Het ZX9R topic part 16: Bier zonder alcohol is als een beha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er mooi uit toch :} :}

Inderdaad, ik heb inmiddels een aantal andere aankopen gedaan waardoor hij nog mooier moet gaan worden.

- Nieuw achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Nieuwe spiegels met ingebouwde knipperlichten
- En uiteraard een nieuw setje verkorte rem en koppeling hendel.

Enigste wat nog ontbreekt is een andere undertail zodat ik de taart schep eraf kan slopen en het er allemaal wat gestroomlijnder uitziet 8-)
 
Inderdaad, ik heb inmiddels een aantal andere aankopen gedaan waardoor hij nog mooier moet gaan worden.

- Nieuw achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Nieuwe spiegels met ingebouwde knipperlichten
- En uiteraard een nieuw setje verkorte rem en koppeling hendel.

Enigste wat nog ontbreekt is een andere undertail zodat ik de taart schep eraf kan slopen en het er allemaal wat gestroomlijnder uitziet 8-)

daar ga je nog van terug komen denk ik. Degene waar ik het van weet die het heeft is er niet te spreken over. zeker degene die op dat moment overdag achter je rijden.
 
Laatst bewerkt:
daar ga je nog van terug komen denk ik. Degene waar ik het van weet die het heeft is er niet te spreken over. zeker degene die op dat moment overdag achter je rijden.

Ik ken inmiddels meerdere mensen die weer terug zijn gekomen op dit soort remlichten. Vind het persoonlijk ook niets, het is zo ontzettend moeilijk om te zien welke kan de motor op wil, echt waardeloos. Bedoel het niet vervelend verder hoor, ieder zijn keus, maar ik zou het niet doen vanwege je eigen veiligheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken inmiddels meerdere mensen die weer terug is gekomen op dit soort remlichten. Vind het persoonlijk ook niets, het is zo ontzettend moeilijk om te zien welke kan de motor op wil, echt waardeloos. Bedoel het niet vervelend verder hoor, ieder zijn keus, maar ik zou het niet doen vanwege je eigen veiligheid.


Gewoon zorgen dat je harder rijd dan de rest. Ik heb daar wel eens moeite mee en dan wordt het inderdaad gevaarlijk _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ken inmiddels meerdere mensen die weer terug is gekomen op dit soort remlichten. Vind het persoonlijk ook niets, het is zo ontzettend moeilijk om te zien welke kan de motor op wil, echt waardeloos. Bedoel het niet vervelend verder hoor, ieder zijn keus, maar ik zou het niet doen vanwege je eigen veiligheid.

:^
 

Deze discussie hebben we vaker gevoerd. Ben afgelopen zomer met mijn vriendin naar venetie geweest en was er ook bang voor dat zij problemen met de zichtbaarheid zou hebben. Maaaaaaar; zelfs 40 graden (volle zon dus) was mijn vriendin erg positief over mijn knipperlichtgedrag *D

Ik heb de witte, jonguh!
moto.jpg


En oja! Natuurlijk als motorliefhebbers ff het ombouw topic van "mien pa" checken!
facelift bejaarde dame
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan