Holle MJN (yoshimura) naalden

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
Is er iemand die ervaring met MJN holle naalden heeft.
als je het verhaaltje van de importeur mag geloven :}
Ben erug benieuwd.
 
De yoshimura holle naalden kits zijn alleen bedoeld voor (zwaar) getuned motorfietsen die uitsluitend op het circuit gebruikt worden, racers dus.
Deze kits zijn zeer moeilijk af te stellen en in de lagere toerentallen (onder de helft van max toerental) is de trekkracht maar vooral de soeplesse weg.
Deze kits zijn speciaal bedoeld voor top-racers, daar waar 1 a 2 pk winst al heel veel is. Deze naalden leveren dat inderdaad maar te koste van een hoop andere eigenschappen die een wegmotorfiets berijdbaar maken.
Ik heb ze zelf in een van de GSX-R600's, een jaar bezig geweest om het goed te krijgen, kloje met gasschuiven, veren, sproeiers, enz. De andere heeft een Dynojet kit, en dat liep direct probleemloos goed.

Ga liever voor een Factory kit, of als het moet een Dynojet kit, of een Tovami kit van Ruud Fredericks.
 
De yoshimura holle naalden kits zijn alleen bedoeld voor (zwaar) getuned motorfietsen die uitsluitend op het circuit gebruikt worden, racers dus.
Deze kits zijn zeer moeilijk af te stellen en in de lagere toerentallen (onder de helft van max toerental) is de trekkracht maar vooral de soeplesse weg.
Deze kits zijn speciaal bedoeld voor top-racers, daar waar 1 a 2 pk winst al heel veel is. Deze naalden leveren dat inderdaad maar te koste van een hoop andere eigenschappen die een wegmotorfiets berijdbaar maken.
Ik heb ze zelf in een van de GSX-R600's, een jaar bezig geweest om het goed te krijgen, kloje met gasschuiven, veren, sproeiers, enz. De andere heeft een Dynojet kit, en dat liep direct probleemloos goed.

Ga liever voor een Factory kit, of als het moet een Dynojet kit, of een Tovami kit van Ruud Fredericks.
Kijk,zo leer je nog wat,
Bedankt voor je info..
 
Snap em ,mooi verhaal wel...

Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat dit verrekte lastig af te stellen is, het hele ontwerp van de carb's is natuurlijk gericht op het "gewone" systeem.
 
Ik heb ze ook in mijn racer zitten,maar ik ben er heel tevreden over.Ik heb ze niet kunnen vergelijken met standaard helaas,dus wat John zegt zal wel waar zijn.
Mijn blok is net als van John getuned evenals mijn reserve blok die dezelfde carb's heeft.
 
Op de bank bij Aart geweest. Hij kreeg ´t niet 100% voor elkaar met die holle naalden. Wilde al standaardcarbs bij John gaan lenen om vanaf nul te beginnen.
Ik had standaardblok, uiteindelijk factorykitje erin en hij liep als een tierelier.
Heb nu nog de Yoshinaaldjes over (met carbs). Nix voor jou Pork? Zo´n 97 carbset schijnt heel stil te zijn })
 
Terug
Bovenaan Onderaan