Honda CB Seven Fifty rijders (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Let ff op dat je niet alleen de lamp nodig hebt, maar ook dat zwarte rekje waarmee hij bevestigd is tussen je voorpoten.
 
Even een een uitlaat vraagje,
heeft iemand hier zo'n marving uitlaat?
(H/2135/BC)

lijkt enorm op de originele, maar dan goedkoper :p
echter, als je de foto's op hun site bekijkt, dan zitten daar eigenlijk geen uitlaatbochten bij?
hoe zit dit dan juist?
 
H/2135/BC heet toch ook een demperset en niet een uitlaat of uitlaatset. Dus het lijkt er op dat je de oude bochten moet houden (verbaast me ook niet echt, gezien de prijs).
 
Even een een uitlaat vraagje,
heeft iemand hier zo'n marving uitlaat?
(H/2135/BC)

lijkt enorm op de originele, maar dan goedkoper :p
echter, als je de foto's op hun site bekijkt, dan zitten daar eigenlijk geen uitlaatbochten bij?
hoe zit dit dan juist?

Ik heb me ook al eens afgevraagd hoe dat zit. Wordt nergens uitgelegd dat je je oude bochten moet afzagen en hergebruiken. Vind het zelf een beetje jammer om te investeren in een complete nieuw demperset terwijl je de oude veelal aangeroeste bochten moet hergebruiken.
 
maar dat zijn 4-1, ik wil mijn 4-2 behouden...
mijn bochten zelf zijn vrij mooi nog,
maar dan moet ik nog eens een lasser zoeken die het boeltje proper aan elkaar zet?
en dan is het te hopen dat die echt wel passen (collector op uitlaatbochten)

spijtig dat de originele zo freaky duur zijn
 
Ook de gaten aan het einde..?? Nee toch.! :}

Denk trouwens dat bij die vervangende demperset je de voorpijpen op een bepaalde plaats moet afzagen en dat dan de dempers daar op passen, dus niet lassen. :N

Dit dus omdat een consument niet kan lassen cq de mogelijkheid daar voor heeft, dan verkoop je dus precies niks.! :?

Zelf ben ik ook aan een complete nw. uitlaat toe, collector verrot. ;( ;( ;(





Ik heb mijn uitlaat weer een beetje dicht gelast, nu hopen dat ze ook gas dicht zijn?
 
Jos Smits verkoop de originele demperset voor ik meen iets meer dan €500,- Blijft nog een hoop geld maar zit je de komende 50.000 km wel weer goed lijkt me. Hij verkoopt overigens ook de rvs systemen van laser.
 
Ook de gaten aan het einde..?? Nee toch.! :}

Denk trouwens dat bij die vervangende demperset je de voorpijpen op een bepaalde plaats moet afzagen en dat dan de dempers daar op passen, dus niet lassen. :N

Dit dus omdat een consument niet kan lassen cq de mogelijkheid daar voor heeft, dan verkoop je dus precies niks.! :?

Zelf ben ik ook aan een complete nw. uitlaat toe, collector verrot. ;( ;( ;(

Haha die grap hoorde ik ook al op mijn werk.
Mijn collector was ook slecht, en helaas geen kleine gaten :X
Maar met een beetje bak en braad werk heb ik hem dicht gekregen, en nu eerst maar eens proberen hoe hij loopt.
Om te kijken tegen welke kosten ik nog meer aanloop?
 
Beste sevenfifty-ers, ben een opstapper en een grijze 1993 aan het re-conditioneren. Heb afgelopen weken al een paar rondjes gereden. Zodoende achtergekomen dat in de carbs een afgebroken stationaire naald vast zat en een vlotter-naald ook vast zat. Alles uit elkaar en schoongemaakt. Een paar nieuwe onderdeeltjes erin en net toen ik dacht: klaar, afgebroken plastic moertje op de choke. Of ik heb het te hard aangedraaid, of had ie al een schuurtje. Hoe dan ook, nu heb ik een probleem waar ik niet op gerekend heb. Hoe los ik dat op? Kan iemand me mee helpen?
 
Beste sevenfifty-ers, ben een opstapper en een grijze 1993 aan het re-conditioneren. Heb afgelopen weken al een paar rondjes gereden. Zodoende achtergekomen dat in de carbs een afgebroken stationaire naald vast zat en een vlotter-naald ook vast zat. Alles uit elkaar en schoongemaakt. Een paar nieuwe onderdeeltjes erin en net toen ik dacht: klaar, afgebroken plastic moertje op de choke. Of ik heb het te hard aangedraaid, of had ie al een schuurtje. Hoe dan ook, nu heb ik een probleem waar ik niet op gerekend heb. Hoe los ik dat op? Kan iemand me mee helpen?

Bedoel je de stationair stelschroef?
 
Is het dat bovenste onderdeeltje of de moer met schroefdraad waar het veertje in valt?
Bijna 40 euro voor een heel setje is nogal prijzig zeg....
 
Goedemiddag,

Hier weer eens een bericht van mij.

De motortoertocht van vorige week trok 107 rijders, waarvan er 22 met duo waren.

Verder ga ik volgend weekend toeren met wat mensen van de Motorclub Zeeuws Vlaanderen in Luxemburg. Zin in.

Verder ben ik dus ook toe aan een nieuwe achterband. Doe ik donderdag, lijkt me verstandig. het wordt een Bridgestone BT023, omdat ik daar goede ervaringen mee heb.

Rimco.
 
Verder ga ik volgend weekend toeren met wat mensen van de Motorclub Zeeuws Vlaanderen in Luxemburg. Zin in.



Leukleuk *O* Hopen op een beetje goedweer.


Afgelopen donderdag dagje Eifel gereden, zaterdagochtend waarschijnlijk nog een snel rondje Eifel en dan de Sevenfifty klaarmaken voor de 23ste voor 4 dagen Schwarzwald *O* :]
 
:/ Nieuwe achterband gemonteerd (BT023) en nieuwe remblokken. Morgen vertrekken richting Luxemburg, hopelijk is het weer dan beter.... :N
 
Vandaag was het aan de kust een top dag. Ik plaats maar ff wat foto's van mijn Sevenfifty met het mooie weer bij Zandvoort aan Zee.

dsc8945.JPG


dsc8962b.jpg


dsc8956.JPG


Groetjes, Miranda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan