Honda Cbr 600/1000RR Voorjaarsmeeting!

supreme bad boy hat ook nog fotos gemaakt dacht ik.
zag hem wel met een cameratje


8-)

full

full


den belg :P en nog een paar ;)

full

full

full


mario plus esther , sven , evert , johan , merel en nog een paar :)

full

full

full

full

full

full

full
 
Even mijn complimenten voor de organisatie voor het regelen van dit schitterende weer 8-)

De meeting was weer super gezellig zoals altijd. Het was weer leuk om weer eens bij te babbelen en ook om nieuwe mensen te ontmoeten :Y . Volgende keer ben ik ook weer van de partij!
 
was gezellig !! *O* leuk iedereen weer te zien. En ook weer met mensen kennis gemaakt. digger niet te hard naar huis gereden he ? :P ;)
:^
De terugweg ging wel beter met de wind in de rug, maar snelheidsrecords zullen niet verbroken zijn. De rit was misschien niet zo snel, maar ik heb best gelachen op de scooter :P
 
8-)

[afbeelding]
[afbeelding]

den belg :P en nog een paar ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

mario plus esther , sven , evert , johan , merel en nog een paar :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent ook een leuke traditie gestart bij het verlaten van de meeting }) })
We hadden eigenlijk een foto moeten maken van die ouwe mensen op het bankje erachter toen de heerlijke lucht van verbrand rubber hen bereikte _O-
 
:^
De terugweg ging wel beter met de wind in de rug, maar snelheidsrecords zullen niet verbroken zijn. De rit was misschien niet zo snel, maar ik heb best gelachen op de scooter :P


hehehe was een mooi stunt ... *O* *O* *O* *O*

succes met je blade dickie :Y

bij gebrek aan wheelie's en afscheids diner :P dan maar wat rook achter laten .... :) 8-)
 
Jij bent ook een leuke traditie gestart bij het verlaten van de meeting }) })
We hadden eigenlijk een foto moeten maken van die ouwe mensen op het bankje erachter toen de heerlijke lucht van verbrand rubber hen bereikte _O-


}) }) }) }) }) }) }) }) }) })


tja iemand moet iets doen ... }) }) }) _O-
 
:Y
Nu kan ik de borden langs de snelweg wat eerder lezen ipv op 50 meter afstand ;)
Zaterdagochtend minimeeting bij TK. Als je niks anders gepland hebt staan, kun je even langstuffen *O*


Helaas moet nog genoeg dingen uitzoeken voor huissie ;)
 
Al een paar weken niet op het forum geweest en kreeg daarom vanmorgen via de sms van Henk en Andre pas door dat er een meeting was in Harderwijk. Toch nog ff langs geweest, wel zonder Blade want ben weekje met Ellen en de Camper onderweg. Leuk weer wat oude gezichten gezien te hebben, en lekker gegeten met helaas een klein groepje. Henk, jammer dat je er niet was, hopelijk is die rug op tijd weer in orde.

Hier de twee foto die Ellen gemaakt heeft.



full
 
Al een paar weken niet op het forum geweest en kreeg daarom vanmorgen via de sms van Henk en Andre pas door dat er een meeting was in Harderwijk. Toch nog ff langs geweest, wel zonder Blade want ben weekje met Ellen en de Camper onderweg. Leuk weer wat oude gezichten gezien te hebben, en lekker gegeten met helaas een klein groepje. Henk, jammer dat je er niet was, hopelijk is die rug op tijd weer in orde.

Hier de twee foto die Ellen gemaakt heeft.



[afbeelding]
was gezellig Johan, leuk dat je er alsnog was. Wel grappig dat ik ongeveer 15 minuten voor je aankwam net nog aan iemand hag gevraagd of ze nog iets van jou gehoord hadden :)

en doe de groeten aan Ellen, was leuk haar te ontmoeten :Y
 
:W goedemorgen aan u allen! :W
Gefeliciteerd met Obama, (eindelijk die trump teruggepakt) _O- en met osama, (die is ook teruggepakt) })
kweet niet of het iemand is opgevallen, maar ik krijg iig een deja-vu momontje...

Toen het slecht ging met de regering van kleine Bush kwam Saddam ineens boven water, nu gaat het slecht met Obama en daar is Osama...

Begint allemaal wel heel toevallig te worden.

En best geen citytrips naar grote bekende steden doen de komende weken vrees ik :X
 
kweet niet of het iemand is opgevallen, maar ik krijg iig een deja-vu momontje...

Toen het slecht ging met de regering van kleine Bush kwam Saddam ineens boven water, nu gaat het slecht met Obama en daar is Osama...

Begint allemaal wel heel toevallig te worden.

En best geen citytrips naar grote bekende steden doen de komende weken vrees ik :X

hij had die meevaller wel nodig. *O*
Vliegen was altijd al de meest risicovolle manier van reizen, in tegenstelling tot de motor. ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan