Hijs bijna af...

Knifter

MF'er
26 nov 2002
197
1
Durgerdam
Een jaar geleden uit duitsland gehaalt en opgeknapt.
Op nieuw gespoten e.d.
het resultaat:
full
 
Netjes hoor :}

Komen er nog stickers op of blijft hij zo

nopes, geen stickers, ik ben nog wel op zoek naar een zwarte tankprotector (dus geen carbon, dat is niks hierop), liefst origineel kwalijk-zakie. Dus iemand weet waar je die kan krijgen... graag.

grt
 
Ik geloof niet dat oude dametjes die ineens de weg opdraaien in jouw geval mogen zeggen "dat ze je niet hadden gezien".
(ff mijn zonnebril opgezet na het openen van dit topic...)
 
Nice job my friend

Die kawa ellende kun je volgens mij kopen bij safe in zoetermeer barst van die tankpads daro


full
 
Zat net ghostrider te kijken maar ik zal kappen.

Liet me een beetje meesleuren..jullie waarschijnlijk onbekend..
 
Bij Goedhart Motoren in Bodegraven heb ik ook originele kawasaki-tankpads gezien. Ik dacht dat ze zo rond de 9,90 ofzo waren, maar weet ik niet helemaal zeker..
 
Zie er goed uit.
Heb je deze foto ook al naar kawasaki gemaild?
Dan kun je ze laten zien dat je behalve het groen ook andere mooie kleuren combinaties kunt maken en dat een kleur met wat stickers toch wel erg strak is.
 
dit is de 400 toch ?

Kicke kleur hoor, mooi gedaan ook zonder stickershow.
He, volgens mij ben je het vleugeltje vergeten ?!?

Nice work !
 
gaaf man, ik zie dat je de originele uitlaat beschadigd is en dat is zonde. Ik heb nog een puntgave standaarduitlaat van een zxr 400 ( mijn eerste geile schatje) liggen. Als je interesse hebt mail me dan maar, anders hang ik m aan de muur thuis.
 
Ik zie dat je demper gekrast is. Voor een klein bedragje (doe eens een voorstel) mag je hem wel omwisselen met mijn orgineele demper. die is nog helemaal gaaf. Ik heb er nu namelijk een vervangingsdemper op zitten maar ik wil de orgineele demper houden voor als ik eens aan een circuitdagje wil meedoen maar daar hoef ik natuurlijk geen mooie onbeschadigte voor te hebben...
 
gaaf man, ik zie dat je de originele uitlaat beschadigd is en dat is zonde. Ik heb nog een puntgave standaarduitlaat van een zxr 400 ( mijn eerste geile schatje) liggen. Als je interesse hebt mail me dan maar, anders hang ik m aan de muur thuis.

hahahaha ik post net hetzelfste :P
 
gaaf man, ik zie dat je de originele uitlaat beschadigd is en dat is zonde. Ik heb nog een puntgave standaarduitlaat van een zxr 400 ( mijn eerste geile schatje) liggen. Als je interesse hebt mail me dan maar, anders hang ik m aan de muur thuis.

Ik zie dat je demper gekrast is. Voor een klein bedragje (doe eens een voorstel) mag je hem wel omwisselen met mijn orgineele demper. die is nog helemaal gaaf. Ik heb er nu namelijk een vervangingsdemper op zitten maar ik wil de orgineele demper houden voor als ik eens aan een circuitdagje wil meedoen maar daar hoef ik natuurlijk geen mooie onbeschadigte voor te hebben...

De hele rechterzijkant was gekrast....En gebroken... :)

Maar dit is geen standaard uitlaat maar een open pijp met een erg fijn rauw geluid. ik ga de buitenhuls vervangen door een donkergrijs geanodiseerde aluminium buis. Aangezien ik toch niet van dat nep carbon achtige uiterlijk houd.

"hijs _bijna_ af", nooit helemaal...

Thnx anyway
 
Terug
Bovenaan Onderaan