Hoe loopt dit af?????? (filmpje)

Hoe loopt dit af?

  • 1 gepakt?

    Stemmen: 2 4,1%
  • 2 gepakt?

    Stemmen: 7 14,3%
  • 3 gepakt?

    Stemmen: 1 2,0%
  • 4 gepakt?

    Stemmen: 4 8,2%
  • 4x rijbewijs kwijt?

    Stemmen: 11 22,4%
  • 4x motor kwijt?

    Stemmen: 1 2,0%
  • iedereen in tranen?

    Stemmen: 4 8,2%
  • iedereen vogelvrij?

    Stemmen: 19 38,8%

  • Totaal aantal stemmers
    49
Het is inderdaad een mooi stukkie weg daar die A29 om lekker door te rijden.

Ik rij daar regelmatig met het koekblik (jammergenoeg). Alleen jammer dat er geregeld zo'n irritante mobiele kast staat van de CJIB-Incasso-Brigade. Ze staan meestal toch wel onder het viaduct ter hoogte van Numansdorp.

Hoe ik dat weet? De eerste keer door de envelop die op mn deurmat viel, en later (toen ik iets wijzer was) ging ik verder vooruit kijken... Kon je mooi die kast op de vangrail zien staan ( :( )

Grtz A3


Kreeg onlangs een klapband met pick-up van de zaak ( A29 t.h.v het beroemde viaduct) Ik niks vermoedend aan de kant en grommend in dat zeikweer liggen morrelen met zo`n wiebelkrik, staat er ineens een vent naast me die vraagt of ik een stukkie wil opschuiven. Snelheidscontrole!!! Sta ik precies in de meetstraal van de kast!.Ja agent, je zal even geduld moeten hebben tot ik me slof heb gewisseld. Jodokus bleef met z`n handen in z`n zakken me staan wegkijken. Oke, dacht ik, dan doe ik er wel wat langer over. Na zo`n 10 minuten in de zeikregen te hebben liggen etteren kon ik weer op pad. Zijn er genoeg langs gereden in die 10 minuten maar meten konden ze dus niks op dat moment. Ondanks herhaalde verzoeken om op te schuiven ben ik mooi blijven staan. Rijdt wel lekker met 1000kg aan materiaal op je bak en een totaal verrotte achterband!!! Hoezo stukkie opschuiven als je met veel moeite een krik eronder hebt gewurmd??? ECHT NIET!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan