Honda CBR600RR/1000RR Ringmeeting 2010 24/25 juli

@ Henkie en Andre, voor mij is het het makkelijkst richting Arnhem als ik bij Vinkeveen de A2 oprij, dan stukje tot aan A12 en dan is het immer gerade tot Arnhem

Is er voor Anrhem nog ergens een aanknopingspunt, of zien we elkaar daar dan, VLAK voor het grote knalfeest van 70km })

Waar is eigenlijk precies de ontmoetingsplek....de laatste pomp vlak voor Deutschland ?
Laatste pomp is de Shell aan de grens kun je gelijk met een volle tank de bahn op
 
Geduld is schone zaak, zit bij Molenaar te wachten op mijn 18000 beurtje en nieuwe slof ......
 
De motoren staan in de aanhanger, en de wekker staat op 5:00, we zijn er klaar voor :]
 
@ Henkie en Andre, voor mij is het het makkelijkst richting Arnhem als ik bij Vinkeveen de A2 oprij, dan stukje tot aan A12 en dan is het immer gerade tot Arnhem

Is er voor Anrhem nog ergens een aanknopingspunt, of zien we elkaar daar dan, VLAK voor het grote knalfeest van 70km })

Waar is eigenlijk precies de ontmoetingsplek....de laatste pomp vlak voor Deutschland ?

hoelaat rij je de A2 op? Rij dezelfde route.
 
Toevallig nog iemand wakker of niet dronken.

Zit erover te denken om niet zondag maar morgen jullie kant op te komen.
Wat is de beste tijd om jullie op de ring te treffen?
Neem aan dat jullie 's avond gezamnlijk een hapje eten. ZOu wel leuk zijn als ik daarbij kon zijn.

Hopelijk reageert er nog iemand.

groet en waarschijnlijk tot morgen.

Mark, die stomgenoeg met de auto komt |(
 
Laatst bewerkt:
Toevallig nog iemand wakker of niet dronken.

Zit erover te denken om niet zondag maar morgen jullie kant op te komen.
Wat is de beste tijd om jullie op de ring te treffen?
Neem aan dat jullie 's avond gezamnlijk een hapje eten. ZOu wel leuk zijn als ik daarbij kon zijn.

Hopelijk reageert er nog iemand.

groet en hopelijk tot morgen.

Mark, die stomgenoeg met de auto komt |(


Nameless en SSB zijn nog wakker :)

Het gezamelijke eten zal plaats vinden bij Maas, aangezien het leeuwendeel daar ook zal overnachten. Hoe laat zal wat van de Ring-escapades afhangen :)

Anders kom je in de late namiddag naar de Ring en ga je van daar mee naar Maas :?


btw: gesellie *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan