Zit hoogte wordt lager. Daardoor zit je meer IN de motor. En paar mm maakt veel verschil.Ik welk opzicht. Comfort looks?
Vooral qua topsnelheid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit hoogte wordt lager. Daardoor zit je meer IN de motor. En paar mm maakt veel verschil.Ik welk opzicht. Comfort looks?
Dat is een goede.Hoi Frank
Waar kan ik iets meer info vinden over die Viper zadels? Bagster vind ik heel mooi. Is er verschil in comfort kwaliteit tussen bagster en Viper?
Greets
Ik heb eens op 1 dag op bijna 50 verschillende Blackbirds gereden, waarvan het merendeel met origineel zadel.Ik heb absoluut geen probleem met het BB_zadel. Tsja, alles kan natuurlijk altijd beter.
Mss zou je 't dan eerst een dagje een Bagster/ Corbin met een flinke rit moeten proberen?
Mijn FZ-zadel vind ik net iets beter zitten. Die is iets smaller en je zit meer "in" dan "op" de motor. Maar dat is wrs persoonlijk????
Toch zegt 't niets wat anderen vinden van een zadel op een bepaald type motorfiets.
Mij werd ooit gezegd dat het FZ-zadel 'verschrikkelijk' zou zijn.
Motorrijders zouden tijdens vakantie-ritten soms langs de weg staan te huilen (huh ?) vanwege zadelpijn.
Nooit iets van pijn gemerkt! (ergste wat ik heb ervaren was een rauwe kont na 2000+ km in enkele dagen)
Zou mooi zijn als er ergens proef gereden kan worden. Dan weet je of het ook fijner rijdtZit hoogte wordt lager. Daardoor zit je meer IN de motor. En paar mm maakt veel verschil.
Vooral qua topsnelheid
Als er een keer een BB-meeting is, zou je kunnen vragen om een stuk te proberen.Zou mooi zijn als er ergens proef gereden kan worden. Dan weet je of het ook fijner rijdt
En ik voelde me nog meer en ouwe lul met dat zadel...Zou mooi zijn als er ergens proef gereden kan worden. Dan weet je of het ook fijner rijdt
Zadels die ik op voorraad heb, daar kan je mee proefrijden.Zou mooi zijn als er ergens proef gereden kan worden. Dan weet je of het ook fijner rijdt
Waarden voor de dynamo moet ongeveer 0,6 Ohm zijn, en zeker geen 40 Ohm. Motor mag dan niet draaien.
En als je onbelast (geen stekker er in) meet met draaiende motor moet je tussen de 45 en 60VAC meten.
De regeling voor verhoogd toerental bij koude motor is een puur mechanisch onderdeel, dat heeft hier niets mee te maken.
Dus ofwel de Wax Idle Unit is defect, ofwel je hebt een luchtbel in het koelsysteem.