Hoe plat kun je nu ?

Ik heb gisteren ook maar een fotootje van mijn achterband met schaamrand gemaakt.
Was er vorige week zaterdag nieuw opgelegd en maandag (twee dagen later) zag 'ie er zo uit:

zolder09.jpg


Ik moet nog platter zodat die misselijke bolletjes rubber er vanzelf afgaan. Nu blijven ze nog een beetje aan het randje plakken...

B.
 
Ik heb gisteren ook maar een fotootje van mijn achterband met schaamrand gemaakt.
Was er vorige week zaterdag nieuw opgelegd en maandag (twee dagen later) zag 'ie er zo uit:

(Afbeelding)

Ik moet nog platter zodat die misselijke bolletjes rubber er vanzelf afgaan. Nu blijven ze nog een beetje aan het randje plakken...

Is dat van het circuit? Op de openbare weg krijg je die band daarvoor nooit heet genoeg. SC2 SuperCorsa?
 
Vandaag en gisteren gewoon kunnen schuren over het wegdek (met de sliders dan),
de temparatuur is bij mij alleen belangrijk rond de 5 graden en lager.
Daarboven is het,mits goed warmrijden,geen probleem om te downen.
Ik heb wel gemerkt dat je niet alle banden tot de grens kunt rijden.
De BT 010 kan ik wel tot de grens rijden maar met precies dezelfde rijstijl
(steunen over de grond schrapend) kon ik dat niet met de D207,moest met deze band ook wat langer warmrijden.
 
Is dat van het circuit? Op de openbare weg krijg je die band daarvoor nooit heet genoeg. SC2 SuperCorsa?

Klopt Serge,

Is een SC2, die er na een 4-uursrace in Zolder zo uitziet. Ben de training begonnen om 09:00, toen het nog maar 4 of 5 graden was. De rest van de dag niet boven de 8 graden gekomen. Toch nog vrij constant 1:50 gereden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan