Honda CBR 600RR/1000RR Ten Kate meeting 26 aug

Zekerrrr wat voor jou Pikkie! _O- _O- _O-

:+
bm%20shut%20up.jpg


:+
 
Oké, ik stel voor om 12:30 bij het EERSTE BENZINEPOMPSTATION aan de A28 NA Hoevelaken om 12:15 uuur. Om 12:30 rij ik weer verder. Ik ga niet weer 3 kwartier op een stel kwakzalvers staan wachten.

Erik, wij kunnen wel iets afspreken bij de A9 ofzo en dan samen oprijden richting Hoevelaken?
 
Mocht het zaterdag echt met bakken uit de hemel komen, dan sluit ik niet uit om in het blik te verschijnen :o
 
wie gaat er heen en woont dicht bij belgië :?
kunnen we mischien afspreken , moet ik niet hellemaal alleen komen hè ;)


heb net eens gekeken ........


........het is maar 243 KM. *D
 
Laatst bewerkt:
Oké, ik stel voor om 12:30 bij het EERSTE BENZINEPOMPSTATION aan de A28 NA Hoevelaken om 12:15 uuur. Om 12:30 rij ik weer verder. Ik ga niet weer 3 kwartier op een stel kwakzalvers staan wachten.

Erik, wij kunnen wel iets afspreken bij de A9 ofzo en dan samen oprijden richting Hoevelaken?

Goed plan kerel.....

Wij bellen nog wel even waar we afspreken, om samen die kant op te rijden.
Als het goed is komt mijn broertje ook mee (ook Honda liefhebber, heeft er ook 3 gehad)

Hoop dat het net als op Blitzerdag droog blijft :Y :Y :Y
 
wie gaat er heen en woont dicht bij belgië :?
kunnen we mischien afspreken , moet ik niet hellemaal alleen komen hè ;)


heb net eens gekeken ........


........het is maar 243 KM. *D
Je kan altijd nog 't laatste stuk met ons vanaf dat tankstation meerijden :)
 
Als het weer een beetje meewerkt dan komen Mugello en Arafat
ook naar Ten Kate en nog iemand met een nieuwe Blade dat zijn er
dan weer een stuk of 3 blade,s :Y
 
Oké, ik stel voor om 12:30 bij het EERSTE BENZINEPOMPSTATION aan de A28 NA Hoevelaken om 12:15 uuur. Om 12:30 rij ik weer verder. Ik ga niet weer 3 kwartier op een stel kwakzalvers staan wachten.

Erik, wij kunnen wel iets afspreken bij de A9 ofzo en dan samen oprijden richting Hoevelaken?
is dat een hint :+
 
Zijn er nog meer mensen uit de regio Amsterdam die met ons op willen rijden ???

Ik heb met UPP voorlopig afgesproken om 11:30 bij de MacD bij A´dam Zuid Oost (bij de Ikea) langs de A2/A9. Van daaruit rijden we de A1 op richting Hoevelaken.

:] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan