Koop een Goldwing.
Gas loslaten is de goden verzoeken.
Gas vasthouden is ENIGE goede optie, maar druist tegen gevoel in. De band herwint zijn grip AUTOMATISCH!! Alleen duurt dat effe. Zodra de band uit de hellingshoek komt gaat ie grip herwinnen en s
Eentje in het kader van "raar, maar waar"!!
Gas loslaten is de goden verzoeken.
Gas vasthouden is ENIGE goede optie, maar druist tegen gevoel in. De band herwint zijn grip AUTOMATISCH!! Alleen duurt dat effe. Zodra de band uit de hellingshoek komt gaat ie grip herwinnen en s
Eentje in het kader van "raar, maar waar"!!
Gas loslaten is de goden verzoeken.
Gas vasthouden is ENIGE goede optie, maar druist tegen gevoel in. De band herwint zijn grip AUTOMATISCH!! Alleen duurt dat effe. Zodra de band uit de hellingshoek komt gaat ie grip herwinnen en s
Eentje in het kader van "raar, maar waar"!!
dus als de GP-mannen een highsider pakken is dat omdat ze het gas loslatenWeten zij dan niet wat jij weet
ik zag vuil in de bocht liggen en koste wat kost wilde ik eromheen sturen..euhm.. met hoge snelheid met je knie zowat op de grond gaat dat moeilijk.. maar toch.. het lukte.. ik zette in een reactie m'n motor overeind met een heupzwaai.. vloog flink uit de bocht, maar wist em nog net op het asvalt te houden en kon zondermeer weer doorrijden.. Dit alles gebeurde op een Suzuki Bandit 900.. ehhh.. die dag geleend.. *oops*
En dus is de enige optie die je hebt proberen te sturen met je stuur (en dus niet met je gewicht), en proberen de motor iets overeind de tillen?
en jij heb m helaas ontvangen...en nog de eerste ook...klopt helemaal : gas houden!!!!!!!! laat je los , dan pas heb je prijs!!!
Wat is een naftbak?Op de motorsportschool (Zolder) werd er mij verteld er voor te zorgen dat je je buitenste elleboog tegen je naftbak moet houden. Op die manier voel je sneller dat je achterste uitbreekt. Wanneer je het dan voelt: koppeling pakken en gas toe.
Als je koppeling niet inknijpt en gewoon gas toedraait, zal er op je achterwiel geremd worden en zal de motor naar de andere kant (=binnenkant) getrokken worden. En dat is niet goed.
Ik denk dat gas constant houden ook wel werkt, mss zelfs beter, maar weinigen durven dit denk ik.
Ik heb het op Zolder eenmaal gehad dat mijn achterste uitbrak. Voor de mensen die er al geweest zijn: in de laatste bocht voor de start/finish. Ik heb koppeling genomen en gas toe. Gevolg: effie een zigzagje (beetje maar) en ik reed nog dus: terug gas open zonder er veel bij stil te staan