Honda CBR1000F rijders verenigt u!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie dingen, en dan kan je ook mee *O* . Heb je die gast gewoon aan de lijn gekregen, volgens mij zou dat hier niet zo makkelijk gaan.
 
ok solo komt ook hahaha..


_O- _O- _O- _O- _O

Heren bedankt.. :W :W

voor jullie verhalen over de rode knop .. heb even dubbel gelegen ..

me vriendin heb een brommer om naar d'r werk te tuffen ..
en heeft het ook wel eens is gehad..

maar me pa met zijn crosser (tig jaren geleden) ging crossen reed terug naar huis(toen kon dat nog) en ineens pprt prrt af ..

hij starten starten nix...
dan maar duwen na enkele km viel het oog op een rood knopje ... *O* *O* _O- _O- _O- _O-

lig nu nog dubbel als ie het verteld...
 
Mooie dingen, en dan kan je ook mee *O* . Heb je die gast gewoon aan de lijn gekregen, volgens mij zou dat hier niet zo makkelijk gaan.

Ben er nog niet he :) Maar dus ik heb de sleutel ontdekt denk k

In Nederland bestaat het voorlopig rijbewijs niet en daar is het 2 jaar. Bij ons is het 2 jaar vanaf het permanent rijbewijs. Maar ik heb wel 7 maanden met een voorlopig rijbewijs gereden. En dat is volgens mij evenzeer rij ervaring. Dat is een europese wet die ze hier gewoon grandioos fout overgenomen hebben.
 
Vandaag wel 2 cbr1000f gespot....
1tje zorgde dat ik erg lang moest wachten bij de dokter.... :X
Iemand van hier in Sittard bij de dokter geweest laatste model kleur zoals van Miquel-jaimie.... ??
Daarna een rood zwarte 1ste model toen ik de straat van de dokter over stak...
Zal toch geen voorteken zijn... -O-

En zelf natuurlijk ook nog erg lekker gereden vandaag....
 
Vandaag wel 2 cbr1000f gespot....
1tje zorgde dat ik erg lang moest wachten bij de dokter.... :X
Iemand van hier in Sittard bij de dokter geweest laatste model kleur zoals van Miquel-jaimie.... ??
Daarna een rood zwarte 1ste model toen ik de straat van de dokter over stak...
Zal toch geen voorteken zijn... -O-

Die zijn natuurlijk vanmorgen met een depressie weggegaan en stapten met een dikke glimlach af bij de dokter *D

En zelf natuurlijk ook nog erg lekker gereden vandaag....~[/quote]

Zolang je dat blijft doen overkomt je niets! ;)
 
Das in Mei natuurlijk net zo fout! :)

Awel ja :) Maar ik had dat pas in Juli verwacht eigenlijk ;) En deze was ook knap (de gene die mij kan uitleggen hoe je zoiets lapt wint een prijs)

Een 42-motorrijder uit Baasrode belandde in de vooravond onder een vrachtwagen in Dendermonde. Voor het slachtoffer kon geen hulp meer baten.

Omstreeks 17.30 uur probeerde de motorrijder zijn voorligger, een vrachtwagen, in te halen in de Leopold II-laan. Ter hoogte van zwembad Olympos moest de motorrijder remmen.

De motor smakte tegen de grond en de veertiger belandde onder de vrachtwagen. Het slachtoffer overleed aan zijn verwondingen.
 
Sneu voor die man en zijn gezin.........maar ja......ik heb het laatst ook bijna voor elkaar gekregen, gas er op, nat wegdek, zwabberde ( met een soes gsx-r 1000 k8) en klapte ook bijna, als je dan naast een vrachtwagen rijdt............best link..........
 
Het was vandaag prachtig weer om te wachten om motor te rijden.........
Pure zelfbeheersing.......pfffffffffff


Dan zal je het vandaag nog moeilijker hebben, ik heb er overigens ook weinig aan. Zit gezellig maand rapportages van maart in elkaar te zetten. Overal en nergens kleine beetjes info vandaan zien te halen. En dat is nog niet zo makkelijk als de helft van het pand al naar huis is... :/
 
Laatst bewerkt:
Vandaag wel 2 cbr1000f gespot....
1tje zorgde dat ik erg lang moest wachten bij de dokter.... :X
Iemand van hier in Sittard bij de dokter geweest laatste model kleur zoals van Miquel-jaimie.... ??
Daarna een rood zwarte 1ste model toen ik de straat van de dokter over stak...
Zal toch geen voorteken zijn... -O-

En zelf natuurlijk ook nog erg lekker gereden vandaag....


das simpel uit te leggen ..

mannen hadden zoals eerder gezegd een zware depressie..

dokter zegt je hebt toch een dikke ....


man een dikke ...
ja een dikke duizend ..

man begint licht te glimlachen ..
daar moet je opstappen en gaan rijden ..

man beter ...



pff wa ken ik een onzin tiepen zeg ..



Lekker weer .... ma moet zo werken ...

misschien dat ik op de motor ma ga..
moet alleen iets verzinnen op die klere zooi om mee te nemen ..
 
Net even lekker getoerd :] met het vrouwtje O-) , even motorlaarzen gehaald :Y en lekker gezweet in mijn nylon jasje :?
We stappen op, (ik zit al op de fiets) valt mijn vrouw bijna aan de andere kant eraf _O-

Even kijken of niemand heeft gezien en weg _O-
 
Laatst bewerkt:
Dan zal je het vandaag nog moeilijker hebben, ik heb er overigens ook weinig aan. Zit gezellig maand rapportages van maart in elkaar te zetten. Overal en nergens kleine beetjes info vandaan zien te halen. En dat is nog niet zo makkelijk als de helft van het pand al naar huis is... :/
Was vandaag inderdaad nog moeilijker, bijna ondragelijk....... :X
Morgen in ieder geval 2 uurtjes rijles op een 500 :]
 
Net even lekker getoerd :] met het vrouwtje O-) , even motorlaarzen gehaald :Y en lekker gezweet in mijn nylon jasje :?
We stappen op, (ik zit al op de fiets) valt mijn vrouw bijna aan de andere kant eraf _O-

Even kijken of niemand heeft gezien en weg _O-

Neem je dochter dan maar mee de 19e Aangezien er dan wel camera's bij zijn ;)
 
Net even lekker getoerd :] met het vrouwtje O-) , even motorlaarzen gehaald :Y en lekker gezweet in mijn nylon jasje :?
We stappen op, (ik zit al op de fiets) valt mijn vrouw bijna aan de andere kant eraf _O-

Even kijken of niemand heeft gezien en weg _O-
hahahaha das wel een goeie ja, niet dat zweten, maar dat van je vrouw :)

ik ben altijd wel bedacht dat ik de motor goed hou als Anieke opstapt :)
 
Vandaag ff mijn motor geshowd bij een maat. Zijn eerste reactie: Jezus wat een apparaat.

Normaal hoor ik dat alleen van vrouwen :P

Maar ff serieus :+ .... Ik merkte vandaag dat mijn toerenteller blijft hangen tussen de 4-en 5000 toeren. Is maar een seconde ofzo en dan schiet ie naar het juiste aantal toeren. Het is puur de teller, de motor zelf loopt prima. Iemand enig idee waar het aan ligt?
 
Heb vandaag de cbr verzekerd :) Hier is een poserpic voor de volgende openingpost :)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan