Hoera, nieuwe Buells voor 2006

Bobbel

MF veteraan
11 jul 2004
2.496
2
Dursley, Gloucestershire (UK)
Na de oude M2 eindelijk weer een Buell waar je wat mee kunt aanvangen:
BuellXB12XBlack.jpg

..hoewel dit misschien iets teveel richting BMW gaat? :
BuellBagger.jpg
 
ze gaan er wel betrouwbaar uitzien,maar zijn ze het ook? vind de gewone naked nog steeds het mooiste (frame en achterbrug polijsten :9~ *D )
 
Als je het maar uit je hoofd laat daarmee van het asfalt af te gaan. Dat zou je slecht bekomen met een 17" voorwieltje... Verder wel een mooi ding...
 
:^

dat waren echt machines pur sang.
dit begint al comfortabeler te worden :N
Met mijn ouwe Buell ook geen problemen met comfort:
buellseat.jpg

(nee, ik bedoel niet de Morris Minor op de achtergrond :P )

Ik ben niet zo bezorgd over uiterlijk of oude / nieuwe model-generatie, als ik maar van het Buell karakter kan genieten, bij voorkeur zo veel mogelijk en overal (mijn M2 heeft al bijna 80.000 gelopen *O* )
 
Nee dank je ik zie zo al teveel dingen die gewoon lelijk zijn!
-undertail
-kentekenplaathouder
-handvatbeschermers
-dat dikke frame
-dat...dat....dat verschrikkelijke off-road uiterlijk :r


:r :r
 
Het mmoie aan die dingen vind ik de uitlaat :9 , weggewerkt aan de onderkant, zodat je geen grote demper naast je hebt.
Verder idd veel gelijkenis met de BMW.
Al met al best een mooie machine!
 
Zal wel brute remvertraging hebben met zo'n remschijf.

Eerlijk gezegd viel me dat mee. De remkracht op mijn XB12R van 2004 voelde niet anders aan dan de andere motoren die ik gereden heb.

Het model spreekt mij wel aan. Hoewel dat voorspatbord me inderdaad aan een BMW doet denken.
 
Die dikke achterkant is nu net de hele opzet van de nieuwe 12X, dat je dus ruimte hebt om je tentje en/of partner achterop te knopen en mee op reis te gaan. En voor doordeweeks kun je er mee naar werk met je lunch box en laptop achterop. En dat is mooi, want Buells rijden veel te lekker om er niet iedere dag mee op pad te willen zijn. Uiterlijk is van ondergeschikt belang, als je erg bezorgd bent dat je niet cool genoeg zou zijn dan zijn er altijd nog de andere Buell modellen, of, als je zelfbeeld helemaal een absoluut dieptepunt heeft bereikt, een Harley :9
 
Mja, zolang er geen echte allroad van Buell komt zal ik er nooit een kopen. Buiten dat heb ik eigelijk een bloedhekel aan alles wat Amerikaans is, ziet er vaak leuk uit, maar ik vind het persoonlijk vaak brol.

Moet wel zeggen dat ik het best een mooi ding vind, alleen die uitlaat moet naat boven IMHO... En ja, die jarretelaandrijving is niet echt hufterproof.... Denk dat dat geen zand lust...
 
Terug
Bovenaan Onderaan