LePensZeur
MF Frietkraam
hoe zijn de remklauwen en vooral, hoe zijn de pistons/zuigers ?
(en het glijmechanisme)
(en het glijmechanisme)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn vorkpoten zitten aluminiumbussen bovenop de veren waardoor de veerspanning is verhoogd.
De olie in de poten is ook vervangen door een dikker type.
Dat heb ik niet zelf gedaan waardoor ik voor meer details de technieker moet raadplegen.
De wegligging, vooral aan snelheden boven 130 km/u is daarmee gevoelig verbeterd.
Nou koeno, das een mooi voorbeeld ofnie ?
gonzo , dit is bij jou in de buurt : ROTECH SUPPORT | Maatwerk
ik noem maar specifiek even een veringsspecialist, zo te zien is er al iets aan de achtervering gedaan,
goede kans dat die veren stugger zijn en bijvoorbeeld bedoeld voor het gewicht vd vorige eigenaar.
hoe zijn de remklauwen en vooral, hoe zijn de pistons/zuigers ?
(en het glijmechanisme)
Daar ligt het niet aan , bij mij gaan iedere winter de klauwen en zuigers los voor inspectie om het goed gangbaar te houden. Alles is verder nog perfect.
Ik houd van redelijk sportief rijden en rem laat en vrij hard en dan vind ik de remmen wat tegenvallen.
Tis ook een motor met een ontwerp van 25 jaar oud, en nooit bedoeld om mee te gummen.
Als techneut zijnde houd ik al mn motoren in goede conditie en met de remmen is helemaal niets mis, wel de remleidingen vervangen door stahlflex en ieder jaar nieuwe olie er in (is maar 15 min werk).
Rijd voor de langere stukken en dergelijke op veel zwaardere motoren zowel in gewicht als in vermogen, dus heb wel vergelijkings materiaal, en als je de SF gebruikt waarvoor ie gemaakt is voldoet ie prima.
Oja de mijne is ondertussen 21 jr.
[afbeelding]
Ik heb me door de tijd heen (rijd 28 jr) aangeleerd om beide remmen te gebruiken, altijd dus.
Dat remt gewoon het beste, maar ja is natuurlijk mijn mening he.
volgens mij niet, kan me dat niet herinneren gezien te hebben.
je bent toch niet zo iets van plan ? :
voor je vraag moet je toch echt even (een aantal) foto's plaatsen.
pas had ik een vetter op een vf750 en daar zat me een reutel electronica in
een kuip raak wel kwijt, misschien nog voor veel geld, maar een originele koplampunit kan lastiger worden.