HMV races Barneveld 2012 - PICCIES!!!

Wel leuk om mee te spelen ook :)

full


Hier de rest: http://www.ductown.nl/hmvmill
 
Hoi Theo en Annemarie,

Hebben jullie nog foto's van nr.47 350 & 47 & 74 pré50 van Barnveld? Ik zag al wel een mooie van mijn pa in Mill :-)

Groetjes,
Raymond
 
Hoi Raymond, ja die hebben we vast wel en ook van jou in Mill heb ik foto's gezien. Ik zal er wel wat plaatsen in het Mill topic.

Verder hebben we een enorme achterstand opgebouwd in het versturen van foto's. Gewoon omdat de aanvragen een beetje uit de hand liepen/lopen. We hebben inmiddels meer dan 50 fotoverzoeken gehad, vaak ook nog van andere demo's erbij en het is enorm veel werk. We hebben allebei een baan en kunnen alleen maar in de avond iets uitzoeken helaas. Maar we beloven dat we jullie alle foto's sturen/afgeven die we hebben van jullie.

Jullie waren weer goed bezig Raymond in Mill.........we hebben weer genoten...
 
Als ik jullie zo beluister is het bijna een tweede baan ;-)

Heeft geen haast, maar foto's zijn altijd leuk.. In Mill hebben we weer lekker gereden, konden leuk met elkaar 'spelen' wat door het publiek ook gewaardeerd werd. Helaas hebben we allebei de 350's na Barneveld uitelkaar in de schuur liggen. En ook mijn pré50 heeft wat mankementen... Zouden we er dan toch teveel van vragen......
 
Als ik jullie zo beluister is het bijna een tweede baan ;-)

Heeft geen haast, maar foto's zijn altijd leuk.. In Mill hebben we weer lekker gereden, konden leuk met elkaar 'spelen' wat door het publiek ook gewaardeerd werd. Helaas hebben we allebei de 350's na Barneveld uitelkaar in de schuur liggen. En ook mijn pré50 heeft wat mankementen... Zouden we er dan toch teveel van vragen......


Gezien jullie snelle rijstijl, zou dat zo maar eens kunnen Raymond.

Enja, Raymond, het is bijna een tweede baan, maar dan wel één waar we WEL soms moe van worden, hahaha!
 
Als ik jullie zo beluister is het bijna een tweede baan ;-)

Heeft geen haast, maar foto's zijn altijd leuk.. In Mill hebben we weer lekker gereden, konden leuk met elkaar 'spelen' wat door het publiek ook gewaardeerd werd. Helaas hebben we allebei de 350's na Barneveld uitelkaar in de schuur liggen. En ook mijn pré50 heeft wat mankementen... Zouden we er dan toch teveel van vragen......
Hela! Heb nog even met je staan praten toen ik bij jullie motoren stond te kwijlen :9~ :9~ :9~ Wat een prachtige machines zijn dat, echt erg mooi!
Heb wat foto's online staan: http://www.ductown.nl/hmvmill, op de 3e pagina: http://www.ductown.nl/hmvmill/index3.html staan jullie motoren.

70.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha, jullie worden er moe van maar toch vinden jullie het nog leuk genoeg om het te blijven doen... Ik kan je vertellen, bij ons heeft de hobby soms ook wel wat weg van werk.. Maarja wel leuk werk en loslaten kunnen we het ook niet :-) Het sleutelen en dingen bedenken en maken is zeker zo leuk als het rijden.

Voor sleutelen heb ik nu ook weer alle tijd, Mill was dit seizoen voor mij de laatste. Mijn pa zal de overige races de familie eer hoog moeten houden.. Gelukkig hebben we dan altijd nog jullie foto's van Eext straks, heb ik nog een idee van hoe het geweest is straks :-)
 
Corneo, dat zijn mooie detail plaatjes met mooie effecten! Heb je nog wat ideeen op kunnen doen voor je scrambler??
 
Corneo, dat zijn mooie detail plaatjes met mooie effecten! Heb je nog wat ideeen op kunnen doen voor je scrambler??
Ook lastig om daar slechte foto's van te maken :)
Kan ze wel eens mailen van de week in hogere resolutie, moet je me maar ff je mailadres pm-en of mailen naar mijn adres (staat in profiel).

Ja, heb een mooie droge/open koppeling gezien, maar die was een beetje prijzig :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan