Honda CBR600RR/1000RR Ringmeeting 2010 24/25 juli

de groeten doen zal voor morgen zijn aan het ontbijt. Ik gok dat hij nu, net zoals mij, druk in de weer is met de haardroger :/ de badkamer is ondertussen al een bakoven :X

Oh oh oh.....ga zo ook maar eens richting bed...morgen weer vroeg het wekkertje :Z
 
tja, hij heeft dan ook naar hier gezwommen :')

Heb in Brussel de hele dag min of meer zon gehad, dus zal wel zijn karma zijn dat hij dat over zichzelf afroept :+

Ga nu echt richting mn nest, want heb sinds dinsdag al niet al te veel meer in mn bed gelegen en elke ochtend voel ik me meer zombie worden maar 's avonds natuurlijk weer nergens last van dusssss *D
 
eerst nog wat sfeerbeeldjes :')

GroteFoto-MYPPMXWW.jpg


GroteFoto-ZK4CXP84.jpg
 
GVD :( :(

Gister:
* Auto afgetankt,
* Foto en filmcamera opgeladen
* TomTom klaargemaakt
* Geld gepind

kortom: helemaal klaar om richting de Ring te komen.
Sta ik vanochtend op met een striemende hoofdpijn.
Nu, vier ibuprofennetjes verder, wil het maar niet zakken.
Ik moet mij dus helaas afmelden.

Ik wens jullie heel veel plezier en hou alles heel.
 
was een dag met hoogte punten en diepte er is weer het nodige rubber weg gereden hehhehhehe x:
 
@Markh: morgen weer een kans, we zijn morgen om 11:00 weer aan de Ring:p
 
Was om 3 uur thuis, wel wat (korte) plensbuien gehad onderweg, maar dat was pas in Nederland. In Duitsland hebben we met mooi weer de N258 kunnen afzakken.

Iedereen bedankt voor een superweekend, en tot volgend jaar.

:W
 
Laatst bewerkt:
Was om 3 uur thuis, wel wat (korte) plensbuien gehad onderweg, maar dat was pas in Nederland. In Duitsland hebben we met mooi weer de N258 kunnen afzakken.

Iedereen bedankt voor een superweekend, en tot volgend jaar.

:W
sluit me hier helemaal bij aan , heb weer veel gelachen en lekkeRR geknald am ring.
heenweg met het zooitje ongeregeld van arnhem ri oberhausen was ook weer feest :Y
 
voor degene die er niet bij waren , je hebt veel gemist :Y .
volgend jaar weer nieuwe ringmeeting :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan