Hoe heb je jouw beestje gedoopt?

Mijn motor heeft geen naam. Die van mijn vrouw wel. Ze noemde hem pasgeleden g*dvergetent*ringding.










Hij wou niet starten. ;)
 
Had een cb 360 Vanaf dat ik hem kocht,300 gulden, heb ik hem Elvis genoemd. Dat paste precies bij deze motor.Al mijn vrienden en kennissen hadden het ook alleen maar over Elvis en nooit over mijn motor. :]
 
Het stomme is dat veel mensen inderdaad zeggen 'triplex',terwijl de uitspraak zou moeten zijn 'Triple XS' (naar de verwijzing Driecylinder (=triple) Yamaha XS)...
Ach ja,vinnet best...zucht

bedankt dat je even de moeite neemt om het uit te leggen :+ :} :+ :} :+ :} :+ :}
 
ieplala,

wat ik me afvroeg: zijn er nog mensen die hun geliefde voertuig een naam geven of ben ik echt wel een beetje een freak wat dit betreft? :P

Ik ken nog niemand die zijn beestje benoemd heeft maar ik dacht dat ik hier misschien wel lotgenoten zou vinden :]

btw, mijn CB 750 heb ik Harry gedoopt, naar zijn vorige eigenaar...
Black Betty ;-)
 
Het stomme is dat veel mensen inderdaad zeggen 'triplex',terwijl de uitspraak zou moeten zijn 'Triple XS' (naar de verwijzing Driecylinder (=triple) Yamaha XS)...
Ach ja,vinnet best...zucht

Ik denk dat ik de mijne maar quadxj ga noemen ;)
 
's werelds eerste grommende "Tweety". ;)

Heb het beestje geadopteerd, heette al zo bij aankoop.
 
Wij hadden eerst een Goldwing GL1100 , en die noemden we gewoon .... "de motor" .
Tot er nog een goudkleurige Goldwing GL1200 bij kwam die toe we haar kochten al "Goldy" heette , hebben we die naam maar zo gelaten , en de rode GL1100 hebben we toen maar Roadie gedoopt . Dus nu hebben we Goldy en Roadie ... *D
 
Goh, mijn oude golf heette Tysz, want dat stond op het kenteken.
Iedereen kende en noemde hem ook zo, mag ik tysz ff lenen.
Daarom deed het waarschijnlijk zeer om hem weg te doen.

Afscheid van mijn eerste motor viel wel mee, alleen toen hij weer in orde was
was ik verkocht, maar had alk een andere.
maar de motor heeft niet echt een naam, ja "de Brommert",
maar zo heten er al zoveel.

En ik maar denken, ik ben de enige die zijn auto / motor een naam geeft.

Ik denk dat het pas bij de volgende komt, anders moet ik erover nadenken, dat is niet leuk.
 
Ik vind het moeilijk. Ik had voorheen verschillende merken, dus het was de Honda, de Yamaha of de Harley. Op het moment heb ik alleen maar Yamaha XS650 staan, en alledrie nog zwart ook. Ik noem ze maar bij de eerste letters van de kentekenplaat. De MN, de ZU etc.
 
m'n K6 noem ik m'n brikkie :P

m'n K7 noem ik m'n roestbak :P
:?


Je bedoelt m'n brikkie noem ik m'n K6 en m'n roestbak noem ik m'n K7? :P



Ikke 'de rooie' en 'de gele', wat overigens totaal niet hoeft overeen te komen met de actuele kleur. Enkel de oorspronkelijke kleur bij aanschaf. :P
 
Even kijken:

de zwarte cb: De "zwarte" of Ill plofbui
De gele Cb: de "gele"
GS1100Gk: Il bakbeest
K100: Il bakbeest2 ;)

Maar meestal noem ik ze gewoon bij het type of gewoon motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan