Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk (WiekeTingels 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zorg jij dan voor de versnaperingen ?


is goed, maar let wel op dat ik ook geluid wil hebben als je de beelden uitzendt,
en graag niet te veel kraken tijdens spannende momenten....
ben benieuwd of je tussendoor ook nog reclameboodschappen tussenzet :+
 
startposities:

Lorenzo 1:53:927 (gereden in de laatste 2 minuten)
Toseland
Edwards
Stoner
DePuniet
Hayden
Rossi
Pedrosa
Dovisiozo
Hopkins
Vermeulen
DeAngelis
Capirossi
Elias
Nakano
...
...

en nu slapen want morgen om 5uur loopt de wekker af
 
Laatst bewerkt:
startposities:

Lorenzo 1:53:927 (gereden in de laatste 2 minuten)
Toseland
Edwards
Stoner
DePuniet
Hayden
Rossi
Pedrosa
Dovisiozo
Hopkins
Vermeulen
DeAngelis
Capirossi
Elias
Nakano
...
...

en nu slapen want morgen om 5uur loopt de wekker af


.
full
 
Zijn jullie nu nog niet aan deel 12? Ik ben juist van 17.30 tot 21.30 uur weg geweest met de motor en ik dacht dat jullie ondertussen wel aan het volgende deel zouden zitten.

Ik ben juist gaan verbroederen met wat volk van 2fast4u. Mijn vrouw had met een vriendin afgesproken om met de kinderen naar een binnenspeeltuin te gaan. Ik ben dan maar op de motor gestapt en ben naar de lekdreef gereden waar je normaal altijd wel mensen van 2fast tegenkomt. Ik had geluk want er stond 4 man die juist op het punt stonden om naar een nabij gelegen cafe er ééntje gaan drinken. Toen we daar zaten kreeg één van mijn tafelgenoten telefoon van enkele andere 2fast'ers om te vragen of we geen pita kwamen eten in Rotselaar. Wij terug de motor op en uiteindelijk zijn we met 11 man een pita gaan eten.
Toen ik thuis kwam stonden mijn vrouw en dochter voor de deur te wachten. Ik was langs de garagepoort naar buiten gegaan en was blijkbaar vergeten om de sleutel langs de binnenkant van de voordeur er af te doen en zij konden daarom niet binnen. Gelukking kwam ik er net aan en moesten ze niet lang wachten.
 
Zijn jullie nu nog niet aan deel 12? Ik ben juist van 17.30 tot 21.30 uur weg geweest met de motor en ik dacht dat jullie ondertussen wel aan het volgende deel zouden zitten.

Ik ben juist gaan verbroederen met wat volk van 2fast4u. Mijn vrouw had met een vriendin afgesproken om met de kinderen naar een binnenspeeltuin te gaan. Ik ben dan maar op de motor gestapt en ben naar de lekdreef gereden waar je normaal altijd wel mensen van 2fast tegenkomt. Ik had geluk want er stond 4 man die juist op het punt stonden om naar een nabij gelegen cafe er ééntje gaan drinken. Toen we daar zaten kreeg één van mijn tafelgenoten telefoon van enkele andere 2fast'ers om te vragen of we geen pita kwamen eten in Rotselaar. Wij terug de motor op en uiteindelijk zijn we met 11 man een pita gaan eten.
Toen ik thuis kwam stonden mijn vrouw en dochter voor de deur te wachten. Ik was langs de garagepoort naar buiten gegaan en was blijkbaar vergeten om de sleutel langs de binnenkant van de voordeur er af te doen en zij konden daarom niet binnen. Gelukking kwam ik er net aan en moesten ze niet lang wachten.



deel 12 nog niet, schijnbaar is iedereen een rondje gaan rijden,
en die spontane ritten zijn het leukste,
hier in Lissewege is ook elke week zo'n samenkomst,
mits het mooi weer is...... die mannen rijden stevig door :]
en je vrouw en dochter buiten laten wachten......





hadden ze maar niet zo vroeg terug moeten komen :X :+
 
hadden ze maar niet zo vroeg terug moeten komen :X :+
Het was al meer dan een uur na de gewone bedtijd van mijn dochter. Voor hetzelfde geld stonden ze al meer dan een uur voor de deur te wachten tot ik thuis was. Dan had ik deze nacht wel op de zetel moeten slapen denk ik.
 
Als ik met de motor aan het rijden ben, hoor of voel ik mijn gsm niet als ik telefoon krijg. Ik zat dan ook nog eens 30 km van huis een pita te eten dus ik was ook niet op 5 minuten thuis als ze me moest bellen dat ze niet binnen kon. Met andere woorden, ik heb veel geluk gehad vandaag.
 
Als ik met de motor aan het rijden ben, hoor of voel ik mijn gsm niet als ik telefoon krijg. Ik zat dan ook nog eens 30 km van huis een pita te eten dus ik was ook niet op 5 minuten thuis als ze me moest bellen dat ze niet binnen kon. Met andere woorden, ik heb veel geluk gehad vandaag.


ik ken dat eigenlijk wel,
vaak bellen ze mij ook op, maar hoor/voel ik mijn gsm niet.
En dan krijg ik vaak verwijten van"ik heb je wel 100x gebeld....
tja.... sorry geen ontvangst op de moto.
Als ik aan het rijden ben, moeten ze me niet lastig vallen })
 
Ik zou, moest ik het willen, mijn gsm via Bluetooth kunnen koppelen aan mijn Zumo, maar dan ben je nergens meer gerust want dan kunnen ze je overal bereiken. Daarom doe ik dat ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Vroeg me al af waar deusjevoke zat :/ ...............keb ze gevonden............ze was haar geit aan het redoren :+ .
 
Vroeg me al af waar deusjevoke zat :/ ...............keb ze gevonden............ze was haar geit aan het redoren :+ .


en dan dat filmpje van monsterman...... wat een zonde eigenlijk, het reed toch nog :?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ge da "rijden" kunt noemen als je met een 2pk onderweg bent :X :+ .

Da hoort eigenlijk in dezelfde categorie als electrische rolstoelen, auto's zonder rijbewijs en Honda's. :X :+



Deel 11 gaat binnen een paar posts toch op slot en er is momenteel maar één Hondarijder aanwezig dus we gaan nog een beetje Honda-bashing doen
 
Laatst bewerkt:
Da hoort eigenlijk in dezelfde categorie als electrische rolstoelen, auto's zonder rijbewijs en Honda's. :X :+



Deel 11 gaat binnen een paar posts toch op slot en er is momenteel maar één Hondarijder aanwezig dus we gaan nog een beetje Honda-bashing doen


ik ben er niet hoor B|
 
Da hoort eigenlijk in dezelfde categorie als electrische rolstoelen, auto's zonder rijbewijs en Honda's. :X :+



Deel 11 gaat binnen een paar posts toch op slot en er is momenteel maar één Hondarijder aanwezig dus we gaan nog een beetje Honda-bashing doen
Heb daarstraks naar de tijdtrainigen gekeken...........wat zijn die HONDAS toch traag. Niks nieuws dus :X .
 
Haal Katoh dan ook maar uit de kast en bel RotaxMax ook maar wakker ...


oke, je hebt het gewild :Y

[me]Sheldon loopt naar de kast, en telefoneert ondertussen Rotaxmax wakker omdat ze sollen met Honda rijders [/me] |(


















:+
 
Laatst bewerkt:
Honda's slogan "The power of dreams" zou beter verandert worden in "they dream of power" :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan