Honda CBR1000F rijders verenigt u!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Rookie,

tja, dan weet de buurt in elk geval toch dat we wellicht zo iemand in ons midden hebben die zoiets flikt. Kijk ik snap best dat als je een zakkie te veel hebt, en mijn container is half leeg, dat je em er bij in gooit. Maar geen beeldschermen en zooi. En denk niet dat iemand van buiten de straat, alle containers gaat nakijken, 's avonds in het donker, om iets te dumpen.

Ik wijs verder ook niemand aan, alleen dan weet degene/iedereen wel dat dit aso is en WIJ nu een probleem hebben en ZELF onze vuilniszakken bij het depot moeten afgeven omdat we dus niet uitkomen.


woon in een app complex de vuilcontainers achter een gesloten deur te openen met keycard ipv sleutel, op naam ook nog..
nu komen er mensen met de auto hier als het ophaaldag is (2x in de week) om hier te storten staan de containers nl buiten ..
verzin het maar... wat een volk en dan hebben we hier nog niet eens is per kg betalen ...
 
@ Dirkjan

Als je er een vind mag je het me ook laten weten...
Ik ga van de week eens iemand vragen waarvan ik goede hoop heb dat ie ook 4 cyl. doet.
 
nou das weer lekker dan... We zullen wel zien hoe het gaat morgen! als het zo is als vandaag, ben ik niet bang!

Het weer is
full



Ziet er niet best uit kaydecop -O- Maar denk dat je ondanks de regen toch met een big-smile rondrijd *D *O*
 
Heb ooit eens mijn carbs laten stellen bij Spanjer in Stein. Vond de prijs achteraf veels te hoog.
Weet niet hoe het onderhoud is bij Jocabo in Meerssen, er wordt gezegd dat hij redelijk prijzig is. Goede prijs voor onderdelen.

Haalde altijd alles weg bij Motorhuis Geleen maar die zijn helaas over de kop
 
hoi cbr1000f fans van t land en omstreken.
ik zal mij even voorstellen,ben ed wonend in goes (zeeland) en rij al motor vanaf 1979.
heb al van alles gereden van harley honda kawa soes enz...
Ik heb in de schuur nog een soes staan (gs850g uit 1980),die ik omgebouwd heb naar caferacer.
Nu heb ik een sprong in het diepe gemaakt door een cbr1000f aan te schaffen uit 1990 met 52000 km op de teller.
de cbr verkeerd in onberispelijke staat van onderhoud,dus geen rare krassen of deuken.
En heeft op tijd zijn beurten gehad,waarbij bij de laatste beurt een nieuwe nokkenas kettig met spanner.
Ik heb al gelezen dat ze zeer betrouwbaar zijn en hoge km standen makkelijk aan kunnen.
Nu heb ik via internet een pdf gedownload met alles over de cbr.

nu komt er een brandende vraag van mij aan jullie:onderin het blok zin bij 1000 toeren een ratel,die weg is als ik gas geef.
Het lijkt geen lager geluid,maar meer een ketting die met meer toeren niet klappert.
Zou het de oliepomp ketting kunnen zijn?slijtage er van?
het is niet de nokkenas ketting,het komt helemaal van onder en oliepijl is gewoon goed.
Het lijkt geen steekas te zijn of lagers,de motor schud ook niet en loopt perfect stationair.

zo aub iemand raad kunnen geven? vast bedankt ed.
 
Welkom Rocksteady! *O*
Ik heb met mijn CBR 600F het zelfde "probleem" gehad. Het waren mijn koppelingsplaten heb ik me laten vertellen. Ik heb het echter nooit laten maken want ik heb hem zo ingeruild.

Ik mag me vanmiddag om half 5 eindelijk eigenaar noemen van een 1000F :9~
Waarschijnlijk wel een natte eigenaar...
 
hoi voeRR alles goed? nog niet echt motorweer he? welk bouwjaar gat t worden?
heb je al meer ervaring met een 1000f dan ik?

hoop trouwens dat het bij die van mij een beetje simpel op te lossen valt ha ha
 
welkom rocksteady,

heb geen ervaring met je klacht...

wel nodig ik je alvast uit voor 19 april de Meet & Greet van de dikke duizend...

je gaat hierover nog wat spam krijgen van rookie (verder een prima gozer hoor)

have fun met de 1000f, net al wij hier allemaal hebben ..
 
hoi cbr1000f fans van t land en omstreken.
ik zal mij even voorstellen,ben ed wonend in goes (zeeland) en rij al motor vanaf 1979.
heb al van alles gereden van harley honda kawa soes enz...
Ik heb in de schuur nog een soes staan (gs850g uit 1980),die ik omgebouwd heb naar caferacer.
Nu heb ik een sprong in het diepe gemaakt door een cbr1000f aan te schaffen uit 1990 met 52000 km op de teller.
de cbr verkeerd in onberispelijke staat van onderhoud,dus geen rare krassen of deuken.
En heeft op tijd zijn beurten gehad,waarbij bij de laatste beurt een nieuwe nokkenas kettig met spanner.
Ik heb al gelezen dat ze zeer betrouwbaar zijn en hoge km standen makkelijk aan kunnen.
Nu heb ik via internet een pdf gedownload met alles over de cbr.

nu komt er een brandende vraag van mij aan jullie:onderin het blok zin bij 1000 toeren een ratel,die weg is als ik gas geef.
Het lijkt geen lager geluid,maar meer een ketting die met meer toeren niet klappert.
Zou het de oliepomp ketting kunnen zijn?slijtage er van?
het is niet de nokkenas ketting,het komt helemaal van onder en oliepijl is gewoon goed.
Het lijkt geen steekas te zijn of lagers,de motor schud ook niet en loopt perfect stationair.

zo aub iemand raad kunnen geven? vast bedankt ed.


Hey Ed! :W Je hebt "onze" stek gevonden zie ik *O* Nu maar even wachten of ze je probleem op kunnen lossen. Komen vast verhelderende antwoorden. Zie dat VoeRR al een mogelijke oorzaak heeft. Dus dat gaat vast goed komen :Y *O* Als ik het trouwens zo beluister kan er niet echt veel mis zijn met die fiets. Mochten het de koppelingsplaten zijn, dan moet je dat onder het rijden volgens mij ook kunnen merken. Maar ik had al gezegd dat ik er geen verstand van heb, dus houd ik wijselijk mijn mond :X

Veel plezier hier ennuh denk aan de Honda CBR1000F Meet & Greet ;) *D :]
 
Tja we hadden het kunnen weten... .

die speurneus van rookie is gewoon te goed...
hij had hem al te pakken voordat wij het in de gaten hadden ...

GOED Bezig....

*O* *O*
 
Hi Rocksteady,
Ik denk dat ik het zelfde heb als jij. Irritant bij een stoplicht of zo, maar ik kom er ook maar niet achter wat het is?
Ik heb zaterdag een tourrit, kijken of ik die uit rijd? Denk het wel. Ben maandag nog naar Eindhoven geweest 200km. Binnenkort heb ik m'n servivebeurt. Kijken wat hun zeggen.
 
Hehe weer nieuwe zieltjes ;) Welkom! :)
Nou heb de eerste "offerte" al binnen, is van Ten Kate (daar bij Zwolle in de buurt), die blijkt op zaterdag open te zijn. Prijzen zijn afhankelijk van wat je er nog meer bij doet. Voor alleen de klepspeling checken/afstellen vragen ze zo rond de 150 euro (lijkt me aardig wat). Carbs synchroniseren/afstellen doen ze daar voor ong. 25 euro extra (lijkt me dan weer niet zo veel, lijkt me toch wat lastiger), net zoals rem/koppeling en koelvloeistof.

Geen idee trouwens mbt die ratel...

Onderdelen haal ik bij Louis of bij de Cycleshop in Heerlen. Volgende week maar even wat olie halen daar.
 
Hehe weer nieuwe zieltjes ;) Welkom! :)
Nou heb de eerste "offerte" al binnen, is van Ten Kate (daar bij Zwolle in de buurt), die blijkt op zaterdag open te zijn. Prijzen zijn afhankelijk van wat je er nog meer bij doet. Voor alleen de klepspeling checken/afstellen vragen ze zo rond de 150 euro (lijkt me aardig wat). Carbs synchroniseren/afstellen doen ze daar voor ong. 25 euro extra (lijkt me dan weer niet zo veel, lijkt me toch wat lastiger), net zoals rem/koppeling en koelvloeistof.

Geen idee trouwens mbt die ratel...

Onderdelen haal ik bij Louis of bij de Cycleshop in Heerlen. Volgende week maar even wat olie halen daar.

Voor die 150 euro. Moeten de kuipelen eraf. De tank. Het kleppen deksel, de nokkenassen en de nokkenaskettingspanners. (soms iets minder). lijkt mij niet zo gek he :)
 
Voor die 150 euro. Moeten de kuipelen eraf. De tank. Het kleppen deksel, de nokkenassen en de nokkenaskettingspanners. (soms iets minder). lijkt mij niet zo gek he
Voor onze 1000 moet iig de benzinetank er af en 't kleppendeksel. Nokkenassen hoeft niet. Om de benzinetank er af te halen ook het zadel en de zijpanelen.
 
Wie of wat is toch die louis??

Louis is een duitse winkelketen in motorgerief. Die de zelfde catalogus heeft als motozoom maar over het algemeen een stuk goedkoper is. Service is naar duitse norm (super dus)

Voor onze 1000 moet iig de benzinetank er af en 't kleppendeksel. Nokkenassen hoeft niet. Om de benzinetank er af te halen ook het zadel en de zijpanelen.

Valt nog mee dan :) Had daarvoor een v-twin en dat was een nachtmerrie om daar de kleppen van te stellen. Heb het op de cbr nog niet gedaan, is op die van mij voorlopig ook nog niet nodig.
 
Zo poging 2 om een welkomstbericht aan Rocksteady te doneren

Rocksteady zit je Hier komt ie

*O* *O* *O* WELKOM *O* *O* *O*

Ps we Willen wel foto's zien
 
Laatst bewerkt:
@Miquel-jaimie

Afval Container Plastic
Gooi uw plastic afval in de Plastic Hero bij u in de buurt! Meer Info?
www.Plasticheroes.nl

Zouden ze zich bij jullie vergist hebben en ook deze ad gelezen hebben.
 
Ik vind het wel verdacht stil rondom Miquel-jaimie... ik hoop niet dat ie mot heeft met de buurt na zijn schriftelijke uitlatingen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan