Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (Wieke tingels 13)

Status
Niet open voor verdere reacties.
net nog even de laatste pagina's doorgespit....
en geen wonder dat het opeens zo rap ging

*O* *O* Welkom the pumpkin*O* *O*
zoals je wel gemerkt zult hebben ben je al goedgekeurd door de geilewieke tingels,
ik zou zeggen veel postplezier hier,
en tot snel op een meeting.....
misschien aanstaande zondag wel in Aartselaar...???


Merci Sheldon en iedereen voor de warme welkom :)

t ziet er een gezellig plekske uit hier. Morgen en zondag ben ik op Zolder, dus een meeting zal er niet inzitten dit weekend.
Eerste circuitdag op de RSV morgen, spanneeeeeuuunnnddd!! :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Merci Sheldon :)

t ziet er een gezellig plekske uit hier. Morgen en zondag ben ik op Zolder, dus een meeting zal er niet inzitten dit weekend.
Eerste circuitdag op de RSV morgen, spanneeeeeuuunnnddd!! :] *O*
-O- -O-

't Zijn altijd dezelfde die voor de eerste keer naar Zolder mogen.

Ziet maar dat ge niet op uw muil stekt met al dat zout op de baan :+
 
Heb al eens op Zolder gereden, maar niet met de RSV. Tzal héél wat anders zijn.. :)

En de motookes zijn veilig mee op de remorq ;)
 
Laatst bewerkt:
t ziet er een gezellig plekske uit hier. Morgen en zondag ben ik op Zolder, dus een meeting zal er niet inzitten dit weekend.
Eerste circuitdag op de RSV morgen, spanneeeeeuuunnnddd!! :] *O*
Dan zal ik u daar morgen misschien wel zien. In de voormiddag kom ik eens kijken.

Als je naar het circuit van Zolder rijdt, op het klaverblad rechtdoor rijden en dan kan je deze pas aangelegde afrit ook nemen om tot op het circuit te komen
bocht1jg7.jpg
 
Dan zal ik u daar morgen misschien wel zien. In de voormiddag kom ik eens kijken.

Als je naar het circuit van Zolder rijdt, op het klaverblad rechtdoor rijden en dan kan je deze pas aangelegde afrit ook nemen om tot op het circuit te komen
[afbeelding]
:9~

Hoe ver moet ge om om die opnieuw te nemen?
 
kom thuis van de dokter... kat loopt gans de tijd te miauwen...
weg en weer lopen...
na een tijdje gingen die achterpoten niet goed meer mee... weg en weer slalommen...
nu ligt ze daar ...

alweer een klootzak in de buurt die het zo leuk vindt om een kat om zeep te helpen... is zeker al de derde of vierde kat die van ons zo aan haar eind geraakt...
de kat komt zelfs niet verder dan onze hof, als ze al zo ver gaat...
en ge kunt er niets aan doen, al is u vermoeden nog zo groot...

:N ;(

Triestig man, zolang er mensen zijn zullen er helaas sadisten en gekken tussen zitten -O-
 
:} Bestellen maar


vraag me af waarom hij ons bedoelde :X O-)

@supathaifly: klote voor u, helaas is niet iedereen een kattenliefhebber,
zelf heb ik hier ook 2 kamertijgers rondlopen,
en moet er niet aan denken dat iemand die kwaad wil doen.
Vandaag weeral naar de tandarts gemoeten,
voortand was afgebroken door een pistolet,
misschien dat ik toch maar eens geen pistolets moet eten van een week oud :+
 
:9~

Hoe ver moet ge om om die opnieuw te nemen?
Een paar kilometer. Eens je de afrit genomen hebt kan je makkelijk terug de autosnelweg op richting het klaverblad van Lummen en daar kan je dan terug naar de afrit rijden.

Op www.klaverbladlummen.be kan je wel een gedetailleerd plannetje vinden.
 
Laatst bewerkt:
Wow Monster, die moet ik eens gaan proberen })
Als we volgende week naar de Limburg-meeting rijden kunnen we die bocht zonder problemen meepakken. Als opwarmer pakken we dan oprit 25a mee op de E313. Dat is ook een mooie bocht van 180°
 
Laatst bewerkt:
knap dat monsterman al commentaar kan geven op de post hierboven die Ska-man later plaatst,
ik snap het nu even niet meer :?
 
knap dat monsterman al commentaar kan geven op de post hierboven die Ska-man later plaatst,
ik snap het nu even niet meer :?
Dat is de verdoving van de tandarts die nog aan et werken is.

Ik had op quote ipv op Edit gedrukt en daarom zat ik met een dubbele post. Ska-Man zei dat het bij hem door zijn kinderen kwam, en ik heb zijn kinderen ook de schuld gegeven van mijn fout.
 
Heb effe van browser gewisseld, Mozilla afgesloten en nu met Opera gaat alles terug beetje vlotter.
Hebben jullie ook problemen met Mozilla laatste dagen ?
 
Heb effe van browser gewisseld, Mozilla afgesloten en nu met Opera gaat alles terug beetje vlotter.
Hebben jullie ook problemen met Mozilla laatste dagen ?
:Y

Der gebeuren rare dingen.

Nog nooit problemen gehad tot nu, werk wel met mac.
 
Als we volgende week naar de Limburg-meeting rijden kunnen we die bocht zonder problemen meepakken. Als opwarmer pakken we dan oprit 25a mee op de E313. Dat is ook een mooie bocht van 180°

Ik zou er heel graag bij zijn maar zal nie simpel zijn om madam en varkens nogmaals te overtuigen dat onzen ouwe nog eens een dagje brommen nodig heeft om zich te onttrekken aan de dagelijkse sleur van het leven ;)
 
supathai
kudt jong -O-
Ik mag er niet aan denken als er iemand expres iets doet aan mijn sgatjes, ik ga hem/haar persoonlijk catstreren/fileren met een bot roestig keukenmesje en dat daarna ontsmetten met een kiloken zout en citroensap!

Of was het een auto/brommer/moto? Heb tot mijn grote afgrijzen ook ooit een kat aangereden, beest sprong uit de struiken recht voor mijn wielen... maar zis nog weggevlucht dus ik hoop dat het niet te erg was... :$
Mischien zat er daarna ook een baasje te sidderen van woede...

Hopelijk beperkte schade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan