240 top gepakt.
Begrenst bij mad racing in noord-scharwoude.
Op papier 25,3 kw, maar in het echt 31kw.
Snel genoeg vind ik :p
Gast dat telt niet eens meer als begrenst, mijn volvermogen fiets haalt nog niet eens de 210 .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
240 top gepakt.
Begrenst bij mad racing in noord-scharwoude.
Op papier 25,3 kw, maar in het echt 31kw.
Snel genoeg vind ik :p
Gast dat telt niet eens meer als begrenst, mijn volvermogen fiets haalt nog niet eens de 210 .
Haha, begrenst is begrenst.
Helaas weeg rond de 80kg.
Het is een honda he :p.
Zal vast daar aan liggen..
Mijn 600f uit '99 is 25 kw en daar red ik de 180 wel mee. Duurt wel ff, maar 170 red ie sowieso makkelijk. En ik weeg wel ietsje meer dan 50 kgzo'n rode zeker maar 25kw kan hij niet zijn dan kan je top natuurkundig niet boven 150/160 echte kilometers komen in het meest ideale geval
Mijn 600f uit '99 is 25 kw en daar red ik de 180 wel mee. Duurt wel ff, maar 170 red ie sowieso makkelijk. En ik weeg wel ietsje meer dan 50 kg
Ik vind dat vreemd want mijn CB500S 42kW heeft het zelfde eigenschappen, maar dan wel met windkracht 5 tegen. Hebben jullie dan wind mee? Bonnen dieet?Same here! 170 met gemak en daarna wat langzaam naar de 180.
Dat is de bekende 2takt verhaal.Ik vind dat vreemd want mijn CB500S 42kW heeft het zelfde eigenschappen, maar dan wel met windkracht 5 tegen. Hebben jullie dan wind mee? Bonnen dieet?
ja, ik weeg "30kg" meer... ... minstens
ik had precies 25kw, zx6r '03. Top was 210 op de teller, 190km/h op gps. Kan wel, mits wind mee/gestroomlijnde motor etc..zo'n rode zeker maar 25kw kan hij niet zijn dan kan je top natuurkundig niet boven 150/160 echte kilometers komen in het meest ideale geval
gewicht maakt niet veel uit voor de topsnelheid mensen, het is de luchtweerstand van het bredere bovenlijf.