*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Even beide kastjes synchroniseren en hoe dat moet dat staat in de handleiding. Succes kerel.
Behalve het uiterlijk herken ik niets van mijn alarm terug in de handleiding :?
Toch die synchronisatie procedure gevolgd maar niets.
Anyway, daarna ritje gedaan maar kwam erachter dat mijn reserve het niet meer doet |(
Dus ANWB bellen en in het gras liggen. Na een uurtje eerst 5.31 liter erin en verderop nog eens 13.20 liter; best een grote tank.
Waarschijnlijk is het rietje van de benzine kraan weer los dus moet de tank leeg en er af. Kan dan gelijk nog eens naar het alarm kijken.

Krijg je bij een Flagship store geen super gespecificeerde koopovereenkomst in een te duur mapje waar je ze (figuurlijk of letterlijk) mee om de oren kan slaan....
Het is trouwens niet dat ze moedwillig kwaad doen maar het is daar gewoon een grote chaos waardoor van alles fout loopt.

Slechte zaak man.waarom koop je eigenlijk een Duc, ik kan niks met zon 2cillinder NL.. Ik koop meestal particulier daar zit alleen de sleutels bij😁
Ja het was een grote fout maar ik wilde toch eenmaal in mijn leven iets heel anders dan een Kawasaki.
Nou inmiddels ben ik een ervaring rijker en veel geld armer. Aangezien ik er zo snel mogelijk vanaf wil gaat deze dinsdag naar een verkoper.
Voor mij geen Italiaanse spullen meer. :r
 
Het ging om de werking van de kastjes,die is bij alle Spyball alarm systemen het zelfde.
Verder heb ik veel aan die Spyball alarm systemen gewerkt,de kastjes heb ik wel met enige regelmaat moeten vervangen,ze
kunnen dus ook stuk gaan,dan synchroniseren moest je soms een aantal keren doen om het werkend te krijgen.
Het alarm kon je ook bypassen door met een stuk ijzerdraad bepaalde aansluitingen in de hoofdstekker met elkaar te verbinden,
maar vraag mij niet meer welke het is alweer 9 jaar geleden dat ik er voor het laatst aan gewerkt heb.
 
Laatst bewerkt:
Behalve het uiterlijk herken ik niets van mijn alarm terug in de handleiding :?
Toch die synchronisatie procedure gevolgd maar niets.
Anyway, daarna ritje gedaan maar kwam erachter dat mijn reserve het niet meer doet |(
Dus ANWB bellen en in het gras liggen. Na een uurtje eerst 5.31 liter erin en verderop nog eens 13.20 liter; best een grote tank.
Waarschijnlijk is het rietje van de benzine kraan weer los dus moet de tank leeg en er af. Kan dan gelijk nog eens naar het alarm kijken.

Dat is balen om zonder benzine te staan maar je weet waaraan het ligt en dit is vrij eenvoudig op te lossen, nietwaar?

Heb jij de unieke security-code van jouw alarm? Want dan is er nog een andere oplossing.
Bij mijn ZX9R werkte het synchroniseren destijds ook niet fatsoenlijk en ik heb toen de "noodprocedure reset alarmsysteem" uitgevoerd en daarna werkte alles weer perfect. Ik heb mijn ZX9R bijna 10 jaar gehad en ik heb verder nooit problemen gehad met het alarm.
 
IMG-20200505-WA0000.jpeg
IMG-20200505-WA0000.jpeg
IMG-20200505-WA0007.jpeg


@Kabouter Puntmuts thanks! Het was mij gewoon nooit opgevallen.. Kan nu mooi foto s spammen :)
1ste foto het blok er al onderweg, 2de zit de nieuwe er onder.
 
Dit was trouwens bij het oude blok, olie kwam via de Uitlaat poort naar buiten toe.
Liep gewoon nog steeds maar niet lekker en verschrikkelijk roken.
Komende week probeer ik hem weer rijdend te hebben
IMG-20200504-WA0005.jpeg
 
@Kabouter Puntmuts thanks! Het was mij gewoon nooit opgevallen.. Kan nu mooi foto s spammen :)
1ste foto het blok er al onderweg, 2de zit de nieuwe er onder.
Ja, veel leuker om er beeld bij te hebben *O*
en ik ben ook jaloers op jouw sleutelhok
wat ik echter wel een beetje raar vind is dat jij de accu laat zitten
en ik ben wel nieuwsgierig naar de oorzaak van de olie lekkkage, ga je ooit nog eens dat blok open maken?
 
Helaas niet mijn eigen sleutelhok maar de motorzaak van mn kameraad/oud collega ;)
Heb thuis niets bijzonders omdat ik daar eigenlijk altijd terecht kan.. meeste doet hij normaal gesproken maar dit blok uit en inbouwen laat hij mij zelf doen ( gelukkig is hij wel altijd dichtbij voor tips en advies, ben an sich niet zo'n sleutel held )

Ja, veel leuker om er beeld bij te hebben *O*
en ik ben ook jaloers op jouw sleutelhok
wat ik echter wel een beetje raar vind is dat jij de accu laat zitten
en ik ben wel nieuwsgierig naar de oorzaak van de olie lekkkage, ga je ooit nog eens dat blok open maken?

Accu kan gewoon blijven zitten ?! Of bedoel je ivm stroom ?
Wij zijn ook nieuwsgierig dus komende winter gaat hij alsnog uit elkaar. We verwachten iets met een uitlaat klep of klephoedje aangezien de olie er gewoon langs de uitlaat uitkomt.


Word vervolgd..
 
Accu kan gewoon blijven zitten ?! Of bedoel je ivm stroom ?
Wij zijn ook nieuwsgierig dus komende winter gaat hij alsnog uit elkaar. We verwachten iets met een uitlaat klep of klephoedje aangezien de olie er gewoon langs de uitlaat uitkomt.
Persoonlijk zou ik het risico niet willen lopen op een vonk.
Ik benieuwd naar de foto's tzt :)
 
Gisteren de 50dzd gereden.nog 49999 te gaan
 

Bijlagen

  • IMG_20200523_170636.jpg
    IMG_20200523_170636.jpg
    2 MB · Weergaven: 8
<iframe width="300" height="169" src="
" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Gaaf zo een groene , zelf vind ik dit de kleur voor een Ninja.
Veel in rij plezier in ieder geval .
 
Nog wat foto’s, dit maal de carburateurs. Zouden die schoon gemaakt moeten worden :P.
Ik had t los vuil er al uitgeklopt voor de foto.
E8D19038-2754-45BB-83FA-4CD1CAF59BEE.jpeg

7DA38E6E-A8FD-4625-A5F6-BCBFDCC7A505.jpeg

Gelukkig alle rotzooi netjes vervangen en de rest ff weer schoongemaakt. Heb alleen geen foto’s meer gemaakt
 
Hoi ZX-9R-ers, ik ga proberen afscheid te nemen van MF.
De laatste jaren is MF een zure oude mannen club geworden. Waar je niet meer normaal een vraag kan stellen zonder allerlei afzeik berichten (niet dit topic).
Ik vind het gewoon leuk om aan motoren te prutsen maar heb verder geen zin in hoe het er hier op MF aan toe gaat.
Gelukkig zijn er tegenwoordig leuke groepen op facebook.

Kawasaki2020C.jpg

Mijn vier Kawasaki's neem ik mee :W
 
Ik begrijp wat je bedoeld (irriteer me er zelf ook wel eens aan), maar vind het wel jammer dat je vertrekt :/.
Veel plezier met je motoren. En onthou, de groene zijn altijd sneller en beter ;).
 
Hoi ZX-9R-ers, ik ga proberen afscheid te nemen van MF.
De laatste jaren is MF een zure oude mannen club geworden. Waar je niet meer normaal een vraag kan stellen zonder allerlei afzeik berichten (niet dit topic).
Ik vind het gewoon leuk om aan motoren te prutsen maar heb verder geen zin in hoe het er hier op MF aan toe gaat.
Gelukkig zijn er tegenwoordig leuke groepen op facebook.

Bekijk bijlage 1504744
Mijn vier Kawasaki's neem ik mee :W

Gvd weer eentje weg van de oude garde ;(
Trek het je niet aan kerel. Laat ze toch zaniken zoals ze het hier in Limburg zeggen.
Ik heb in ieder geval veel plezier beleeft aan aan jouw opmerkingen en suggesties.
Jammer dat mensen tegenwoordig niet meer zichzelf mogen en kunnen zijn........

btw je hebt er wel weer een mooie ZX6R bijgekocht zie ik :}
 
Jammer dat je het voor gezien houdt. Met toch de meeste kawasaki's van ons en de meeste in de juiste power mooiste beste kleur👍 ik volg practisch alleen trouwens dit topic dus tja verder krijg ik niks mee van MF das dus ook een optie😁
 
:^
Dat doe ik ook. Ik lees van alles, reageer niet overal (meer) op en als ik technische vragen heb, dan stel ik die wel in "mijn" topic.
En hier help ik af en toe een handje met mijn oude 9 kennis *D.
 
Hoi ZX-9R-ers, ik ga proberen afscheid te nemen van MF.
De laatste jaren is MF een zure oude mannen club geworden. Waar je niet meer normaal een vraag kan stellen zonder allerlei afzeik berichten (niet dit topic).
Ik vind het gewoon leuk om aan motoren te prutsen maar heb verder geen zin in hoe het er hier op MF aan toe gaat.
Gelukkig zijn er tegenwoordig leuke groepen op facebook.

Bekijk bijlage 1504744
Mijn vier Kawasaki's neem ik mee :W
Jammer, ik ga je mooie foto's missen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan