Een hele andere benadering dan bij de meeste projecten inderdaad. Ik zie wel een vergelijking met klussen zonder plan. Je staat alles ter plekke te doen en te proberen en uiteindelijk kost dat veel extra tijd en maak je de fouten inplaats van dat je ze er al op de tekening uithaalt.
Maar als 3D al je werk is, denk je niet dat het lijkt alsof je in je vrije tijd aan het werk bent?
Interessant, hoe ingewikkeld is dat ongeveer? Is er op dit vlak een duidelijk verschil met zo'n supercharger project? Ik kan me voorstellen dat er wat minder variabelen zijn als je het atmosferisch houdt, maar scheelt dat nou ook echt veel?
Je hebt iig een krukaspositie sensor met 62-2 wiel nodig , een gaskleppositie sensor, een map sensor, een koelvloeistof temperatuur sensor, een lambda sonde.
Wil je naar sequentiële injectie en ontsteking dan heb je ook een nokkenas positie sensor nodig.
Denkelijk nog wel wat vergeten.
Heb mij er lang geleden een keer in verdiept.
Oja en natuurlijk een benzinepomp , drukregelaar, benzinefilter en injectoren nodig.
Buiten de ecu en de bedrading.
Kijk samen komt er steeds meer goede informatie boven water
Dat 62-2 wiel wist ik omdat die jeroen bosma dat verkoopt voor zijn injectie systemen.
Ben niet zo vreselijk thuis in deze materie maar heb er wel wat basis kennis van.
Volvo gebruikt op zijn koekblik blokken ook 62-2 btw
Grappig, het lijkt wel alsof je de modder er digitaal aan het afwassen bent!