Hoe verkracht ik een motor?

Verkrachten niet té letterlijk nemen he, hahaha _O-

Eingenlijk vind ik dit juist typisch een geval van wel letterlijk nemen. :r

Blijft de vraag: Doet-ie het veilig of heeft hij de dB-killer eruit gehaald?







P.s. Waarom al die verspilde moeite met die Hayabusa-knutselprojecten? Alsof die dingen standaard nog niet lelijk genoeg zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar wat mensen zoal doen om (on)bewust hun motor te vernachelen
Suzuki TL1000:
[afbeelding]
LED's onder de kont en stroboscopen in knippers:
[afbeelding]

Neon (wtf)
[afbeelding]
Die met die lampjes: mee eens. Die TL: er zijn meer mensen die racechops maken. En die kunnen echt heel mooi zijn. Wie weet is dit nog under construction... Ik oordeel niet zo snel erover.
 
Die met die lampjes: mee eens. Die TL: er zijn meer mensen die racechops maken. En die kunnen echt heel mooi zijn. Wie weet is dit nog under construction... Ik oordeel niet zo snel erover.

:^

Dit is duidelijk een work in progress waarvan ik wel benieuwd ben naar het eind resultaat. Ik vind niet dat je in dit stadium er wat nuttigs over kan zeggen.
 
Ik heb dezelfde CBR600F als helemaal bovenaan..

Die lampies gaan me in ieder geval wel iets te ver..
 
hehehehe een seatpipe/high mount is altijd fijn

en iedereen zich maar afvragen wat die witte wolken damp nou zijn elke ochtend bij het wegrijden :X O-)
 
hehehehe een seatpipe/high mount is altijd fijn

en iedereen zich maar afvragen wat die witte wolken damp nou zijn elke ochtend bij het wegrijden :X O-)
Bij sommigen is dat antivries :X :X ik zal geen namen van ratbikeowners noemen...
 
hmm, dit topic valt onder de categorie "ducati stukgaatie" en "harley's zijn geen motoren"....

Ben zelf ook met een streetfighter bezig geweest.
Niet naar ieders smaak, ieder z'n ding denk ik dan maar :)

Ik oordeel bijna nergens meer over ;)
 
Laatst bewerkt:
Dempers?

full


full


:X
 
tja wat is het verkrachten van de motor??
Het gaat er toch om wat je van je eigen motor vind!
De een vind die leds mooi, de ander niet.
Sommige vervangen een kuipruit wat de andere weer afschuwelijk vind!
Iedereen zijn eigen mening, maar om meteen over verkrachten van de motor te praten door een paar leds vind ik niet geheel correct!
 
Terug
Bovenaan Onderaan