*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Dat klopt inderdaad. Heel scherp van je.
De uitlaten zijn door Bos gemaakt en het polyester werk door Motor Magic.

Telefonisch nog geen sluitend antwoord kunnen krijgen.
De tekens in de lamp zelf zeggen niet zo heel veel haha.
De tekens zeggen alles; het merk was Tri.o.m SPA. De link verwijst tegenwoordig naar: https://www.varroclighting.com/SitePages/HomePage.aspx

Het model is waarschijnlijk 221028
 
Laatst bewerkt:
Die jullie hadden gevonden was ook tot het model 2012 dus zou moeten passen...

Helaas kon ik geen afmetingen vinden.

Dit zou hem moeten zijn. Deze heeft dan wel een soort van inkeping aan de bovenkant.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210503-180209_Chrome.jpg
    Screenshot_20210503-180209_Chrome.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de inkeping een klein beetje zichtbaar blijft voor een extra dimensie maar ik vrees dat het helemaal weg gaat vallen.

Ik hoop meer dat de unit niet dieper komt te liggen dan de standaard unit want dan kom ik in knoei.

Als het goed is komt het woensdag binnen dus ik ga hem deze week nog monteren. Keep you posted 😉
 
In het uiterste geval zou je de originele rode lens misschien op het led armatuur kunnen schroeven mochten de maten overeen komen...
 
Ah, grappig :) Ik had dus de motorhispania RX

Afijn, die achterlichten zijn dus door jan en alleman gebruikt. waarschijnlijk nog wel te vinden via leveranciers zoals Booster of anders uit CHinaa
 
Ah, grappig :) Ik had dus de motorhispania RX

Afijn, die achterlichten zijn dus door jan en alleman gebruikt. waarschijnlijk nog wel te vinden via leveranciers zoals Booster of anders uit CHinaa

Ja dat zeker wel 😁

Die RX was ook een leuke brommer.
Eerst een kawasaki AR50 gehad, daarna een Rieju RS1.
 
Dan ben jij waarschijnlijk net een paar jaar ouder dan ik, ik ben van dec 88.
Heel vaak bij Jos Dijkman in Lemerveld geweest om weer wat spullen te scoren ;)

Mn jongste neefje heeft vorig jaar ( op advies van zn grote neef ) een rsv50 gekocht.. gewoon een rsv maar dan 50 cc.
hij is de enige op zijn school met een "buikschuiver", en hij is 1 van de 5 2takt rijders.
De rest heeft allemaal van die 4t holleeder replica s.

Volgende week gaan we de begrenzers verwijderen en hem even lekker afstellen. ding loopt nu maar 60 op de eigen teller en dat is natuurlijk niet hard genoeg :P
 
Mannen allereerst bedankt voor het meekijken en meedenken voor het achterlicht.


Lamp was vandaag binnen gekomen.

Smoke zwart met geïntegreerde knipperlichten en kentekenplaatverlichting.

Na wat gepuzzel met de kabels alles aangesloten en getest. Knipperlichten niet aangesloten overigens . Vond ik niet mooi.

Doordat het kontje met plamuur was bewerkt aan de binnenzijde om het passend te maken heb ik de nieuwe lamp ook met polyester plamuur, twee schroefjes en kit tegen trillen vast gemaakt.

Ik vind het eind resultaat in ieder geval stukken mooier en nog belangrijker, achterlicht en remlicht zijn 300% beter zichtbaar!

Ik kan hier helaas geen filmpjes plaatsen. Daar zie je het wat duidelijker.

Helaas geen foto gemaakt ervoor maar ik denk dat jullie wel een voorstelling hebben wat het verschil is tussen een klein lampje of zoveel less 😉.

P.s. Is er geen Kawa zx9r app groep oid?

Wat vinden jullie?
 

Bijlagen

  • 20210505_232233.jpg
    20210505_232233.jpg
    130,1 KB · Weergaven: 16
  • 20210505_232257.jpg
    20210505_232257.jpg
    35 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Mannen allereerst bedankt voor het meekijken en meedenken voor het achterlicht.


Lamp was vandaag binnen gekomen.

Smoke zwart met geïntegreerde knipperlichten en kentekenplaatverlichting.

Na wat gepuzzel met de kabels alles aangesloten en getest. Knipperlichten niet aangesloten overigens . Vond ik niet mooi.

Doordat het kontje met plamuur was bewerkt aan de binnenzijde om het passend te maken heb ik de nieuwe lamp ook met polyester plamuur, twee schroefjes en kit tegen trillen vast gemaakt.

Ik vind het eind resultaat in ieder geval stukken mooier en nog belangrijker, achterlicht en remlicht zijn 300% beter zichtbaar!

Ik kan hier helaas geen filmpjes plaatsen. Daar zie je het wat duidelijker.

Helaas geen foto gemaakt ervoor maar ik denk dat jullie wel een voorstelling hebben wat het verschil is tussen een klein lampje of zoveel less 😉.

P.s. Is er geen Kawa zx9r app groep oid?

Wat vinden jullie?
Ziet er netjes uit... Heb je ook een foto van dichtbij met de lampen uit? Hoe komt die inkeping uit?

Zover ik weet is er geen app groep. Misschien dat er op Facebook nog een groep te vinden is...
 
Ziet er netjes uit... Heb je ook een foto van dichtbij met de lampen uit? Hoe komt die inkeping uit?

Zover ik weet is er geen app groep. Misschien dat er op Facebook nog een groep te vinden is...
Zal straks even maken.

De inkeping valt helaas weg in het kontje dus zie je niet. Dat is wel jammer.

Ik heb een tijdje geleden mijn Facebook eraf gegooid.

Ik ben social media loos haha.
Bespaart me een hoop frustratie xd.
 
Weet één van jullie misschien wat dit kan zijn? Ik heb vanmiddag nieuwe olie op mijn zx9 uit '98 gegooid, 5w40, nu heeft ie opeens soms dat hij inhoudt bij het optrekken. In eerste instantie alleen in de eerste versnelling maar ik merkte het net ook in hogere versnellingen en hogere snelheden:?

Het is maar af en toe, soms trekt ie gewoon als vanouds maar ik snap er geen bal van, ik heb helaas ook geen verstand van sleutelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan