Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo mensen,
Ik ben nieuw op dit forum, en heb een vraag over een 2001 Blade. Ik ben momenteel bezig met de motor van een goede vriend. Het is een Blade met 55K km op de klok. Hij is alleen een beetje futloos, ik mis het echte vermogen. Kan het zijn dat de servo die de klep in de uitlaat en inlaat bedient kapot is? Wat kan het zijn? Zijn er nog tips voor onderhoud of gekke dingen waar ik op moet letten? Wat moet de klepspeling zijn volgens Honda?
Alvast bedankt.
Die gaat bij 6000rpm open dus je kan wel verwachten dat daar iets mis mee kan zijn inderdaad.Er zit geen Power Commander op. Op de uitlaat demper na is de motor orgineel. Recent onderhoud is niet gepleegd. Motor loopt verder wel netjes, hij mist alleen het echte vermogen wat je mag verwachten van een Blade. Compressie is goed (1=13, 2=13,5, 3=12,5, 4=12,5 Bar) Gas reactie is ook goed en mooi. Ik zal de klep in de uitlaat eens bekijken, misschien zit die ook wel vast.
Heb je al getest? hoe doet ie het, en hoe doet ie het onderin? wat heeft het systeem gekost?nette uitlaat die laser, ik heb nu een micron serpent systeem met ixil demper.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat doet jou systeem op de bank? ik ga binnenkort laten afstellen, zodra ik me pc5 en quickshifter binnen heb
Heb je al getest? hoe doet ie het, en hoe doet ie het onderin? wat heeft het systeem gekost?
klinkt eerder als een probleem met de brandstofpomp die onvoldoende op druk komt, al vaak gezien en zelf meegemaakt..