Hoevelaken update

Gaat er nog wel eens iemand naar Hoevelaken ? De laatste tijd errug stil ;(
Of heeft iedereen andere dingen te doen ? Vanavond heb ik niemand gezien, heb ook maar 1 rondje gereden. Mijn vrouw zat achterop en dan probeer ik iets fatsoenlijker te rijden en dat lukt altijd :+
 
Gisteren avond nog geweest, maar er waren diverse natte plekken op het asfalt... naar een paar rondjes had ik het wel weer gezien, gaf mij geen lekker gevoel..

Wie weet er trouwens wat van een motor rijder die afgelopen week op het klaverblad een zwaar ongeluk heeft gehad..

Mijn vriendin kwam ermee, maar kon er niets over vinden

Waarschijnlijk met mooi weer ben ik er vijdagavond weer..
 
hallo die gekbert, voor zover ik weet ben ik de enige mafkees die afgelopen week/weekend gevallen is. maar ik heb niks, de motor totall los
had ze dat misschien gehoord of gezien ????
 
Heb wel eens op hoevelaken een motoragent achter me aangehad...gewoon ff aan de regels houden, kan hij niets doen.
Na een paar rondjes reed ik richting A'dam en met een groet pakte hij weer een lus.

Zolang je niet stilstaat of je aso gedraagd kunnen ze weinig aanrichten.
 
hallo die gekbert, voor zover ik weet ben ik de enige mafkees die afgelopen week/weekend gevallen is. maar ik heb niks, de motor totall los
had ze dat misschien gehoord of gezien ????

Mn vriendin was pissed off, omdat ik steeds op hoevelaken rij, want er had op een of ander wazige "kabelkrant'"gestaan dat een motor rijder was gecrashed en een been had verloren.....

Had er al niets van gehoord, maar diverse mensen hadden het bevestigd dat ze het hadden gelezen
 
Zolang, je niet stil staat op vluchtstrook
of auto's binnnendoor inhaalt op de vluchtstrook, dan kunnen ze je niks maken, we betalen met z'n allen toch genoeg belasting..

Laat ze maar komen... :j :j
 
oh dan was er nog iemand gecrashed want ik heb mijn benen nog
wou ik eigenlijk wel zo houden. wel heel erg kut voor die andere motorrijder `(
 
he die sniper, weten ze wel wat een klaverblad is in belgie ??? :)

daar zouden jullie toch maar verdwalen :9

geintje hoor :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan