De voordelen van een EV hebben ook niets met religie te maken, zoals een paar ongenuanceerde hier willen doen geloven, maar
Ik begrijp je punt. Komt omdat we ICE bloks gewoon zijn.Dat is smaak , ik snap niet wat er mooi is om een elektro "blok" te zien ,
Ik begrijp je punt. Komt omdat we ICE bloks gewoon zijn.
Met een gekuipte motor heb je dat probleem idd niet meer.
Moest ik tijd, geld en de nodige kennis hebben, ik zou een elektro inbouwen in een GSX 750 F
Ik zou op de achterflank GSX.F E-TRON zetten
Bekt altijd wel lekker zo'n opmerking, alleen jammer dat er niets van klopt. Qua milieuambities is Nederland juist het slechtste jongetje in de klas...en met name natuurlijk NL, want die is graag het beste jongetje van de Europese klas.
Goed lezen wat er staat.Bekt altijd wel lekker zo'n opmerking, alleen jammer dat er niets van klopt. Qua milieuambities is Nederland juist het slechtste jongetje in de klas...
Misschien kunnen ze voor jou een elektrische motor maken met een nep ICE blok, nep uitlaten een surround ICE geluid in je helm.
Maar ik heb wel een 12 cilinder Jaguar E type gereden en ik kan mij niet voorstellen dat een EV leuker is.
Dat telt niet, een E-type is de allerallermooiste auto ooit.
Dat is zeker, de E-type IS de mooiste auto ooit, maar dan wel de 6 cilinder. De V12 heeft die verschrikkelijke 2+2 body.Dat telt niet, een E-type is de allerallermooiste auto ooit.
Ja, welkom terug Xtine.
De Jaguar E type is er ook elektrisch, dan heet ie de E-type Zero
JAGUAR E-TYPE ZERO: ‘DE MOOISTE ELEKTRISCHE AUTO TER WERELD’
Jaguar Land Rover presenteert een volledig elektrisch aangedreven Jaguar E-type op het Jaguar Land Rover Tech Fest.www.jaguar.nl
Bekijk bijlage 1381270
Natuurlijk is dit een ombouw en daardoor nooit zo optimaal als een van grond af aan ontworpen elektrische auto. Maar je hebt nu nóg meer souplesse dan met een 12 cilinder en het onderhoud is vast ook beter betaalbaar. En je mag er weer overal mee rijden.
Jammer , dat er voor jou niets anders meer bestaat
Ik heb beide soorten motoren, elektrisch én benzine. Ik heb met beide ervaring en kan dus vergelijken.
Jij aan de andere kant houdt stijfkoppig vast aan jouw overtuiging dat iets anders dan benzine nooit goed kan zijn, jij kent het immers niet.
Nu maakt mij dat niet uit, ik lach er om; je maakt het alleen jezelf moeilijk.
Nou , nou ik heb jou toch ook wel anders horen lullen Ruud ,toen was je nog niet geëlektrificeerd,wel wonderlijk
Dat is zeker, de E-type IS de mooiste auto ooit, maar dan wel de 6 cilinder. De V12 heeft die verschrikkelijke 2+2 body.
Welkom terug overigens!
Ja, welkom terug Xtine.
De Jaguar E type is er ook elektrisch, dan heet ie de E-type Zero
JAGUAR E-TYPE ZERO: ‘DE MOOISTE ELEKTRISCHE AUTO TER WERELD’
Jaguar Land Rover presenteert een volledig elektrisch aangedreven Jaguar E-type op het Jaguar Land Rover Tech Fest.www.jaguar.nl
Bekijk bijlage 1381270
Natuurlijk is dit een ombouw en daardoor nooit zo optimaal als een van grond af aan ontworpen elektrische auto. Maar je hebt nu nóg meer souplesse dan met een 12 cilinder en het onderhoud is vast ook beter betaalbaar. En je mag er weer overal mee rijden.
Nee, dat is niet waarDat telt niet, een E-type is de allerallermooiste auto ooit.
Nee, dat is niet waar
Er bestaat geen mooiere auto dan de Citroën DS (ID).
Smaken verschillen heDit is een motor forum en ik wil eigenlijk niet over auto's lullen, maar dit kan ik ff niet laten.
Ik heb 12 DS-sen gehad en heb ze ook gerestaureerd. Ik heb compleet nieuwe chassis er in gelast en ik weet hoe alles werkt. Ik kan ook het bloc hydraulique van een halfautomaat afstellen, dus ik ken de DS vrij goed.
Maar de E type is een veel interessantere auto, niet alleen qua uiterlijk, maar zeker in technisch opzicht. De motor is geweldig mooi ontworpen in WW2, zes cilinders in lijn met twee bovenliggende nokkenassen en met die motor is 5 keer de 24 uur Le Mans gewonnen.
De voorwielophanging is bij de E type al torsie en de achterwielophanging is formule 1 jaren 60, met de remschijven op het afgeveerde deel van de auto, dus tegen het differentieeel aan.
De DS is zeker een mijlpaal, maar als ik mag kiezen hoef ik geen seconde na te denken.
De DS kwam in 1955 met een 75 pk motortje uit de jaren 20, de E type kwam zes jaar later met een 265 pk motor welke afkomstig is van de RR Merlin, welke als voorbeeld diende.
Citroen heeft een paar mooie kansen laten liggen, in de Traction hadden ze al een mooie V8 en voor de DS waren ze bezig met een zescilinder boxer, maar kozen voor de ouderwetse viercilinder met stoterstangen. Nul tot honderd in meer dan een halve minuut, de E type doet het in een seconde of zeven/acht.
Je hebt echt talent voor het verdraaien van feiten en uitspraken, wat jij hier zegt heb ik nooit beweerd en dus slaat jouw absurde aanname precies nergens op.Ik heb gelukkig de beperking niet dat ik denk dat ik alleen met elektrisch vervoer de wereld denk te redden .
voor de rest kan ik wel veel meer doen voor t milieu dan jij ,dat weet je niet ,dus stijfkoppig tja, wat een elektrische motor betreft wel ja,
dat is voor mij t motorrijden niet. voor de rest doe ik t best aardig vindt ik . gegroet en geniet ook een beetje
Ik laat alleen maar zien dat het bestaat.....Het is natuurlijk weer smaak, maar ik vind het drie keer niks, een mijlpaal op die manier verzieken. Heb je het interieur gezien? Wil ik niet dood in gevonden worden.....