*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, keer met lege tank komen te staan heb ik ook gehad, gvd. :(
Na 190km is ie echt op (beetje wat erin zit pakt ie niet meer).
Ouders uit bed gebeld, die er behoorlijk snel waren met wat benzine, en startkabels omdat accu even niet meer wilde. Mag erg blij zijn dat m'n ouders konden helpen, anders was ik helemaal lang van huis.
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent :/ . Heb zelf ook twee keer met een lege tank gestaan. De eerste keer stond ik stil vlak voor de afslag Abcoude oop de A9 (geloof mij, dit is geen fijne plek), de tweede keer toen mijn vriendin voor de eerste keer meer ging richting Bergen aan Zee :$ . Na het ritje richting zee was er weinig sprake van romantiek _O-

Je verbruik is wel bizar, vergelijkbaar met mijn verbruik van de 10 op Zandvoort ... :X . Op mijn 9 reed ik zonder problemen 1:20. Lijkt me handig dat je hier toch eens naar laat kijken.
 
Laatst bewerkt:
Nou, keer met lege tank komen te staan heb ik ook gehad, gvd. :(
Na 190km is ie echt op (beetje wat erin zit pakt ie niet meer).
Ouders uit bed gebeld, die er behoorlijk snel waren met wat benzine, en startkabels omdat accu even niet meer wilde. Mag erg blij zijn dat m'n ouders konden helpen, anders was ik helemaal lang van huis.

Vincent zit ook een reservestand op hoor dan kan je nog een km of 50 door
 
Snap het niet dat je stilvalt zonder Benzine :? zit toch ook een Reservestand op en ja als je die leegrijd sta je echt droog heb hem wel eens zitten knijpen toen ik bij Luik op resereve moest en niet wist hoever de volgende pomp was maar gelukkig toch gehaald :$
 
gezellig een weekend weggeweest met de vrouw naar twente :-)
full
 
Nou, keer met lege tank komen te staan heb ik ook gehad, gvd. :(
Na 190km is ie echt op (beetje wat erin zit pakt ie niet meer).
Ouders uit bed gebeld, die er behoorlijk snel waren met wat benzine, en startkabels omdat accu even niet meer wilde. Mag erg blij zijn dat m'n ouders konden helpen, anders was ik helemaal lang van huis.

Zoals Joop al zei: Je hebt ook een stand "reserve" ... O-)

Daarmee zou 230/250km haalbaar moeten zijn...
 
Laatst bewerkt:
Mja, probleem was dat ie toen ook niets meer deed. Toen ik op vluchthaven stond heb ik hem op reserve gezet, en hoorde nog dat er benzine in zat, maar hij wilde niet meer starten. :(
 
Ik ben weer terug van weggeweest. We hebben in vijf dagen 3100 km gereden.
Het was weer erg mooi :9 . Hierbij even een paar foto's van waar ik gereden heb...

Col de la Bonette
full

Cormet de Roselend
full

Col de L'Iseran
full

Col de L'Iseran
full

Col de Mont Cenis
full

Col du Galibier
full
 
Mja, probleem was dat ie toen ook niets meer deed. Toen ik op vluchthaven stond heb ik hem op reserve gezet, en hoorde nog dat er benzine in zat, maar hij wilde niet meer starten. :(

Als alles leeg getrokken is (leiding en carbs) dan kan het best even duren voordat die aanslaat. Net als na de winter, dan moest ik ook soms 20 á 30s doorstarten...

@Rense: Mooie foto's!
 
Laatst bewerkt:
Schitterend Rense :} :}

Danke danke....
Mijn ZX9R heeft zich weer perfect gedragen. Wat is dit toch een fijne machine :}
Ik heb nu alweer 25500 km op de teller staan. Ik heb de motor gekocht in 2010 met 7500 km op de teller.
 
Mooie foto's man, geniet ervan

Is alweer voorbij, helaas...... ( ik heb er wel weer van genoten :Y )
De foto's zijn gemaakt zodat ik deze in winter weer kan bekijken en mezelf weer helemaal gek kan maken voor de volgende vakantie _O- _O- _O-
 
Ik ben weer terug van weggeweest. We hebben in vijf dagen 3100 km gereden.
Het was weer erg mooi :9 . Hierbij even een paar foto's van waar ik gereden heb...

Col de la Bonette
[afbeelding]
Cormet de Roselend
[afbeelding]
Col de L'Iseran
[afbeelding]
Col de L'Iseran
[afbeelding]
Col de Mont Cenis
[afbeelding]
Col du Galibier
[afbeelding]
Allemaal toffe foto;s :9~ zie ik opeens zo'n irritante motor op 1 van die foto's het uitzicht bederven :( .









:+



Ik wil ook nog steeds een keer zo'n rit maken, maar dan moet ik eerst van mijn circuitverslaving af zien te komen ;).
 
inderdaad!! wow man, erg gaaf!

Hoe lang is het daarheen tuffen? (als ik dat zie wil ik toch eens een weekendje die kant op met het vrouwtje!)


De heenreis was 1050 km in 1 dag waarvan 850 km autosnelweg en 200 km binnendoor.
We zijn om 07.30 vertrokken en we waren on 20.30 in Frankrijk ( St. Jean de Maurienne ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan