hoi ik ben gisteravond geflits

Status
Niet open voor verdere reacties.
wist je dat we een zoekfuntie hadden in dit forum ? ;)
Ik zag je nmlk andere posts..
 
Het is net of je hartstikke blij bent geflitst te zijn:
"Hoi ik ben gisteravond geflitst"

maar dit zal wel nie.... ;)
 
hahahahah serieus......tellers geven toch doorgaans wat teveel aan en de flitspaal corrigeert toch ook nog de snelheid??? misschien reed je dan 3 km te hard...daar doen ze toch niet moeilijk over? zonde van je geld, amar ik zou erom kunnen lachen als je het vergelijkt met het flitsen op andere snelheden :)
 
jonge fuck jouw als jij denk dat dit een grap is.
:(
hmm kan je niet een normale reactie geven???
Wat verwacht je dan als je post met de zin " hoi ik ben gisteravond geflits"
Met dat soort reacties maak je geen vrienden hoor.
mja zal wel aan de opvoeding liggen.
 
djeasyballs heeft wellus vaker van dit soort wazigheden. Hij/zij bedoelt het vast niet kwaad.

Knul, als je met 60 "geflits." bent, krijg je een belasting voor hard rijden van 28 pleuro. Er vanuitgaande dat je op een motor reed, en niet op een brommer natuurlijk ...
 
hahahahah serieus......tellers geven toch doorgaans wat teveel aan en de flitspaal corrigeert toch ook nog de snelheid??? misschien reed je dan 3 km te hard...daar doen ze toch niet moeilijk over? zonde van je geld, amar ik zou erom kunnen lachen als je het vergelijkt met het flitsen op andere snelheden :)
Over 3 km doen ze wel degelijk moeilijk. Een neef van mij kreeg een bekeuring voor 1 kilometer te hard rijden. Hij reed met zn koekblik 54 waar 50 was toegestaan. 3km correctie blijft er 51 over ... Hoe bedoel je mierenneukerij :(
 
Over 3 km doen ze wel degelijk moeilijk. Een neef van mij kreeg een bekeuring voor 1 kilometer te hard rijden. Hij reed met zn koekblik 54 waar 50 was toegestaan. 3km correctie blijft er 51 over ... Hoe bedoel je mierenneukerij :(

Grens is grens. Volgens jou zouden ze dan 5 km marge moeten geven ? Dan beginnen de mensen die 6km te hard gereden hebben ook te klagen van "maar maar maar, ik reed maar 1km boven de marge"
 
Over 3 km doen ze wel degelijk moeilijk. Een neef van mij kreeg een bekeuring voor 1 kilometer te hard rijden. Hij reed met zn koekblik 54 waar 50 was toegestaan. 3km correctie blijft er 51 over ... Hoe bedoel je mierenneukerij :(

Maar in vergelijking met mensen die betrapt worden op overschrijdingen van meer dan 30 km/u is dit een lachertje natuurlijk.
 
hiephoi!
Ik ben ook geflitst!


Van voren...


:+


En ihkv het door Panrider ingezette taaloffensief: het is "fuck jou" (zonder "W", maar nog juister: "neuk je"; maar ja, dat klinkt zo triest.
Come to think of it, dat klinkt het in het engels ook...
 
Laatst bewerkt:
Grens is grens. Volgens jou zouden ze dan 5 km marge moeten geven ? Dan beginnen de mensen die 6km te hard gereden hebben ook te klagen van "maar maar maar, ik reed maar 1km boven de marge"
Zolang de auto's bereden worden door mensen en de snelheidstellers analoog zijn dan is mijn mening dat iemand die 54 km/u rijdt die is iemand die zich netjes aan de snelheid probeert te houden! Niemand kan continue precies 50 km/u rijden. Rijd iemand 60 dan is het wel duidelijk dat die iemand niet echt op zn snelheid heeft gelet.

Persoonlijk ben ik van mening dat ik beter op mijn veiligheid kan denken en die van de mede weggebruikers dan continue op mn teller te gaan zitten kijken of ik niet toevallig net iets te hard rijd.
 
hiephoi!

En ihkv het door Panrider ingezette taaloffensief: het is "fuck jou" (zonder "W", maar nog juister: "neuk je"; maar ja, dat klinkt zo triest.
Come to think of it, dat klinkt het in het engels ook...

Uhm, volgens mij is de juiste term: fuck you (voor de Amerikanen die dit lezen: f*ck you)

O ja:

hoi ik zat 60 te rijden in 50 zonne.

Je "zit" niet 60 te rijden in de 50 "zonne". ik zal het even voor je corrigeren:

Hoi, ik reed 60 in de 50 zone.
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 17 september 2003 17:32 schreef Unit106 het volgende:.... en de snelheidstellers analoog zijn

Een analoge meter is niet per defenitie onauwkeurig net zo min dat een digetale meter wel nauwkeirig is. Ik denk zelfs dat een analoge meter te prefereren is boven de digitale meters. De refresh rate van die digitale meters ligt niet al te hoog geloof ik zodat je snel een oude waarde aan het aflezen bent!


<edit> typo aangepast met dank aan rage </edit>
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 17 september 2003 19:11 schreef Suzuki Tl 1000s het volgende:Een analoge meter is niet per defenitie onauwkeurig net zo min dat een digetale meter wel nauwkeirig is. Ik denk zelfs dat een analoge meter te preventeren prefereren is boven de digitale meters. De refresh rate van die digitale meters ligt niet al te hoog geloof ik zodat je snel een oude waarde aan het aflezen bent!

Idd, onderzoek heeft aangetoond dat je aan de stand van de wijzer kunt zien hoe hard je ongeveer rijdt en dus niet altijd de meter hoeft "af te lezen".
 
hoi ik zat 60 te rijden in 50 zonne.

wat voor boete kan dit worden als gevolg????


hoeveel :]

Reed jij 60 waar je 50 mag???? :o Jij hebt wel lef! Dit betekent dat je na tellerafwijking en correctie misschien wel 53 hebt gereden. Ik hoop maar dat Spee dit forum niet leest. Jij valt in de categorie zware verkeerscriminelen. Jij let niet erg op jouw snelheidsmeter, zeker. Weer zo iemand die alleen maar aandacht heeft voor het verkeer :( . Foei. :o Ik hoop toch wel dat je weet dat 50 de absolute grens is. Bij 51 wordt het al levensgevaarlijk. Moet je je eens voorstellen wat er kan gebeuren als er plotseling iets voor je wiel komt zoals bijvoorbeeld een stalen balk die uit het wegdek omhoogschiet. Je zou zomaar uit balans kunnen raken en het trottoir op kunnen schieten waar een toevallig passerende Spee zijn flitsteckels met zwaailicht uitlaat. Denk je eens in wat dat met zijn teckels zou kunnen doen!! Ga maar even op vakantie, anders word je een dezer dagen misschien wel door een arrestatieteam van je bed gelicht.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan