Hoe hard wil jouw 25kw motor?

uhm net in duitsland geweest met de zumo. 180 op de gps heb een zx6r uit 2002 begrensd op de inlaat rubbers
 
Laatst bewerkt:
Heb tot nu toe 160 gereden, en had niet heel veel over, haalt misschien de 170 op de teller. Maarja, ik heb dan ook maar 30.1pk.
 
zaterdag 190 gehaald en was binnen 500m ofzo. vraag me af of hij wel 25kw is, ik denk iets meer. eigenlijk even op de testbank ergens
 
Met niet al te veel tegenwind zo rond de 185. Is wel even wachten...

Doortrekken tot 160/165 geen probleem.

Bandit 600 begrenst op het gas.
 
205, vorige week nog getest.. FZR600 '90. Mag van geluk spreken als ik sommige snelheden hier zo lees :X


Ik lees hier onmogelijke snelheden.
Volgens mij zijn veel motoren niet juist of genoeg begrenst.

Voor 200 -echte- km's per uur zijn al gauw 80 pk's nodig.
Er zijn veel variabelen maar dat gaat niet lukken met minder op een weg-motor.

Met 34 pk zit je aan zo'n 160.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier onmogelijke snelheden.
Volgens mij zijn veel motoren niet juist of genoeg begrenst.

Voor 200 -echte- km's per uur zijn al gauw 80 pk's nodig.
Er zijn veel variabelen maar dat gaat niet lukken met minder op een weg-motor.

Met 34 pk zit je aan zo'n 160.

licht eraan hoeveel koppel je hebt he pk zeg niet alles daar komt ook nog bij wat weegt hij en hoe is de erodinamica van je motor. Hoeveel weeg je hoe zit je erop. Allemaal factoren die mee spelen en jij gooit het alleen op pk's ik heb een testuitdraai van 33,1pk dat is minder als 25kw ik heb er de 220 mee gehaald op de teller zou ongeveer 210 echte km's zijn. Dus het gaat wel degelijk licht alleen aan meer factoren als pk's.
 
Ik lees hier onmogelijke snelheden.
Volgens mij zijn veel motoren niet juist of genoeg begrenst.

Voor 200 -echte- km's per uur zijn al gauw 80 pk's nodig.
Er zijn veel variabelen maar dat gaat niet lukken met minder op een weg-motor.

Met 34 pk zit je aan zo'n 160.

Onmogelijk of niet, mijne is op het gas begrensd, 25kw op het kenteken. Maatje heeft ook een motor, 25 kw, en we trekken even hard. Dus kwa koppel zitten we wel gelijk. Bij zijn sv 650 houd het bij 168(teller) op, ik ging er met gemak voorbij..
Top op de teller was 200. Vanaf 190-200 ging het niet hard maar lukte wel..

Dus min correctie van de afwijking, niet onmogelijk om 180 te halen hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Onmogelijk of niet, mijne is op het gas begrensd, 25kw op het kenteken. Maatje heeft ook een motor, 25 kw, en we trekken even hard. Dus kwa koppel zitten we wel gelijk. Bij zijn sv 650 houd het bij 168(teller) op, ik ging er met gemak voorbij..
Top op de teller was 200. Vanaf 190-200 ging het niet hard maar lukte wel..

Dus min correctie van de afwijking, niet onmogelijk om 180 te halen hoor :)

Ik vermoed dat je motor gewoon niet te temmen was. :P
Als jij een uitdraai had gehad dan had ik het direct aangenomen.

http://www.innovam.nl/RPTPowerUp/Zelfstudie/mft/mft_24R.pdf

op pagina 9 staat een grafiek die laat zien hoe sterk de luchtweerstand toeneemt op hogere snelheid.
 
Jaa ik heb geen uitdraai:P Weet iig zeker dat het half gas is :')
Kom ook langena niet in de ''kawa'' toeren, hoger dan 9500-10000 rpm kom ik niet...

gaat om 636 cc, dat lijkt me toch wel te temmen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan