Honda CBR 600RR/1000RR schnitzel meeting 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
advertentie.jpg


Amersfoortsestraat 12
3821CB Amersfoort
Tel: 033 2534222
http://www.tirol.nl/


Wat is een schnitzel?

Wiener_Schnitzel.jpg




mdmidden.gif



Okeeeeeeeeee: it'sssssss schnitzel time!!! *O* De vraag die rest: wanneer??? Welke dag heeft jullie voorkeur? Het lijkt me dat we op een vrijdag- of zaterdagavond moeten rekenen? Deze maand nog? Ik zeg: ja! Ergens eind september ofzo. Laat van je horen!


Wie gaan er mee?

LET OP: geen onzin! Geen MISSCHIEN! Geen op 't laatste moment afzeggen want het regent! Want ik moet vanzelfsprekend reserveren. Meer info volgt.

Neem gezellig je babe, paraplu dame of vrouw mee (of laat haar thuis en neem je vriendin mee) *D

600RR:
- UPP-Racing (+ vriendin?)
- WollieWonka (+ buurvrouw?)
-

1000RR:
-

Wormvormige aanhangsels:
-
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- Als je een datum heb kan ik kijken of ik kan, maar daar wil ik zekers bijzijn :P

steinheil16_1.jpg

Deze is alvast voor mij :+
 
ff afhankelijk van de uiteindelijke datum kom ik natuurlijk. Of het kipje meekomt weet ik nog niet. Bovenstaande schnitzelfoto moet ik niet laten zien want dan gaat ze zeker niet mee. :N
 
Zeg dan effe wanneer 't je wel en niet uitkomt, dan kan ik een datum gaan bepalen...
Net ff Meisje aan de lijn gehad :X Ik mag/kan elk weekend in september *O*
Maar voor de goede orde zeg ik 23 september :Y Dan is er iig een datum geroepen :P

Vriendin meenemen weet ik nog niet want jullie weten teveel :+
 
Ik ga desnoods in m'n ééntje :P


Sjonge jonge, hij laat ook wat van zich horen en meteen klagen hoor :z :+

})

Dus jij gaat ook mee met Vivian?

Misschien ben ik er dan ook wel bij. Ik heb alleen de vrijdagavonden op 22 en 29 september vrij. Misschien ook zaterdag de 23ste, maar dat weet ik pas op het laatste moment. Als het regent kom ik natuurlijk zowiezo niet... met de motor... Heb geen idee of Vivian dan vrij is. Da's altijd lastig met dat heen en weer gevlieg, maar denk niet dat ze meegaat omdat ze niet zo'n schnitzel liefhebster is. Laat ik ook wel op het laatste moment weten.
 
Onder voorbehoud van de datum ben ik erbij *O* *O* *O*

:^ Als er wat te eten valt, zijn de mereltjes erbij :9~

Wel even thuis de datum checken.

Ik neem aan dat voor de niet liefhebbers van schnitzel ook iets anders besteld kan worden?


BTW Red, nog een vloerkleedje vrij om mijn 2 pers. luchtbedje neer te leggen?
 
Laatst bewerkt:
Ongelovelijk.... lullen ze allemaal over schnitzels etc en dan moet er voor de niet schnitzel lovers iets anders te bikken zijn.... |( |( |( kill me. Dan kunnen we beter naar een gewoon restaurant gaan :? Echt weer Nederlanders... die gaan naar de chinees en bestellen dan (voor de kids) patat met een kroket
full
 
Ongelovelijk.... lullen ze allemaal over schnitzels etc en dan moet er voor de niet schnitzel lovers iets anders te bikken zijn.... |( |( |( kill me. Dan kunnen we beter naar een gewoon restaurant gaan :? Echt weer Nederlanders... die gaan naar de chinees en bestellen dan (voor de kids) patat met een kroket (Afbeelding)


Als ze geen Schnitzel lusten komen ze maar niet, geld ook voor die Meis van mij. :) Jij organiseerd (al weer :} :} ) dus jij bepaald wat en hoe UPP.

Edit: Over wat zangzaad voor de Mereltjes valt nog te praten. :+
 
Laatst bewerkt:
Ongelovelijk.... lullen ze allemaal over schnitzels etc en dan moet er voor de niet schnitzel lovers iets anders te bikken zijn.... |( |( |( kill me. Dan kunnen we beter naar een gewoon restaurant gaan :? Echt weer Nederlanders... die gaan naar de chinees en bestellen dan (voor de kids) patat met een kroket (Afbeelding)
:Z , mijn kind krijgt rijst(mie, macaroni,spaghetti e.d) niet weg, dat vind ze niet erg lekker, dus als wij rijst thuis eten, krijgt zij wat anders, en als we gaan uit eten bij een Aziatisch restaurant, krijgt zij meestal frietjes, maar eet ze wel wat vis/vlees met ons mee :Y
Niet iedereen over 1 kam scheren hè ;) (maar ik begrijp wel wat je bedoelt :Y )



Btw: wienersnitzels ben ik al gek op sinds ik geboren ben *O* ( maar ik heb geen CBR- O-)

I'm Lovin'It (<- dit zou een goeie slogan zijn :Y )


O-)
 
Als ze geen Schnitzel lusten komen ze maar niet, geld ook voor die Meis van mij. :) Jij organiseerd (al weer :} :} ) dus jij bepaald wat en hoe UPP.
Nou, ik hak wel knopen door, want anders komt er nooit wat van de grond, maar iedereen mag natuurlijk meebeslissen. Ik dacht alleen 'leuk' iedereen lult over schnitzels enzo, dus laten we naar een schnitzel restaurant gaan o.i.d.... maarja als er dan meteen gemekkert gaat worden over "ik lust geen schnitzel"... sja... dan weet ik 't ook niet meer. Maar wat je zegt, de gene die geen schnitzel lust komt dan maar niet :P
 
:Z , mijn kind krijgt rijst(mie, macaroni,spaghetti e.d) niet weg, dat vind ze niet erg lekker, dus als wij rijst thuis eten, krijgt zij wat anders, en als we gaan uit eten bij een Aziatisch restaurant, krijgt zij meestal frietjes, maar eet ze wel wat vis/vlees met ons mee :Y
Niet iedereen over 1 kam scheren hè ;) (maar ik begrijp wel wat je bedoelt :Y )



Btw: wienersnitzels ben ik al gek op sinds ik geboren ben *O* ( maar ik heb geen CBR- O-)

I'm Lovin'It (<- dit zou een goeie slogan zijn :Y )


O-)
Ik kan ook nooit wat zeggen zonder iemand op z'n teen te trappen. Het is een gave :+

Nou dan heb ik toch een hele andere soort opvoeding genoten. Ik moest er maar voor zorgen dat ik 't lekker vond :+ Ik weet niet of 't daar aan gelegen heeft, maar ik lust nu wel bijna alles (behalve verse tomaten :? :+ ) Maargoe, da's niet ter zake nu 8-)

Ik zal die toko effe bellen wat ze nog meer serveren :Y
 
Ik kan ook nooit wat zeggen zonder iemand op z'n teen te trappen. Het is een gave :+

Nou dan heb ik toch een hele andere soort opvoeding genoten. Ik moest er maar voor zorgen dat ik 't lekker vond :+ Ik weet niet of 't daar aan gelegen heeft, maar ik lust nu wel bijna alles (behalve verse tomaten :? :+ )

Mijn dochtertje is 2, en de tijd dat ze meer gaat eten, gaat wel komen.
Ik weet niet of je het ooit hebt geprobeerd, om een kind 'alles' te laten eten, maar dat is geen prettig gezicht als je ziet dat het kind het probeert, maar echt zowat letterlijk over haar nek gaat. Dan weet je iig zeker dat het er niet in gaat. Verder zijn wij ook ouders van dat een kind gewoon mee moet eten ipv dat aparte eetgedoe :Y
Verder lust ze alles :Y

Veel mensen hebben wel iets wat ze niet lusten, toch :?

De rest van de kinderen lusten zowat alles, behalve de op 1 na jongste, die lust geen groente, maar dat is door zijn vader(niet ik :P ) aangepraat |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan