hoe los ik dit probleem op

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
met mijn bandit 1200 ha dik het
met mijn vfr800 had ik het

en nu ook met mijn nieuwe fazer 1000

Ik rij verdomme mijn uitlaat aan de grond !

is er iets bekend bij mede fazer 1000 rijders/sters hoe je dit kan voorkomen ?

maarten
 
maar is er geen kit of zo die je motor wat hoger van de gron af zet ?
 
Laatst bewerkt:
Niet zo vaak op je bek gaan......... :X :+


full
 
Andere (betere) rijstijl aanleren.

Met de juiste techniek hoeft je motor helemaal niet zo schuin, om snel de bocht door te gaan.
 
Minder slap lullen op dit forum en jouw probleem is voorbij!
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die twijfeld aan deze onwaarschijnlijk goede courreur!
 
tssssss kan er tegenwoordig geen gewoon antwoord af B|

maybee is een tailriser iets voor je,gooit je kont iets omhoog en verbeterd vaak je stuureigenschappen.
of idd een hogere uitlaat of (laten)verbuigen of iets dergelijks dat je uitlaat iets hoger komt

Op de standaart uitlaat van mijn SV is zelfs een gedeelte afgeschuind
Maar die ligt in de schuur oud te worden voor eventuele circuit dagen etc :P
 
Ik rij verdomme mijn uitlaat aan de grond !

is er iets bekend bij mede fazer 1000 rijders/sters hoe je dit kan voorkomen ?


Kijk eens goed naar de jongens die het kunnen.
zie je dan niet dat hun ZIT en VERZIT techniek zodanig is dat de
motor helemaal niet ze scheef gaat???

denk dat je dit kunt voorkomen door
A: een cursus circuit rijden
B: zelf je zit techniet aanpassen
C: andere motor kopen
D: koop een racefiets
 
Kijk eens goed naar de jongens die het kunnen.
zie je dan niet dat hun ZIT en VERZIT techniek zodanig is dat de
motor helemaal niet ze scheef gaat???

denk dat je dit kunt voorkomen door
A: een cursus circuit rijden
B: zelf je zit techniet aanpassen
C: andere motor kopen
D: koop een racefiets

ik weet niet meer waar ik het gelezen heb (mogelijks zelfs nog op dit forum) maar is het niet zo dat het juist interesanter is on net NIET te gaan verzitten?
Als je dan (rustig) bochtjes aan het doen bent, dat je het juist zo doet dat je noch je rem moet aanraken, noch naast de moto moet gaan hangen. Zo lijkt het voor de achterkomers (vb politie) ook alsof je rustig aan het rijden bent (ook al komt idd je uitlaat aan de grond), terwijl als je in de minste bocht naast je fiets gaat hangen dat het lijkt alsof je aan het scheuren bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan