Honda CBR600RR/1000RR Ringmeeting 2010 24/25 juli

Nameless en SSB zijn nog wakker :)

Het gezamelijke eten zal plaats vinden bij Maas, aangezien het leeuwendeel daar ook zal overnachten. Hoe laat zal wat van de Ring-escapades afhangen :)

Anders kom je in de late namiddag naar de Ring en ga je van daar mee naar Maas :?


btw: gesellie *O*

Thx voor de snelle reactie.
Ik ben er morgen om een uurtje of half drie. Neem camera en fototoetsel mee.
Na het eten weer terug richting Enschede
 
Nameless en SSB zijn nog wakker :)

Het gezamelijke eten zal plaats vinden bij Maas, aangezien het leeuwendeel daar ook zal overnachten. Hoe laat zal wat van de Ring-escapades afhangen :)

Anders kom je in de late namiddag naar de Ring en ga je van daar mee naar Maas :?


btw: gesellie *O*



Ik ben waarschijnlijk zaterdagmiddag pas bij de Ring maar ga natuurlijk wel mee eten bij Maas. Moet hier eerst wat telefoon, internet, netwerk en coaxkabels leggen en aansluiten. Zondag ben ik er ook weer. Onderweg flinke buien gehad, dus blij dat de Blade op de trailer stond.
 
Toevallig nog iemand wakker of niet dronken.

Zit erover te denken om niet zondag maar morgen jullie kant op te komen.
Wat is de beste tijd om jullie op de ring te treffen?
Neem aan dat jullie 's avond gezamnlijk een hapje eten. ZOu wel leuk zijn als ik daarbij kon zijn.

Hopelijk reageert er nog iemand.

groet en waarschijnlijk tot morgen.

Mark, die stomgenoeg met de auto komt |(

Top Mark, gezellig. *O*

Check PB!!
 
Laatst bewerkt:
Heyyyyyy........... vriend. Merel is snot verkouden. Loopt mijn neus uit.
Net nu mijn vakantie begint. Jammerrrrr..... :(
Blijf dan maar mooi achteraan rijden, voor hetzelfde geld of minder zit mijn vizier dicht met jouw snot...... _O-
 
:W :W :W

al zin in morgen :9 :9

mensen die er een db killer in douwen of leven nog steeds onder het motto; fuck killers :? O-)

FUCK KILLERS }) })

Killer komt wel (helaas) vlak voordat ik de baan op moet, kan ik weer aan het knutselen daar, maarja....zal wel moeten anders word ik er weer afgepleurd :P :+
 
Laatste pomp is de Shell aan de grens kun je gelijk met een volle tank de bahn op

Zal wel nodig zijn ook, want die 75km rij je een tank leeg zowat 8-)

Is bij de grens de gashand op stand oneindig zetten en zie jullie weer bij Oberhausen (tenzij er paar kamikaze idioten zijn die hetzelfde doen *D )
 
Nameless en SSB zijn nog wakker :)

Het gezamelijke eten zal plaats vinden bij Maas, aangezien het leeuwendeel daar ook zal overnachten. Hoe laat zal wat van de Ring-escapades afhangen :)

Anders kom je in de late namiddag naar de Ring en ga je van daar mee naar Maas :?


btw: gesellie *O*

Denk dat we wel tot einde vd middag (uurtje of 5) am Ring zijn bij Breidschijt :Y

Leuk Mark, enne....met de auto is de Ring ook best leuk hoor :Y
 
de groeten doen zal voor morgen zijn aan het ontbijt. Ik gok dat hij nu, net zoals mij, druk in de weer is met de haardroger :/ de badkamer is ondertussen al een bakoven :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan