Honda CBF600S (deel2)

14 dagen wachten ... -O- Maar tóch ben ik blij. *O*

TomTom rider? -->Check.
Ram mount? -->Check.
Osco oiler? --> Check.
Inforad? -->Check.
Knucle Visors? -->Check.
Laserpijpen? --> :N (ff wachten)

Maar weer lekker rijden over 2 weken. :Y
 
Laatst bewerkt:
Het is zover, de sleutel van ons nieuwe huis (over een paar uur). Voor hier even gedaan met intensief volgen :-) Voor daar ff starten met vlot klussen en verkennen.
Posten jullie niet teveel? Dan kan ik 's nachts snel ff bijlezen ;-)

En nu? Op naar Tongerlostraat 56 in Arnhem :-)
 
Het is zover, de sleutel van ons nieuwe huis (over een paar uur). Voor hier even gedaan met intensief volgen :-) Voor daar ff starten met vlot klussen en verkennen.
Posten jullie niet teveel? Dan kan ik 's nachts snel ff bijlezen ;-)

En nu? Op naar Tongerlostraat 56 in Arnhem :-)

Hopelijk zien jullie door de bomen de verhuisdozen nog staan... :+ Veel geluk in jullie nieuwe woning!

Blijft het met Lucia nog steeds beter gaan?

Greetz
 
Het is zover, de sleutel van ons nieuwe huis (over een paar uur). Voor hier even gedaan met intensief volgen :-) Voor daar ff starten met vlot klussen en verkennen.
Posten jullie niet teveel? Dan kan ik 's nachts snel ff bijlezen ;-)

En nu? Op naar Tongerlostraat 56 in Arnhem :-)
Gefeliciteerd met je nieuwe stulpje. Alvast veel plezier gewenst met klussen :Y

:W

FerdiX
 
Vandaag een mailtje van Motolux (Givi distri NL)gekregen mbt tot de vraag waar in de buurt een dealer zit om een Givi flip-up ruitje eens uit te proberen:
Goedemorgen,

Proefrijden is over het algemeen niet gebruikelijk omdat de dealers dit specifiek voor u bestellen en er maar net een motorfiets moet staan met dat scherm maar u zou wel contact kunnen opnemen met één van onze dealers te weten: MSC van der Heyden

Beetje vreemd antwoord, heb ze maar teruggemaild dat proefrijden toch wel zo handig is aangezien je anders met een stuk nutteloos plexiglas zit opgescheept als ie bij nader inzien niet voldoet.

Zal wel eens bij vd Heijden langs gaan om te kijken wat kan, geloof niet dat zij de beroerdste zijn over het algemeen, maar blijft toch een beetje een rare reply van een distributeur :N

:W

FerdiX
 
Het is zover, de sleutel van ons nieuwe huis (over een paar uur). Voor hier even gedaan met intensief volgen :-) Voor daar ff starten met vlot klussen en verkennen.
Posten jullie niet teveel? Dan kan ik 's nachts snel ff bijlezen ;-)

En nu? Op naar Tongerlostraat 56 in Arnhem :-)

Ha Eagle,

Gefeliciteerd man, de beurt is nu aan jou.
Wij hebben ons flatje al vijf dagen en de keuken is er al helemaal uit, de leidingen zijn (bijna) allemaal ver- en gelegd, oude tussenwandjes weggebroken, nieuwe ytong-wanden opgetrokken en alles is stuc-klaar. Ik hoop dat bij jou alles ook zo voorspoedig verloopt.

Groetjes,

Hans
 
Er wás een serieus aanbod van Honda om het predikaat "mede mogelijk gemaakt door Honda" eraan te hangen. Dat is jammerlijk mislukt. Helaas is mijn lef om nóg eens bij Honda aan te kloppen verdwenen, door de enorme eigenzinnigheid / eigengereidheid onder de CBF-rijders (althans een deel ervan, JIJ natuurlijk niet, en de huidige lezer uiteraard ook niet, maar die anderen ;-) ...) én de beperkte animo voor evenementen. Er was serieuze interesse voor vette sponsoring van een superleuke Nulde(achtige) Honda CBF-meeting per jaar én ism Ariessen minimaal één voortgezette rijopleiding icm weekend Ardennen/Eifel per jaar en gesponserde rijvaardigheidstrainingsdagen voor CBF in Nederland.
Nu is het allemaal best wel een geregel, waardoor ik het eigenlijk wel prima vind dat we het hier wat rustiger en vrijblijvender houden. Wij rijden iig nu en dan samen ..... en da's LEUK!

Ik schrik er eigenlijk best wel van dat we voor de Nuldemeeting zo'n belangstelling hebben, ineens. Een hoop nieuwe gezichten, naast de paar bekenden. Dát zal het zijn :-)
Wie weet hebben we volgend jaar voldoende "reduh" om weer 's met Honda te "belluh" *D
 
Laatst bewerkt:
Er wás een serieus aanbod van Honda om het predikaat "mede mogelijk gemaakt door Honda" eraan te hangen. Dat is jammerlijk mislukt. Helaas is mijn lef om nóg eens bij Honda aan te kloppen verdwenen, door de enorme eigenzinnigheid / eigengereidheid onder de CBF-rijders (althans een deel ervan, JIJ natuurlijk niet, en de huidige lezer uiteraard ook niet, maar die anderen ;-) ...) én de beperkte animo voor evenementen. Er was serieuze interesse voor vette sponsoring van een superleuke Nulde(achtige) Honda CBF-meeting per jaar én ism Ariessen minimaal één voortgezette rijopleiding icm weekend Ardennen/Eifel per jaar en gesponserde rijvaardigheidstrainingsdagen voor CBF in Nederland.
Nu is het allemaal best wel een geregel, waardoor ik het eigenlijk wel prima vind dat we het hier wat rustiger en vrijblijvender houden. Wij rijden iig nu en dan samen ..... en da's LEUK!

Ik schrik er eigenlijk best wel van dat we voor de Nuldemeeting zo'n belangstelling hebben, ineens. Een hoop nieuwe gezichten, naast de paar bekenden. Dát zal het zijn :-)
Wie weet hebben we volgend jaar voldoende "reduh" om weer 's met Honda te "belluh" *D
Tof om te horen dat er toch ook wel serieuze interesse van een merk is, in de 4x4 scene was het al heel wat als je wat stickers kreeg soms :N
Ben benieuwd naar de Nulde meeting wat dat betreft en wie weet komt er nog eens iemand hier in de buurt toeren, altijd leuk natuurlijk.
De grotere opkomst zal zeker liggen aan wat nieuwe gezichten, heb mijn speeltje tenslotte ook pas een paar maanden (and still very happy).

Van het weekend eens kijken of we iets leuk kunnen gaan doen met de CBF
:] het weer ziet er nog steeds goed uit zo te zien :W

FerdiX
 
Allemaal vast druk met rijden? Nog een maandje en dan ......

Ha Eagle,

Nu veel in ons nieuwe huis bezig. Alles schiet lekker op en de keuken wordt de vrijdag voor Nulde geplaatst. We verhuizen de week daarna, dus rit naar Nulde kan ook voor mij doorgaan.

Tot dan.

Groetjes,

Hans
 
Hi HeerVeen,
Goed bericht joh! Dat alles lekker loopt .... en dat Nulde ook jou ziet. Ik ben ook druk aan het klussen. Schoonmaken, witten, beetje stucwerk, muurtje slopen en wat meer stucwerk, inbouwkast bedenken, schilderen, noem maar op.
Nog niet eens naar m'n CBF gekeken de laatste dagen. :-(
 
:( Kl*&%$@,de RDW heeft er een paar dagen uitgelegen,nog geen kenteken......
Trouwens heeft er iemand ervaring met dat achterspatbord van MDI,deze werd mij nl. afgeraden ivm slechte pasvorm.
Pffff geduld is een schone zaak , wordt mij thuis ingewreven....
 
Da's vet balen gomez! Morgen kan je dealer toch zeker direct om 9 uur het RDW contacten, neem ik aan. Want volgens mij is het verder een wassen neus, alleen het persen van de kentekenplaat .......
Ik duim voor je dat je snel kunt rijden!!

Over MDI-patbordjes weet ik nix, btw. Sorry.
 
Howdie klusvrienden, kan merken dat er nog druk gewerkt wordt overal op het forum. Nog niemand hopelijk zichzelf achter het behang gelijmd of aan de het laminaat gespijkerd? Zijn zelf ook nog aan het rommelen om het huisje klaar te maken maar tussendoor even rijden gebeurt ook nog wel, buiten dan het ww verkeer. Is tenslotte veel te mooi weer om alleen maar aan het schilderen en tuinieren te zijn :Y
Van het weekend eens kijken of we een gaatje kunnen maken voor de Streetfighter day (moet wel lukken), lijkt me op zich weer eens wat anders dan schoffelen en snoeien.

:W

FerdiX
 
Hi mensen,
ben even ontwaakt uit de zomerslaap. Door omstandigheden bijna niet online geweest en ook geen motor gereden dit jaar.
Vertrek 19 september naar Indonesie, en kom 20 oktober pas weer terug ivm vakantie.

Maar ben nog steeds een gelukkige CBF-rijder ;)

Moest wel 10 pagina's bijlezen. Maar positief om te zien dat er nog veel gepost wordt door iedereen.
 
Vanavond nog wat kleine spulletjes (grondverf en puinzakken) gehaald bij de lokale bouwmarkt (de grootste Gamma van Nederland). De weg er naartoe (N14) heeft zo'n mooie tunnel die wat later op de avond zo lekker stil is. Een mooi moment om te horen hoe de pijpen bij hoge toeren klinken. Even vol gas, en shit, hij houdt in. Geen paniek, het is de toerenbegrenzer maar, die zachtjes bij 12.000 toeren het gas een halt toeroept. Toch een aparte ervaring, als je er (nog) niet op rekent.

Groetjes,

Hans
 
Mmmmmmmm, very offtopic .... maar puinzakken ....
nooit van gehoord. Ik heb wél al een 1/2 kuub puin staan, gestapeld. D'r komt vast nog wel wat bij. Vertel eens meer over de puinzak ...
 
Mmmmmmmm, very offtopic .... maar puinzakken ....
nooit van gehoord. Ik heb wél al een 1/2 kuub puin staan, gestapeld. D'r komt vast nog wel wat bij. Vertel eens meer over de puinzak ...

Een puinzak is een sterke vuilniszak. Ik gebruik ze om het puin van a naar b te krijgen. A is de flat, b de container/bulky.
Container kun je bv huren bij Gamma en zijn bv 4 kuub. Ik had daar (bleek achteraf) niet genoeg aan een huurde/kocht een Bulky (ook bij Gamma). Dit is een grote 'zak' van 1 kuub die je 'koopt' voor 99,00. Voor die prijs mag je hem vullen en wordt'ie ook (na een telefoontje) weer opgehaald. Weg puin!
Een ideale, snelle, schone, milieuverantwoorde oplossing.

Succes, Eagle

Groetjes,

Hans

PS A kan ook je huis zijn en b de gemeentelijke stortplaats. Dan moet je verder en/of vaker rijden en is (hier) ook niet gratis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan