Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (Wieke tingels 13)

Status
Niet open voor verdere reacties.
sheldon...
Hilde vroeg iet van nen string vanavond. welk enen da ge ging aandoen...
heb er mij ni mee willen moeien.. :9


o ja... diene sms van u.....
nou.... Hilde kan de pot op...
met of zonder string.....ook niet als ze korting geeft :N
maar ja.... wat kan zij eraan doen dat ik haar niet mag B|
 
bon, kga dan naar den dokter...
volgende twee spuiten laten zetten..
voel eigenlijk geen verbetering..
als hij maar ni zegt dat ik in het gips moet :N


ik heb ongeveer wat jij had, heb namelijk een tennisarm al kan ik niet eens fatsoenlijk een racket vasthouden
Heb 2x een cortisonespuit in mijn arm gekregen.... helpt maar tijdelijk,
loop er nu meer dan een jaar mee,
maar moet zeggen nu in work-out doe heb ik er geen last meer van (lees=veel minder)
arts zegt dat beweging goed gedaan heeft,
maar de eerste wat de arts na een spuit zegt is "rust houden" :X
 
Laatst bewerkt:
ik heb ongeveer wat jij had, heb namelijk een tennisarm al kan ik niet eens fatsoenlijk een racket vasthouden
Heb 2x een cortisonespuit in mijn arm gekregen.... helpt maar tijdelijk,
loop er nu meer dan een jaar mee,
maar moet zeggen nu in work-out doe heb ik er geen last meer van (lees=veel minder)
wel vreemd eigenlijk.
je zou denken dat je er meer last zou van hebben.
heb je speciale oefeningen gekregen of ...?
ga ook terug beginnen naar de fitness te gaan
heb hier nog een abonnement bij healt city
en nu vlug naar de dokter
 
wel vreemd eigenlijk.
je zou denken dat je er meer last zou van hebben.
heb je speciale oefeningen gekregen of ...?
ga ook terug beginnen naar de fitness te gaan
heb hier nog een abonnement bij healt city
en nu vlug naar de dokter

Vraag daar aan da string ding, die wilde hilde of ze u niet wilt helpen met oefeningen _O-
 
sigh... eindelijk die bookmark weer veranderd op dit deel... fucking... snelheid hiero, zal zelf wa minder posten (of mindere lange posts posten) dan gaat het nie zo rap vooruit ;) of beter, allemaal gewoon terug op ulle machientje en ni meer op t net komen ;) verdorie.... rijden zeg ik u!!!

(btw, thaifly super errrm fly thai...: daarnet was het eerst vrijwel windstil, rustig naar mechelen getuft... maar de weg terug... was indd wel hangen tegen die wind... nie te hard optrekken want t voorwiel kwam al wa sneller dan gewoonlijk iets losser en alsook iets zijdelingser dan normaal... voordeel is wel met al da geslinger da de auto's voor u al wa rapper op zij gaan en u rustig laten verderkloten voor hunne neus... )
 
Alle dan -O-

Wel jammer voor die jappen die al kwee nie hoelang 4cylinders maken dat ducatie hun op hun terrein klopt :X
:(

Tis ducati, en niet ducatie




En gelieve geen vergelijkingen te maken met japanse merken of niet gemotoriseerde tweewielers. Das nie eerlijk nie :N
 
ik heb ongeveer wat jij had, heb namelijk een tennisarm al kan ik niet eens fatsoenlijk een racket vasthouden
Heb 2x een cortisonespuit in mijn arm gekregen.... helpt maar tijdelijk,
loop er nu meer dan een jaar mee,
maar moet zeggen nu in work-out doe heb ik er geen last meer van (lees=veel minder)
arts zegt dat beweging goed gedaan heeft,
maar de eerste wat de arts na een spuit zegt is "rust houden" :X


lol trust me... vlak na men ongeval was het constante advies: nie te veel doen, nie te veel bewegen, plat liggen, corset aandoen als ge uit u ligpositie komt, voorzichtig zijn, beweging doet zeer... oppassen... 5 maand later, eerste kine beurt in een lijst van 30: goed dat ge nie altijd stil kon zitten, anders was het nu al erger gesteld met u. begint alvast maar weer te wandelen, kan zeker geen kwaad. om dan te zwijgen van de kine-sessies zelf... nog nooit zo hard afgezien tijdens n half uur erna, maar de rest van die avonden voelde ik me tenminste opnieuw herboren (ok nen arm is nie te vergelijken met ne rug, ma t is t zelfde principe... den ene raad u af van iets te doen, den andere verplicht u van veel te bewegen, in ieder geval, I learned it the hard way: keep on moving, it'll be better in the end...)

plus nog een mooi voorbeeld: ooit met nen K#tKoler@#" scooter onderuitgegaan op weg naar t werk... knie heeft er nu nog last van, doch... bij aankomen op het werk efkes alles uitgespeold en ingepakt en een 12uur shift aan den afwas gedraaid... (was a hellish day) maar dankzij dat ik dat gedaan heb (yeah yeah, I'm a nutcase) kon ik den dag erna wel nog altijd wandelen en had ik geen dikke knie niet meer. n k ben er van overtuigd dat als ik toen gewoon terug naar huis was gegaan ik een week nie had kunnen lopen, lol...

in ieder geval, keep on moving... whether ur in the couch, in the bed, on the bike, just by foot, at your girlies place... just keep on moving ... keep on movin... lol
 
:(

Tis ducati, en niet ducatie




En gelieve geen vergelijkingen te maken met japanse merken of niet gemotoriseerde tweewielers. Das nie eerlijk nie :N


ja inderdaad, gelieve geen japanners te betrekken in vergelijkingen met ducationi of aprillaria ;)

they are no match... :p
 
net terug van den dokter
nog een inspuiting erbij gekregen + nog een weekje langer thuis
vanaf maandag een keer of tien naar de kiné
en dan maar sporten zoals sheldon zegt...

kom thuis van de dokter... kat loopt gans de tijd te miauwen...
weg en weer lopen...
na een tijdje gingen die achterpoten niet goed meer mee... weg en weer slalommen...
nu ligt ze daar ...

alweer een klootzak in de buurt die het zo leuk vindt om een kat om zeep te helpen... is zeker al de derde of vierde kat die van ons zo aan haar eind geraakt...
de kat komt zelfs niet verder dan onze hof, als ze al zo ver gaat...
en ge kunt er niets aan doen, al is u vermoeden nog zo groot...

:N ;(
 
kom thuis van de dokter... kat loopt gans de tijd te miauwen...
weg en weer lopen...
na een tijdje gingen die achterpoten niet goed meer mee... weg en weer slalommen...
nu ligt ze daar ...

alweer een klootzak in de buurt die het zo leuk vindt om een kat om zeep te helpen... is zeker al de derde of vierde kat die van ons zo aan haar eind geraakt...
de kat komt zelfs niet verder dan onze hof, als ze al zo ver gaat...
en ge kunt er niets aan doen, al is u vermoeden nog zo groot...

:N ;(
-O-

Das flink klote.
 
Bedankt voor het stemmen jongens :} ,

maar het mocht niet baten :N :N

2fast4u.be VZW

;( ;(
Graag gedaan. De ene maand zijn alle motoren elkaar waard en de andere maand steekt er eentje met kop en schouders boven uit qua behaalde stemmen
.
Ik zal binnen een paar maanden de mijne daar ook eens opzetten. Nu ben ik nog aan het wachten op enkele zaken die ik in Engeland besteld heb.
 
Graag gedaan. De ene maand zijn alle motoren elkaar waard en de andere maand steekt er eentje met kop en schouders boven uit qua behaalde stemmen
.
Ik zal binnen een paar maanden de mijne daar ook eens opzetten. Nu ben ik nog aan het wachten op enkele zaken die ik in Engeland besteld heb.
helft van die dingen van de veiling opgekocht?
stofzuiger, salon, bureau...?
 
He he, eindelijk ook in het nieuwe deel... *O*

Iemand nog nen wet suit op overschot liggen voor zondag ?

Ik wil Sheldon wel geloven, daar ni van, maar ik vrees echt dat we serieus nat gaan worden...
 
Graag gedaan. De ene maand zijn alle motoren elkaar waard en de andere maand steekt er eentje met kop en schouders boven uit qua behaalde stemmen
.
Ik zal binnen een paar maanden de mijne daar ook eens opzetten. Nu ben ik nog aan het wachten op enkele zaken die ik in Engeland besteld heb.


*D ,
Ben eigenlijk al dik tevreden met de score,
want ken d'er eigenlijk niemand,
'k kom d'erbijna nooit dus zijn er toch nog mensen met smaak :X ,
had eigenlijk beter nog een maandje gewacht om te posen,
heb net nu m'n stalen remleidingsetje van HEL besteld , |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan