*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geld staat op m'n rekening, de motor is overgeschreven. Vanavond wordt die opgehaald... '(

Ik mag officieel uit de openingspost (of in de Ex-Niner sectie) :W
 
Voor in de OP:
p1050850o.jpg
 
Mensen, ik lees al een tijdje mee op het forum maar nog niet eerder hier gepost. Ik heb al enige tijd mijn A rijbewijs echter door prive omstandigheden heb ik geen tijd gehad om een motor aan te schaffen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Kawasaki ZX9R als beginmotor (reeds proefgereden hiermee), erg jammer dat net de motor van Sjiefke inmiddels verkocht is anders had ik wel een bod gedaan :)

Nu zag ik de volgende ZX9R staan: http://link.marktplaats.nl/580448972

Zoals netjes in de advertentie staat vermeld houdt deze in de 4e versnelling in en piept de voorrem. Kan men inschatten wat hiermee aan de hand is en wat ongeveer de kosten zouden zijn om dit te repareren ?
 
Moet je even Rowo bij zn noten pakken kan die het fiksen



:N :N :N Van m'n noten blijf je af hoor _O- _O- _O- _O- (heb ik wel even hulp bij nodig hoor, maar ik wil het zeker proberen :Y :Y :Y )

D'r zijn er al voor minder in de nek gegrepen ( _O- vorige week nog op Kos, daar had ik een Brit te pakken. Die moest zo nodig(na 2x waarschuwen) in onze ogen schijnen met een laserpointer. }) Die doet dat geen 2e keer meer hoor }) }) )

Was erg lekker in Greece trouwens :Y :Y :Y :Y :Y :Y (we hebben nog een beetje :Y van onze belastingcentjes genoten O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Hey Enforcer....

Welkom! Het was voor mij ook m'n eerste motor. Ondanks dat het een beetje log apparaat is, is hij wel erg goed te berijden. Hij heeft door de carburateurs een soepele vermogensafgifte en het rijgedeelte zorgt voor een stabiele wegligging bij lange bochten. Bij korte bochten gaat het gewicht wat meer tellen.

Piepende remmen zouden met een beetje kopervet en nieuwe blokken te verhelpen moeten zijn. Het versnellingsbak-verhaal is wel een beetje vreemd. Daar kan ik weinig van maken. Maar bedenk je wel dat deze motoren ondertussen een aardige leeftijd beginnen te krijgen. Mankementen liggen dan natuurlijk op de loer...

Behalve natuurlijk bij die van mij. O-)
Daar is nu iemand anders heel gelukkig mee zo te zien... 8-)

39283957.jpg
 
Mensen, ik lees al een tijdje mee op het forum maar nog niet eerder hier gepost. Ik heb al enige tijd mijn A rijbewijs echter door prive omstandigheden heb ik geen tijd gehad om een motor aan te schaffen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Kawasaki ZX9R als beginmotor (reeds proefgereden hiermee), erg jammer dat net de motor van Sjiefke inmiddels verkocht is anders had ik wel een bod gedaan :)

Nu zag ik de volgende ZX9R staan: http://link.marktplaats.nl/580448972

Zoals netjes in de advertentie staat vermeld houdt deze in de 4e versnelling in en piept de voorrem. Kan men inschatten wat hiermee aan de hand is en wat ongeveer de kosten zouden zijn om dit te repareren ?

Denk dat het een kwestie van goed afstellen is wat betreft het inhouden in de 4e versnelling en piepen van de rem waarschijnlijk remblokjes vernieuwen of goed schoonmaken als dat het enige is denk ik dat je met 150/200 euries er al een eind ben
 
:? :? :? :? Bij mij doet ie het gewoon hoor :? :? :? :?
Bij mij werkt de link ook :Y

Mensen, ik lees al een tijdje mee op het forum maar nog niet eerder hier gepost. Ik heb al enige tijd mijn A rijbewijs echter door prive omstandigheden heb ik geen tijd gehad om een motor aan te schaffen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Kawasaki ZX9R als beginmotor (reeds proefgereden hiermee), erg jammer dat net de motor van Sjiefke inmiddels verkocht is anders had ik wel een bod gedaan :)

Nu zag ik de volgende ZX9R staan: http://link.marktplaats.nl/580448972

Zoals netjes in de advertentie staat vermeld houdt deze in de 4e versnelling in en piept de voorrem. Kan men inschatten wat hiermee aan de hand is en wat ongeveer de kosten zouden zijn om dit te repareren ?
De motor uit je link is al verkocht *O* . Ben jij de gelukkige nieuwe eigenaar???
 
Laatst bewerkt:
Állo, ik lees ook nog altijd mee. Maar was ook niet uit OP verwijderd zag ik, gelukkig maar.

Wes; houd marktplaats ff in de gaten. Wordt veel in onderdelen verkocht...

Verder zeg ik gedag tegen allen. Vrouwke is weer helemaal over haar motorongeluk heen en rijdt weer vrolijk.
 
Állo, ik lees ook nog altijd mee. Maar was ook niet uit OP verwijderd zag ik, gelukkig maar.

Wes; houd marktplaats ff in de gaten. Wordt veel in onderdelen verkocht...

Verder zeg ik gedag tegen allen. Vrouwke is weer helemaal over haar motorongeluk heen en rijdt weer vrolijk.
Wes zijn fiets is al "enige tijd" terug *O*. Dusseh, altijd meelezen ... niet liegen hè :+
 
Wes zijn fiets is al "enige tijd" terug *O*. Dusseh, altijd meelezen ... niet liegen hè :+


_O- _O- _O- _O- :Y :Y :Y

Maar misschien bedoelde hij de slotenset wel waar ik naar op zoek was. Maar die heb ik intussen ook al erop zitten.

Eergister de Brembo remblokken voor en achter erop gezet en als het goed is komen vandaag mn spiegels binnen die ik op een duistere manier ben kwijt geraakt. Dan kan ik eindelijk weer eens rijden. *O* *O* *O*
 
Filmpje is opgestuurd naar de politie voor in het archief.
Hoef niet de deal is dat ze me met rust laten zolang ik elk vrijdag middag bij hun de filmpjes inlever! En dan kunnen ze dat aan het einde van hun dienst met zijn allen in de vergader ruimte op de beamer kijken met popcorn en bier })
 
Nou, keer met lege tank komen te staan heb ik ook gehad, gvd. :(
Na 190km is ie echt op (beetje wat erin zit pakt ie niet meer).
Ouders uit bed gebeld, die er behoorlijk snel waren met wat benzine, en startkabels omdat accu even niet meer wilde. Mag erg blij zijn dat m'n ouders konden helpen, anders was ik helemaal lang van huis.
 
190 km en dan leeg zooooo
Jij houd het gas erop

Als het alleen maar binnendoor wegen zijn
En je rijd lekker door ja dan is je tank wat eerder leeg

Mmmmm was er laast niet ook een die dit probleem
Had toen hij richting Luxemburg ging
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan