Ongeveer een rondje is voldoende. Hoewel het vrijdag is, gaat het toch om een serieus antwoord.Nee hoor want dan zou het een grap zijn geweest, en dit is bloed serieus. Bedoel niet zo zeer het aanlopen maar het geluid van wrijving wat hoorbaar is bij de rechter klauw en links niet.
klopt, maar 3 rondjes is primaLigt eraan hoe hard je het wiel rond zwengelt...
Hihih haha wat zijn we weer allemaal grappig vandaagtegenwoordig geen cabaretkaartje meer te kopen om te kunnen lachen .
Inmiddels even het kopere remblokjes houder een beetje opgevijzeld en nu draait hij wel 10 rondjes met 1 FP. Doe ik het rustig aan dan inderdaad 3.
Ohja en voor alle grappen makkers, jullie willen beweren dat jullie rem niet aanloopt? Wat grappig laatste keer dat ik bij de dealer was liepen de remmen van de Honda's die uit de kratten kwamen ook lichtjes aan, heeft geloof ik iets te maken met het principe van remblokjes en een remschijf, maar ik zou er naast kunnen zitten.
Dat was dan niet helemaal duidelijk. Misschien zou je volgende keer de vragen beter af kunnen stemmen op de beoogde lezer.Dat is wat ik zeg en dan heb je van die gasten die hier dan 'grappig' op willen reageren. Maar op het moment dat er een echt antwoord nodig is zijn ze nergens te bekenen.
Ok, ok.Hihih haha wat zijn we weer allemaal grappig vandaagtegenwoordig geen cabaretkaartje meer te kopen om te kunnen lachen .
Inmiddels even het kopere remblokjes houder een beetje opgevijzeld en nu draait hij wel 10 rondjes met 1 FP. Doe ik het rustig aan dan inderdaad 3.
Ohja en voor alle grappen makkers, jullie willen beweren dat jullie rem niet aanloopt? Wat grappig laatste keer dat ik bij de dealer was liepen de remmen van de Honda's die uit de kratten kwamen ook lichtjes aan, heeft geloof ik iets te maken met het principe van remblokjes en een remschijf, maar ik zou er naast kunnen zitten.
Ok, ok.
Dat je je remmen wat hoort is heel normaal. Ook wanneer je niet remt liggen de blokken aan aan de remschijf (vandaar het slepende geluid). Dit betekent echter niet dat er echt kracht wordt gezet op de schijf.
De veerplaatjes die op je blokken zitten zouden er als het goed is voor moeten zorgen dat je blokken wel aanliggen, maar niet aanlopen zeg maar.
Is overal zo. Ook bij auto's. Als je een auto aan de voorkant opkrikt en het wiel een slinger geeft draait het wiel ook ongeveer 1 rondje voordat ie weer stil staat. Idem voor de achterkant.
Dat is wat ik zeg en dan heb je van die gasten die hier dan 'grappig' op willen reageren. Maar op het moment dat er een echt antwoord nodig is zijn ze nergens te bekenen.