*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, maandag achterband laten vervangen (zat een beste spijker in, reed er al een tijdje mee, maar band was nu echt helemaal leeggelopen terwijl ik op m'n werk zat.

Maar goed, mijn dealer Peter Lemstra ging de band ff verwisselen en wilde dit doen door er een gewone krik onder te zitten (alle banken waren bezet). Maar eerst tilde hij de motor die op de jiffie stond even op, door even aan de uitlaat te trekken.

Trekt ie toch de achterkant van de demper eraf :o :? -O-

Ding blijkt nergens mee vast te zetten, behalve een rubberen afdichtring, geen popnagel oid, niks. Afijn, hij de boel er weer ingestopt, band verwisseld, ik naar huis, ging nog goed met de demper.

Maar vanochtend dus nie. Demper ligt vlak bij m'n huis op straat, ben met open pijp naar A'dam gereden. Moet zeggen, klinkt wel wat lekkerder. Zometeen weer terug.

Maar goed, wordt wel een andere demper dus, zoveelste onkostenpost voor me in korte tijd. -O-

En 't is inmiddels een stuk frisser zeg. :)
 
Zo, maandag achterband laten vervangen (zat een beste spijker in, reed er al een tijdje mee, maar band was nu echt helemaal leeggelopen terwijl ik op m'n werk zat.

Maar goed, mijn dealer Peter Lemstra ging de band ff verwisselen en wilde dit doen door er een gewone krik onder te zitten (alle banken waren bezet). Maar eerst tilde hij de motor die op de jiffie stond even op, door even aan de uitlaat te trekken.

Trekt ie toch de achterkant van de demper eraf :o :? -O-

Ding blijkt nergens mee vast te zetten, behalve een rubberen afdichtring, geen popnagel oid, niks. Afijn, hij de boel er weer ingestopt, band verwisseld, ik naar huis, ging nog goed met de demper.

Maar vanochtend dus nie. Demper ligt vlak bij m'n huis op straat, ben met open pijp naar A'dam gereden. Moet zeggen, klinkt wel wat lekkerder. Zometeen weer terug.

Maar goed, wordt wel een andere demper dus, zoveelste onkostenpost voor me in korte tijd. -O-

En 't is inmiddels een stuk frisser zeg. :)

Sorry dat ik het zeg maar is toch een superlompe actie van je dealer doen wij hier in zeeland gewoon met een Paddockstand neem aan dat je er ook bobbins op heb ,enne zou Lemstra die uitlaat goed laten fixen,tsjonge jonge dat doe je toch niet je Bike op tillen aan je uitlaat :(
 
Sorry dat ik het zeg maar is toch een superlompe actie van je dealer doen wij hier in zeeland gewoon met een Paddockstand neem aan dat je er ook bobbins op heb ,enne zou Lemstra die uitlaat goed laten fixen,tsjonge jonge dat doe je toch niet je Bike op tillen aan je uitlaat :(


:^
 
Zo, maandag achterband laten vervangen (zat een beste spijker in, reed er al een tijdje mee, maar band was nu echt helemaal leeggelopen terwijl ik op m'n werk zat.

Maar goed, mijn dealer Peter Lemstra ging de band ff verwisselen en wilde dit doen door er een gewone krik onder te zitten (alle banken waren bezet). Maar eerst tilde hij de motor die op de jiffie stond even op, door even aan de uitlaat te trekken.

Trekt ie toch de achterkant van de demper eraf :o :? -O-

Ding blijkt nergens mee vast te zetten, behalve een rubberen afdichtring, geen popnagel oid, niks. Afijn, hij de boel er weer ingestopt, band verwisseld, ik naar huis, ging nog goed met de demper.

Maar vanochtend dus nie. Demper ligt vlak bij m'n huis op straat, ben met open pijp naar A'dam gereden. Moet zeggen, klinkt wel wat lekkerder. Zometeen weer terug.

Maar goed, wordt wel een andere demper dus, zoveelste onkostenpost voor me in korte tijd. -O-

En 't is inmiddels een stuk frisser zeg. :)


Kun je kosten niet verhalen / delen met Lemstra.
Misschien hebben ze wel een goede gebruikte liggen die je ( bijna ) gratis kunt hebben.
Een belletje naar Lemstra zou ik zeker even doen als ik jou was.......wie weet.....
 
Sorry dat ik het zeg maar is toch een superlompe actie van je dealer doen wij hier in zeeland gewoon met een Paddockstand

Hij tilde 'm op zodat ie kantelde over de jiffie zodat het achterwiel vrij kon draaien. Stond er zelf ook van te kijken, demper was ingekort en bleek alleen met een rubberen afdichtring te zijn "vastgemaakt". Geen enkele popnagel zoals je normaal verwacht bij het inkorten van een demper.

neem aan dat je er ook bobbins op heb ,enne zou Lemstra die uitlaat goed laten fixen,tsjonge jonge dat doe je toch niet je Bike op tillen aan je uitlaat :(

Ach ben wel wat gewend van Peter, ken de man al jaren kom er al vanaf het begin dat ik motorrij. Zijn van die kleine truukjes, en laten we wel wezen, een demper hoort gewoon goed vast te ziten.

Ga de bike vanmiddag weer ophalen, ga ervan uit dat het allemaal weer goed vastzit.
 
Kun je kosten niet verhalen / delen met Lemstra.
Misschien hebben ze wel een goede gebruikte liggen die je ( bijna ) gratis kunt hebben.
Een belletje naar Lemstra zou ik zeker even doen als ik jou was.......wie weet.....


Zoals ik net al schreef, gisteren de bike bij Lemstra neergezet, hij gaat 'm even fixen (gelukkig nog te maken dus) en vandaag haal ik 'm weer op. :)
 
Hallo allen,

Vraagje; Weet iemand welke onderdelen van de motorfiets met een unieke code worden geregistreerd? B.v. motorblok? En dan doel ik op een code uniek voor de motorfiets, niet voor het type motorfiets. Vraag ivm checken of er geen nieuw blok in een motor is gekomen.

Groet!
 
Hallo allen,

Vraagje; Weet iemand welke onderdelen van de motorfiets met een unieke code worden geregistreerd? B.v. motorblok? En dan doel ik op een code uniek voor de motorfiets, niet voor het type motorfiets. Vraag ivm checken of er geen nieuw blok in een motor is gekomen.

Groet!


Geen idee :? Vraag het aan Kawasaki Nederland .....zij moeten het toch weten, nietwaar?
 
Zo, gister opgehaald, alles doet 't weer prima. :Y

Net weer ff lekker :] naar 't werk toe (wel weer bijna van m'n sokken gereden :N :) ).
 
Sinds gisteren weer terug van drie weekjes vakantie in Argentinië... Ik heb daar stiekem wel zitten balen van die lekkere nazomer hier. Hebben jullie nog wat kilometers kunnen maken?
 
Sinds gisteren weer terug van drie weekjes vakantie in Argentinië... Ik heb daar stiekem wel zitten balen van die lekkere nazomer hier. Hebben jullie nog wat kilometers kunnen maken?


NOPE :N :N Maar dat lag niet aan het weer _O-
Ik heb wel veel gefietst :$
Ik ga mijn ZX9R maar eens WINTER klaar maken denk ik :Z

PS hoe was je vakantie ?
 
Tja, Rense... Onze vaste huisposter Joop zit volgens mij stiekem te azen op een zx10r als ik zie hoeveel die daar in het topic te vinden is. En van nieuwe aanwas moet dit topic het ook niet meer hebben.

Kan wel melden dat ik vandaag nog een fris maar echt lekker herfstritje gemaakt heb. Beetje door de heuveltjes met een zonnetje en stuivende herfstbladeren en daarna nog even een uiensoep, is toch goed voor een warm, idyllisch gevoel van binnen.
 
Tja, Rense... Onze vaste huisposter Joop zit volgens mij stiekem te azen op een zx10r als ik zie hoeveel die daar in het topic te vinden is. En van nieuwe aanwas moet dit topic het ook niet meer hebben.

Kan wel melden dat ik vandaag nog een fris maar echt lekker herfstritje gemaakt heb. Beetje door de heuveltjes met een zonnetje en stuivende herfstbladeren en daarna nog even een uiensoep, is toch goed voor een warm, idyllisch gevoel van binnen.


Ze hebben hier al zout gestrooid afgelopen twee nachten :r :r
Mijn ZX9R komt waarschijnlijk niet meer buiten dit jaar '(
Ik heb vandaag de mountainbike uitgelaten .....daar was het ook mooi weer voor *O*
 
Tja, Rense... Onze vaste huisposter Joop zit volgens mij stiekem te azen op een zx10r als ik zie hoeveel die daar in het topic te vinden is.


Denk je :? :?
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn.......de ZX9R van joop heeft al veel km's gemaakt ....
De toekomst zal het leren, nietwaar Joop _O-
 
Het zit ook niet mee hej :N Wat is er gebeurd dan?

Oh valt wel mee hoor. :Y

Gewoon het standaard huis-tuin- en keukengedoe van koekblikkers die vlak voor je neus nog even snel van baan verwisselen tijdens het filerijden. Ging weer net goed toen.

Maar goed, heb weleens het idee dat het een kwestie van tijd is voordat ik weer "aan de beurt ben", als je begrijpt wat ik bedoel.

Morgen weer opnieuw door de file, wederom scherp blijven dus, extra scherp. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan