Honda CBR1000F rijders verenigt u!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zoveel dikke duizendjes rijden er niet rond. Hier in de randstad zeker niet. Toen ik een een maand 9 geleden op zoek was deze fiets stonden ze alleen te koop in het noorden en oosten.

Das natuurlijk een goed teken! Betekend een geliefd fietsje *O*

Edit: Oja de meesten rijden volgens mij ook niet veel. De mijne bijna 12 jaar oud gekocht met iets meer dan 50.000 op de teller...

En aan wat anders denken... tja denk dat wel allemaal altijd wel onze ogen open hebben. Tis net als met vrouwen ;) .

:Y :Y :Y :Y :Y :9
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zitten ze allemaal gewoon mee te lezen (doe ikzelf ook meestal) en zijn ze stiekem onze 'kennis' uit het hoofd aan het leren :+

Hans
 
Laatst bewerkt:
Edit: Oja de meesten rijden volgens mij ook niet veel. De mijne bijna 12 jaar oud gekocht met iets meer dan 50.000 op de teller...

Ik kocht de mijne van MF-er VFandre met iets meer dan 20.000 km op de teller, fiets was toen 15 jaar oud. Toen moest het beestje ineens gaan werken, in 8 maanden ruim 10.000 km er bij.. :)
 
Hey Rookie, Chase_this, Hans,

wordt een gezllige meeting dan onder de 1000f-ers in Veenendaal!

Wij zijn de vetsten daar hahahahaha :)

Ik heb mijn CBR ook per toeval op de kop getikt, anders had ik een 900rr of R6 -R1 gewild........

Mijne had ook 55000 gelopen, na laten kijken, NIETS aan de hand, dus gekocht,

Ga hier sowieso nog 3 zomers op rijden, rijdt gewoon superfijn! En dan maar eens rondkijken, en dan vooral rondkijken op de SPAARrekening en anders blijf ik lekker doortouren :)

Ja weinig posters de laatste tijd, alleen wij :) LAAT JE HOREN!!!

en vant zomer ben ik ook niet prominent aanwezig hier, maar toch wel 's avonds of weekend of zo :)

Een setje banden rag je ook wel met 5.000 af ;) hahah

Fijne dag verder!
 
Hey Rookie, Chase_this, Hans,

wordt een gezllige meeting dan onder de 1000f-ers in Veenendaal!

Wij zijn de vetsten daar hahahahaha :)

Je probeert me over te halen? Ik had/heb me nog niet opgegeven maar zal eens zien of ik erbij kan zijn. Ben normaal niet zo van het posen... Gaat bij mij altijd mis als er mensen staan te kijken, ongeacht wat ik ook doe (iets met zelfvertrouwen :X :Y :N )

Ik heb mijn CBR ook per toeval op de kop getikt, anders had ik een 900rr of R6 -R1 gewild........

Mijne had ook 55000 gelopen, na laten kijken, NIETS aan de hand, dus gekocht,

Ga hier sowieso nog 3 zomers op rijden, rijdt gewoon superfijn! En dan maar eens rondkijken, en dan vooral rondkijken op de SPAARrekening en anders blijf ik lekker doortouren :)

We zullen zien gaan het meemaken *O*

Een setje banden rag je ook wel met 5.000 af ;) hahah

Fijne dag verder!

Eerste setje (zat er onder bij de aankoop) Bridgestone voor en een Pirelli achter, was met de 3-4000 km vertrokken. Waardeloze combi overigens (nix geen grip op een nat wegdek) -O-

Tweede setje (Bridgestone BT021) hielden het wat langer vol, tot de voorband wat onregelmatig over het loopvlak begon te slijten en de fiets onstabiel werd bij bepaalde snelheden -O-

Nu de Michelin Pilot Road 2ct eronder liggen *O* Lekkere bandjes, ook bij regen en kou.
 
Je probeert me over te halen? Ik had/heb me nog niet opgegeven maar zal eens zien of ik erbij kan zijn. Ben normaal niet zo van het posen... Gaat bij mij altijd mis als er mensen staan te kijken, ongeacht wat ik ook doe (iets met zelfvertrouwen :X :Y :N )

Gewoon ff komen, de meeste mensen daar komen om te kijken, er zijn er maar een paar die een beetje aant posen zijn. Daarbij is de rit er naar toe ook wel gaaf. Er wordt per regio verzamelt en je rijdt met zijn allen naar Veenendaal (moet je ff checken of vragen in jouw regionale topic, daar weten ze het vast wel). Wij reden vorig jaar vanaf Den Haag met misschien wel 100 motoren, en daar sloten er onderweg steeds meer bij aan. Als je achteraan rijdt op de snelweg zie je alleen maar motoren, zo ver je kan kijken :) .

Als het een beetje weer is, is het zeker de moeite om te gaan. Al is het maar voor het MF Mac menu (Het is in Veenendaal op de P van de Mac). :9
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ff komen, de meeste mensen daar komen om te kijken, er zijn er maar een paar die een beetje aant posen zijn. Daarbij is de rit er naar toe ook wel gaaf. Er wordt per regio verzamelt en je rijdt met zijn allen naar Veenendaal (moet je ff checken of vragen in jouw regionale topic, daar weten ze het vast wel). Wij reden vorig jaar vanaf Den Haag met misschien wel 100 motoren, en daar sloten er onderweg steeds meer bij aan. Als je achteraan rijdt op de snelweg zie je alleen maar motoren, zo ver je kan kijken :) .

Als het een beetje weer is, is het zeker de moeite om te gaan. Al is het maar voor het MF Mac menu (Het is in Veenendaal op de P van de Mac). :9

Zou best willen (op zich). Heb alleen nog wel een touwtrektoernooi staan op die dag en dan is 11.00 uur een onmogelijke tijd -O- Kan natuurlijk wel een paar trainingen overslaan zodat ze me niet nodig hebben die dag }) maar ik vrees het ergste...

*D En daar komen er deze zomer in 3 weken wel een paar duizend bij.. Ga alle kusten van Frankrijk af rijden *O* :9~ :] , kan niet wachten... :/

Ikke is jaloers '(
 
Laatst bewerkt:
Zou best willen (op zich). Heb alleen nog wel een touwtrektoernooi staan op die dag en dan is 11.00 een onmogelijke tijd -O- Kan natuurlijk wel een paar trainingen overslaan zodat ze me niet nodig hebben die dag }) maar ik vrees het ergste...

Dan wordt het en beetje moeilijk :/ , dan maar naar de 2nd edition, die is(meestal) in september *D .... Is verder het zelfde, maar dan in september :) .
 
Om in ere te houden dat ik altijd 2 posts plaats na een reactie :) , en om je nog jaloerser te maken, met een beetje geluk rijdt mijn broertje er achter aan met de auto *O* dus gewoon lekker sturen zonder pakezel te zijn *O* *D 8-) .

Zo'n broer heb ik ook wel *D Geeft niets om motoren, maar klom zonder probleem bij mij achterop op m'n eerste zelfstandige ritje naar Luxemburg om me gezelschap te houden. Dat is al weer zon 15 jaar geleden (jij wordt oud ;) , ik bén oud :+ ). Heeft me zelfs netjes opgehaald uit Arnhem toen ik 2 jaar geleden het roze papiertje mocht inleveren. Sterker nog, hij heeft een week later datzelfde papiertje eveneens in Arnhem voor mij weer opgehaald *O* :}

Anyways, ik weet helaas wel zeker dat ik deze zomer de Franse kusten niet zie '(
Vakanties blijven gezien de werkdruk bij ons beperkt tot één weekje wintersport per jaar. Echter, mocht de kans zich voordoen om er eens een week op uit te trekken met de brommert dan zal ik het zeker niet nalaten.

Dan wordt het en beetje moeilijk :/ , dan maar naar de 2nd edition, die is(meestal) in september *D .... Is verder het zelfde, maar dan in september :) .

Ik zal september in de gaten houden, hoewel we dan ook nog volop in de toernooien zitten (EK in Assen ed.)
 
Oh lekker man langs de kust toeren.

Ach, 15 dgn All inc. Turkije vette shit hotel is ook wel geinig denk ik, ga helaas pas 23-8-09 dus duurt nog ff, maar ja scheelt te veel geld kom een week eerder te geen ( 200!! pp).

Met de motor weg lijkt me ook wel gaaf, maar moet nog iemand vinden die dat ook wil, mijn vrouw ziet dat niet zo zitten, snap ik ook wel, want zij zit achterop........en zelf rijden wil de niet.

Mijn zus is echt niet zo maf om al die km achter me aan te rijden, zou wel relax zijn :)
Misschien kan ik op de motor, en mijn vrouw in de passat achter mijn aan............Whahahaha
 
Mijn zus is echt niet zo maf om al die km achter me aan te rijden, zou wel relax zijn :)
Misschien kan ik op de motor, en mijn vrouw in de passat achter mijn aan............Whahahaha

Lijkt me een strak plan, mijn broertje vindt het leuk om auto te rijden. Hij kwam er zelf mee *O* . Hoop dat het door gaat, is nog niet helemaal zeker i.v.m. zijn werk. Maar goed, ik ga zoiezo, als het moet als pakezel..
 
Goedenavond heren,

bestaat dit forum nog uit 6 reageerders tegenwoordig ;)
Zit er hier nog eentje, ben alleen de laatste tijd wat druk bezig geweest met van alles.

Motor ligt nog uit elkaar maar er begint schot in te komen. Voor het echte seisoen er aan komt staat hij weer met 2 wielen op de grond.

Bij deze verbouwing zijn er ondertussen nieuwe rem en koppeling leidingen bij gekomen, nieuwe uitlaatbochten en een keer een goede schoonmaak.
 
Zit er hier nog eentje, ben alleen de laatste tijd wat druk bezig geweest met van alles.

Motor ligt nog uit elkaar maar er begint schot in te komen. Voor het echte seisoen er aan komt staat hij weer met 2 wielen op de grond.

Bij deze verbouwing zijn er ondertussen nieuwe rem en koppeling leidingen bij gekomen, nieuwe uitlaatbochten en een keer een goede schoonmaak.

Ik zou maar opschieten dan ;) Hier heeft vandaag de hele dag de zon geschenen *O* En ik kan je vertellen dan begint het behoorlijk te jeuken bij mij :)
 
@ Jetlock, cool , dus je bent een van de stiekeme meelezers ;)

Hier (Zwolle-Dalfsen-Raalte e.o. ) ook fantastisch weer, helaas was ik van 8.30 tot 21.30 aan de bak en kom net thuis.........

wellicht zaterdag nog even, afhankelijk van het weer :)

Bij mij jeukt het al HEEL lang ..........:)
 
@ Jetlock, cool , dus je bent een van de stiekeme meelezers ;)

Hier (Zwolle-Dalfsen-Raalte e.o. ) ook fantastisch weer, helaas was ik van 8.30 tot 21.30 aan de bak en kom net thuis.........

wellicht zaterdag nog even, afhankelijk van het weer :)

Bij mij jeukt het al HEEL lang ..........:)

Nee hoor, geen stiekeme meelezer. Had me al een paar topics geleden voor gesteld. Helaas nog geen tijd gehad om alle veranderingen te testen vanwege mijn werk en problemen met het ontluchten van mijn voorremmen.
Was nog vergeten te melden dat alle vering aangepast is.
 
Hey Jetjock, okidokie, heb ik zelf e.e.a. denk ik in een eerder stadium gemist.

@ Blok, ok cool :)

Rookie, ik zit ook in dubio voor zaterdag...........maar eens ff kieken, NU sneeuwt het hier .........
 
Hey Jetjock, okidokie, heb ik zelf e.e.a. denk ik in een eerder stadium gemist.

@ Blok, ok cool :)

Rookie, ik zit ook in dubio voor zaterdag...........maar eens ff kieken, NU sneeuwt het hier .........

Ze voorspellen "wisselvallig", dus ze weten het niet en daar gok ik op ;)

Trouwens zaterdag lijkt de beste mogelijkheid te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan