Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hoelang kunnen we nog motorrijden?

Echt gratis is niets natuurlijk , maar met de potjes voor allerlei projecten en een deel mrb zou t een heel eind goed moeten kunnen komen, en dan allemaal electrische bussen zodat t hele net ontploft .
 
Ik begrijp het wel..... ben alleen bang dat als iets gratis wordt , dat het MIJ weer geld gaat kosten..op de één of andere manier
Dat gaat t hele milieu geneuzel toch wel doen ,ik houd m n hart vast iig, de leuk is er wel af!
 
Met "gratis" bedoel je eigenlijk: "betaald door degenen die er geen gebruik van maken".
 
Als het zooitje wat er nu zit kan regeren dan kan die partijleider dat zeker ook.
 
Als het zooitje wat er nu zit kan regeren dan kan die partijleider dat zeker ook.

True. Maar desalniettemin blijft voor mij staan dat het te gek voor woorden is dat politici de mogelijkheid hebben om te weigeren met een ex-collega samen te werken omdat hij voor zichzelf begonnen is op een manier die veel steun vindt onder de bevolking. Het is toch verdomme je werk? Man en paard: Wilders is jaren partijgenoot geweest van die clown die nu minister-president is en ik heb ook meerdere foto's gezien van GW en MR die samen zitten te lachen.... Dus is het blijkbaar niets persoonlijks, doe dan gewoon je werk.
 
Tja het is het anti islam gebeuren wat andere partijen afschrikt,zonder dat extreme denkbeeld was samenwerken een heel wat
minder groot probleem geweest,je moet immers wel met je achterban rekening houden als partij.