Honda cbr1000rr (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2500! *O* *O*

jm001.jpg


Owkee, t plaatje is minder mooi.
 
Jongens, wie van jullie wil en kan eens een rode 2004 shoppen met rode velgen ???

Alvast bedankt !!!

Of iemand die er een foto van heeft ???
 
Heb trouwens de afgelopen dagen nog wat spullen binnen gekregen :

- Stealth tandwiel 530, 42t
- Speedohealer Honda II
- polyester monozit
- originele zwarte tankcover (gekocht op ebay)
- Puig scherm
- HRC polsbandjes

Foto's volgen later en kan nu wel ff duren wegens prive-redenen '(
 
Jeetje jongens, nog steeds in deel 1? Wij zijn al in deel 2 en dat terwijl we stukken later begonnen zijn. Wat is 't jongens? Is de 1000 toch niet zo leuk als jullie velen doen laten geloven? Jullie kunnen er wel over praten met een 600RR-er. Vind ik helemaal niet erg, want dat is hoe wij 600RR-ers zijn: hulpvaardig, niet alleen naar onze eigen 'soort', maar ook naar de wat minder bedeelden onder ons. Nah, dan zal ik jullie eens opweg helpen naar deel 2 met deze post :P :+ _O-
misschien beleven we wel zoveel plezier van onze 1000's dat we wat minder vaak achter de pc zitten...
 
Ik heb dat ook gehoord. Wij zijn er op donderdag geweest,het was toen redelijk rustig. Werd wel bijna van de sokken gereden door een peuz 206, maar verder viel het erg mee toen. Er reden wat BMW m3 csl's, Porsche's en twee waanzining gave Vipers en een touringcar met bejaarden (die heb ik mooi ingehaald :+ ).

Verder ging vooral de anderen erg hard, maar op de Peuz na was iedereen erg netjes. In bochten bleef de Xenon boys netjes achter je, waarna ze als je ruimte gaf er voorbij gingen.

Wij hebben maar 2 rondjes gereden dus dan ken je het circuit niet echt. Maar waar haal je die 17 doden vandaan? In juni vertelde de eigenaar van het Slider Guesthouse dat er dit jaar nog geen doden zijn gevallen. Kan ook zijn dat ik zijn engels niet goed begrepen heb. Overigens is dat guesthouse een tip: ligt op 10 minuten rijden van het circuit, is goedkoop en je kunt de hele avond on board filmpjes kijken met Brendan. Hij rijdt de ring zelf in +/- 8:50 rond en dat is best hard. :}

Hier de link Slider Guesthouse voor 30 euro inclusief ontbijt kun je een ancht pitten.
Red, een beetje late reactie maar ik moest ff wat verifieren: de 17 doden waarover ik sprak bleek uit onbetrouwbare bron afkomstig ('van horen zeggen op het circuit'), dus jouw verhaal zal eerder kloppen. 8:50 is idd best snel, ik geloof dat het record ruim een minuut sneller is en dat in de 9 minuten rijden voor een niet-circuitrijder al een hele prestatie is. Bedankt voor de overnachtingstip, wanneer ik plannen heb laat ik dit via dit topic zeker even weten (komt vaak in een opwelling, met name als de weekendweersverwachting een beetje goed is. Las 'verslag' van Marrio, als het vanuit Den Haag in een dag te doen is, dan is dit zeker vanuit Apeldoorn te doen, met name met licht aan :z )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan