De argumenten en redenen die Snowman noemt kan ik wel bevestigen / ben ik het wel mee eens.
Onze CBF is een uitstekende allrounder zonder zwakke punten. Maar mist tegelijkertijd punten waarin ie uitblinkt.
Ik ben nog steeds zeer content over mijn ZZ, maar echt opwindend issie zeker niet!
De V-Strom biedt absoluut meer comfort dan de CBF.
De rechte zithouding en ruime hoek voor je knieën is lekker.
Qua prestaties ontlopen ze elkaar weinig (op de openbare weg).
Maar boven de 150 km/h is de CBF veel stabieler.
De langere veerweg biedt dan weer voordelen op ons zo van drempels vergeven weggennet.
In hoeverre m'n valpartij op die V-Strom ertoe heeft bijgedragen kan ik moeilijk beoordelen. Maar het allroadgebeuren kan mij gestolen worden.
Ieder z'n ding en ik wens Snowman veel plezier op z'n mooie V-Strom (complimenten ook met de kleurstelling!) en veel schrootvrije kilometers.
Bovendien moogt ge als ex-CBFer altijd hier in ons topic voorbij blijven komen.
Onze CBF is een uitstekende allrounder zonder zwakke punten. Maar mist tegelijkertijd punten waarin ie uitblinkt.
Ik ben nog steeds zeer content over mijn ZZ, maar echt opwindend issie zeker niet!
De V-Strom biedt absoluut meer comfort dan de CBF.
De rechte zithouding en ruime hoek voor je knieën is lekker.
Qua prestaties ontlopen ze elkaar weinig (op de openbare weg).
Maar boven de 150 km/h is de CBF veel stabieler.
De langere veerweg biedt dan weer voordelen op ons zo van drempels vergeven weggennet.
In hoeverre m'n valpartij op die V-Strom ertoe heeft bijgedragen kan ik moeilijk beoordelen. Maar het allroadgebeuren kan mij gestolen worden.
Ieder z'n ding en ik wens Snowman veel plezier op z'n mooie V-Strom (complimenten ook met de kleurstelling!) en veel schrootvrije kilometers.
Bovendien moogt ge als ex-CBFer altijd hier in ons topic voorbij blijven komen.