleur is mooier, groen of zwart ?

Ander uitlaatje..

Mijn standaard brommer
full



Groeten uit enschede
 
Ik meld mij ook even.

Even een vraag over die bagster, ik heb op de site gekeken maar ik zie geen prijzen, wat koste zo'n hoes ?

(Afbeelding)

Voor prijs zie boven; motorgoedkoop.nl komen er nog verzendkosten bij, bestellen bij Motoport kost het geloof ik € 120,-

Reed jij laatst in Hengelo op de Europalaan over het viaduct over de snelweg richting de rotonde bij Bleeker? Reed 's middags tegen half 6 met een helm aan het stuur mij voorbij, ik ging de wijk in op mijn ZX.
 
Hebben mensen misschien nog wat onderdelen liggen?

Ik heb vorig jaar schuivertje gemaakt met mijn zx-6r 2000 en heb het meeste hersteld.
Ik moet alleen nog een handvat voor de bijrijder hebben en een nieuw spiegeltje; beide links. Misschien zijn er mensen die dit nog hebben liggen en het tegen leuk prijsje willen verkopen, aangezien die dingen nieuw reteduur zijn.
 
Laatst bewerkt:
zijn die van osram ???
ik had er piaa lampies in zitten erg mooi licht.
moet wel zeggen dat die lampies een fortuin kosten.
ook wil ik die diadeem lampies van osram bestellen (blauwe lampies die oranje knipperen) bijna 20 euro :?
ook bij conrad te bestellen ...

Nee deze zijn niet van osram. Die ik heb kosten 16 nog wat voor 2 H7 lampen.
 
zijn die van osram ???
ik had er piaa lampies in zitten erg mooi licht.
moet wel zeggen dat die lampies een fortuin kosten.
ook wil ik die diadeem lampies van osram bestellen (blauwe lampies die oranje knipperen) bijna 20 euro :?
ook bij conrad te bestellen ...

Nee deze zijn niet van osram. Die ik heb kosten 16 nog wat voor 2 H7 lampen.
 
Bedankt! Zijn die Blue lasers beter dan de philips lampen? Die philips kan ik namelijk gewoon bij halfords halen ;)
En ik moet er dan 2 van hebben toch? Of zijn het 2 verschillende lampen voor groot en normaal licht?

Philips is alleen een flink stukje duurder. Kosten volgens mij rond de 30 euro bij halfords (per stuk). Die ik heb zijn 16 pleuro nog wat (per 2)

Hmmm...net wezen rijden en tot de conclusie gekomen dat deze lampen meerdere kleuren hebben. Hang er vanaf van welke hoek je kijkt.

Heb nu deze kleuren gezien: Groen, Wit, Geel, Wit/Blauw. Staat wel mooi bij mijn groene kawa. *O*

Overigen is het bij mijn motor niet mogelijk om de lampen even sterk te laten branden. Dit komt door de reflecties. Tijdens het rijden is mijn grootlicht iets feller dan dimlicht.

Gr.

Danny
 
Voor prijs zie boven; motorgoedkoop.nl komen er nog verzendkosten bij, bestellen bij Motoport kost het geloof ik € 120,-

Reed jij laatst in Hengelo op de Europalaan over het viaduct over de snelweg richting de rotonde bij Bleeker? Reed 's middags tegen half 6 met een helm aan het stuur mij voorbij, ik ging de wijk in op mijn ZX.

Zou kunnen ik rij daar wel eens, ik heb jou niet gezien was het vorige week donderdag of vrijdag ?

De prijs had ik net gemist.. ;)
 
Zou kunnen ik rij daar wel eens, ik heb jou niet gezien was het vorige week donderdag of vrijdag ?

De prijs had ik net gemist.. ;)

Volgens mij was het dinsdag 2augustus.

Keer samen rijden? Hoop dat het volgende week toch eindelijk eens wat beter weer is...!
 
Volgens mij was het dinsdag 2augustus.

Keer samen rijden? Hoop dat het volgende week toch eindelijk eens wat beter weer is...!

Ja is goed, moet wel ff wachten op mijn achterbandje. Ik heb nog amper gereden met dit ding.. Komt omdat ik niet zoveel vertrouwen in bandjes heb, er liggen namelijk race bandjes op en of die wel warm worden? Verder werkt de reserve niet en begint hij bij 200 km te schudden. Ik hoop dat ik met een nieuwe achterband meer plezier heb.. Ohja het verbuik is ook nog eens 1 op 14 :( .....


Gelukkig is er wel met te wheelyén :P
 
Weet iemand misschien welke sleutelmaten ik allemaal nodig heb voor het loshalen van voor en achterwiel? ZX-6R 1998 :)

Voor heb ik iig een grote imbus en een kleine nodig. Achter gewoon een ringsleutel? Deze moet ik namelijk ff halen zodat ze op mijn momentsleutel passen, heb alleen ff geen zin om met de motor langs te gaan omdat die stil staat tot er nieuwe bandjes onderliggen. :)
 
Net maar even een ruitje besteld, het is een puig ruitje geworden voor 75,30. Wel via motorzoom dus maar hopen dat het goed gaat.
 
Ja is goed, moet wel ff wachten op mijn achterbandje. Ik heb nog amper gereden met dit ding.. Komt omdat ik niet zoveel vertrouwen in bandjes heb, er liggen namelijk race bandjes op en of die wel warm worden? Verder werkt de reserve niet en begint hij bij 200 km te schudden. Ik hoop dat ik met een nieuwe achterband meer plezier heb.. Ohja het verbuik is ook nog eens 1 op 14 :( .....


Gelukkig is er wel met te wheelyén :P

Foto's!¡!

De rest klinkt trouwens als: spannend... :+

1:14 verbruik is mij nog niet gelukt, nieuwste record is 1:15,5 en dan moet ik aardig m'n best doen (lees redelijk hard racen met hoogst illegale snelheden) Zuinigste is trouwens 1:20,5. Dus dat van jou moet beter kunnen!

Got MSN BTW?
 
Weet iemand misschien welke sleutelmaten ik allemaal nodig heb voor het loshalen van voor en achterwiel? ZX-6R 1998 :)

Voor heb ik iig een grote imbus en een kleine nodig. Achter gewoon een ringsleutel? Deze moet ik namelijk ff halen zodat ze op mijn momentsleutel passen, heb alleen ff geen zin om met de motor langs te gaan omdat die stil staat tot er nieuwe bandjes onderliggen. :)

Momentsleutel? Gewoon met het handje :)

Achter:

De maten van je kettingspanners is iig 13.
Voor je as heb je er maar 1 nodig en dat is 32.
Bij een 2002 model, maar die is in bijna alles hetzelfde als een 98 qwa maten.

Voor:

Geen idee :P
 
ja hij start ook zonder shoke te gebruiken, dus ik denk dat iemand aan de carbs heeft lopen klooien. Al draait hij stationair wel goed 1200 toeren. Hij moet een keer nagekeken worden, straks met een nieuwe demper opnieuw af laten stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan