Honda CBR 600RR / 1000RR najaarsmeeting

topic geopend en toevallig een meer dan geschikte datum geprikt :)

niet zo moeilijk maar iemand moest het doen hé :)


justem

:Y


full

full
 
Jammer, dan moeten we helemaal alleen het gebak opeten. '(


Jammerrrrrrrrrrrr, voor jou.
Ik had nog gezegd dat ik wat later zou komen.
Maar ff wachten en samen een sateeetje eten ............ nee hoor.
Meneertje moest zonodig z'n R6 verkopen |(


:+ :+

We zien elkaar vast bij de volgende meeting wel weer.
Was zo gezellig dat ik gewoon blijf komen *O*
 
@mark, vrouw en kids :) , leuk je eens echt te ontmoeten en bedankt voor de lekkere taart :9 :}


Was gezellig, had je de vorige keer wel ff gezien, maar niet of nauwelijks gesproken.

Geloof dat ik je nu ook weinig gesproken heb. Jij mij wel, want er was er maar eentje aan het woord :9 Maar ik begrijp nu wel waarom iedereen vol lof over jou is. Je bent gewoon gezellig met een hoofdletter G :}

En dat Belgen Nederlanders niet altijd begrijpen da's logisch.
Dit is namelijk een sate zonder sla/konijnenvoer:
Foto0231.jpg


Maar het smaakte wel :Y Hoewel je dat niet zou zeggen aan het koppie van mijn meissie :X
Foto0232.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig, had je de vorige keer wel ff gezien, maar niet of nauwelijks gesproekn.

Geloof dat ik je nu ook weinig gesproken heb. Jij mij wel, want er was er maar eentje aan het woord :9 Maar ik begrijp nu wel waarom iedereen vol lof over jou is. Je bent gewoon gezellig met eeen hoofdletter G :}

En dat Belgen Nederlanders niet altijd begrijpen da's logisch. Dit is namelijk een sate zonder sla/konijnenvoer:

[afbeelding]

Maar het smaaktje wel :Y Hoewel je dat niet zou zeggen aan het koppie van mijn meissie :X
[afbeelding]
*bloos*

Was wederzijds hoor :Y

En in NL nemen ze idd geen nee als antwoord. Om over die serveerster maar te zwijgen :X was ook ff :X

En ik besef dat ik veel praat, jij weet dat blijkbaar niet van jezelf :P
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig, had je de vorige keer wel ff gezien, maar niet of nauwelijks gesproken.

Geloof dat ik je nu ook weinig gesproken heb. Jij mij wel, want er was er maar eentje aan het woord :9 Maar ik begrijp nu wel waarom iedereen vol lof over jou is. Je bent gewoon gezellig met een hoofdletter G :}

En dat Belgen Nederlanders niet altijd begrijpen da's logisch.
Dit is namelijk een sate zonder sla/konijnenvoer:
[afbeelding]

Maar het smaakte wel :Y Hoewel je dat niet zou zeggen aan het koppie van mijn meissie :X
[afbeelding]

Jammer dat ik je gemist heb Mark '(

Je bent toch niet blijven zitten met dat gebak he?

:P
 
*bloos*

Was wederzijds hoor :Y

En in NL nemen ze idd geen nee als antwoord. Om over die serveerster maar te zwijgen :X was ook ff :X

En ik besef dat ik veel praat, jij weet dat blijkbaar niet van jezelf :P

Ik wist gewoon niet dat er mensen zijn die het nóg beter kunnen 8-)
Daar word ik toch een beetje stil van :X

:+ :+
 
Jammer dat ik je gemist heb Mark '(

Je bent toch niet blijven zitten met dat gebak he?

:P

We mochten het op het terras opeten.
Maar dan moesten we wel de "restjes" voor het personeel achterlaten.
Ze hadden nog anderhalve taart om te verdelen.

Heb er nog even aan gedacht om het in te vriezen en voor de voorjaarsmeeting te bewaren. Weet alleen niet of jullie geloven dat er groene taart bestaat :$
 
We mochten het op het terras opeten.
Maar dan moesten we wel de "restjes" voor het personeel achterlaten.
Ze hadden nog anderhalve taart om te verdelen.

Heb er nog even aan gedacht om het in te vriezen en voor de voorjaarsmeeting te bewaren. Weet alleen niet of jullie geloven dat er groene taart bestaat :$
Groene taart bestaat hoor. Spacetaart :X maag leegpompen, dont ask :')
 
Was gezellig, had je de vorige keer wel ff gezien, maar niet of nauwelijks gesproken.

Geloof dat ik je nu ook weinig gesproken heb. Jij mij wel, want er was er maar eentje aan het woord :9 Maar ik begrijp nu wel waarom iedereen vol lof over jou is. Je bent gewoon gezellig met een hoofdletter G :}

En dat Belgen Nederlanders niet altijd begrijpen da's logisch.
Dit is namelijk een sate zonder sla/konijnenvoer:
[afbeelding]

Maar het smaakte wel :Y Hoewel je dat niet zou zeggen aan het koppie van mijn meissie :X
[afbeelding]


hehehehe snugger zijn niet altijd in NL hehehe :) 8-)

had het vrouwtje alles nog gezellig gevonden??
 
Terug
Bovenaan Onderaan